Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалване при студен двигател стило 1.9 жтд 115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pencho75 написа:
    Ми тайничко се надявах, но уви ще трябва да се еазделя с някакви си 200 бг.лв.
    И аз в момента съм със същия проблем... При мен върти мялко по-трудно и гасне по някой път дисплеят и започва да показва грешки... Я за ABS EBD ASR я за нещо друго... Като запали се оправя... Иначе и аз купих колата с този акумулатор, ама моя изкара година и половина... Даже наскоро видях, че е 62Ah...Ще взимам и аз и съм се спрян на Banner 72Ah...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #17
      Predatorsi написа:
      pencho75 написа:
      Ми тайничко се надявах, но уви ще трябва да се еазделя с някакви си 200 бг.лв.
      И аз в момента съм със същия проблем... При мен върти мялко по-трудно и гасне по някой път дисплеят и започва да показва грешки... Я за ABS EBD ASR я за нещо друго... Като запали се оправя... Иначе и аз купих колата с този акумулатор, ама моя изкара година и половина... Даже наскоро видях, че е 62Ah...Ще взимам и аз и съм се спрян на Banner 72Ah...
      Току що се обзаведох с един Banner 74Ah...Утре като го сложа ще пиша дали има разлика... Но интересното е че сутринта си запали доста по-лесно...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #18
        Колега пешо,ако купуваш варта погледни хубаво отгоре на самата батерия има пирографиран номерТта в този номер точно е проблема.купуват акута с изтекла гаранция от германия, препирографират номера и си ти със стара(нова)варта.Вярно че при проблеми ти го подменят с друг но я си представи че си с децата и жената на ски и не можеш да запалиш некоя студена сутрин.Казвам ти го от личен опит с варта(нова)3бр за една година.Може да съм и карък ама чак 3 пъти Ps.Под пирографиран номер разбирай дата на производство и година.Успех
        198mjet Bravo

        Коментар


          #19
          Колега купи си обикновен акумолатор за сто лв и другите ги вложи в профилактика на алтернатора. Аз карам със сребърен шнайдер. Предния изкара шест години.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            GeletoFIATbravo написа:
            Колега пешо,ако купуваш варта погледни хубаво отгоре на самата батерия има пирографиран номерТта в този номер точно е проблема.купуват акута с изтекла гаранция от германия, препирографират номера и си ти със стара(нова)варта.Вярно че при проблеми ти го подменят с друг но я си представи че си с децата и жената на ски и не можеш да запалиш некоя студена сутрин.Казвам ти го от личен опит с варта(нова)3бр за една година.Може да съм и карък ама чак 3 пъти Ps.Под пирографиран номер разбирай дата на производство и година.Успех
            Мисля, че си имал друг проблем.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар

            Working...
            X