Здравейте ,какъв ще е ефекта ако сложа ауспух от jtd на 1,6?Дали ще се влоши работата на мотора и ще стане ли по шумен?До скоро карах с последно гърне от дизел и нямаше проблеми,но изгни,взех друг ауспух от 1,6 но и той изгни и пак следва смяна.Не целя да отпушвам мотора и т.н. а да сложа нещо което ще издържи и да е тихо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за изпускателна система на марея 1,6
Collapse
X
-
M5kov написа:Слагай спокойно, няма разлика в звука, няма и какво да прецакаш. Изпробвано е 3 пътиЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
янко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизелpunto HGT
Коментар
-
didich написа:янко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизелЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Salvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Salvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Хром-никелова генерация да се направи ще струва 400-500 лева и си заслужава само ако си решл до живот да караш такива коли, защото ще надживее всичите. Слагай дизелова както ти казах и не се занимавай с глупости. Това го кказвам от личен опит, аз съм слагал стара генерация от същият мотор и изкара точно година и половина и я смених с дизелова и не изглежда да се налага смяна скоро.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето. Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...
Коментар
-
Salvador написа:Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето. Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар