Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за изпускателна система на марея 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за изпускателна система на марея 1,6

    Здравейте ,какъв ще е ефекта ако сложа ауспух от jtd на 1,6?Дали ще се влоши работата на мотора и ще стане ли по шумен?До скоро карах с последно гърне от дизел и нямаше проблеми,но изгни,взех друг ауспух от 1,6 но и той изгни и пак следва смяна.Не целя да отпушвам мотора и т.н. а да сложа нещо което ще издържи и да е тихо
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    #2
    Слагай спокойно, няма разлика в звука, няма и какво да прецакаш. Изпробвано е 3 пъти
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Слагай спокойно, няма разлика в звука, няма и какво да прецакаш. Изпробвано е 3 пъти
      А гърнето от тебе брой ли се? Слагай смело и не се плаши, аз съм така и проблеми няма, звукът си е същият , динамиката също само полза има защото дизеловото е било цялото в сажди и не е изгнило.П.С. Пази се като палиш първият път че хвърля огромно кълбо сажди от гърнето и не ме питай от къде знам
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизел
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Разликата е 5мм в даметър и най-много да се отпуши във високите макар че надали ще го усетиш. слагай и без притеснения
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            янко написа:
            Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизел
            Само със смяната на задно гърне освен промяна на звука друго нищо няма да се промени, ако ще тръбата да е 3 пъти по широка от твойта, то ако се отпушваше така един мотор само със смяната на задно гърне, хората дето правят спортни изпускателни системи до сега да са умрели от глад Можеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Целта е да сложа нещо което да издържи,колата да върви нормално и да е тиха.Искам цял аспух защото нямам канал,а да си играя да заварям на място си е мъка.Утре ще обиколя моргите да видим дали ще намеря нещо
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                didich написа:
                янко написа:
                Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизел
                Само със смяната на задно гърне освен промяна на звука друго нищо няма да се промени, ако ще тръбата да е 3 пъти по широка от твойта, то ако се отпушваше така един мотор само със смяната на задно гърне, хората дето правят спортни изпускателни системи до сега да са умрели от глад Можеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.
                Дидич, той вече е слагал само задно гърне, но е изгнило сега иска цялата генерация да смени или поне аз така съм го разбрал.
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #9
                  Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.

                  Коментар


                    #10
                    Salvador написа:
                    Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.
                    Не съм съгласен, напълно с мнението ти колега, при нас с газовите уредби гният по бързо заради конденза от газта едно дизелово гърне ще кара повече време от колкото от кола която е била с газ. В крайна сметка цели гърнета са по 30 лева всяка година може да се сменят без проблем.
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #11
                      Salvador написа:
                      Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.
                      Не е безсмислено,искам да сменя цялата генерация,и много по лесно ще намеря здрава от дизел отколкото от бензин,и заварките ще са минимални.Друг вариант е хром никел,но като се има пред вид колата,този вариант отпада
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Хром-никелова генерация да се направи ще струва 400-500 лева и си заслужава само ако си решл до живот да караш такива коли, защото ще надживее всичите. Слагай дизелова както ти казах и не се занимавай с глупости. Това го кказвам от личен опит, аз съм слагал стара генерация от същият мотор и изкара точно година и половина и я смених с дизелова и не изглежда да се налага смяна скоро.
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #13
                          Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето. Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...

                          Коментар


                            #14
                            Генерацията от хром никел не е вариант защото е много по тежка и освен това звънти от резонанса.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Salvador написа:
                              Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето. Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...
                              Рабрах колега, бил съм останал с грешно впечатление защо гърнетата на бензновите автомобили и тези с газ гният по-бързо. Като цяло май гърнетата горят по бързо от неправилна смес което ги уврежда много повече от колото останалата в изгорелите газове. Благодаря за подробното инфо и ще почерпя по бира ако е засечем на някоя форумна среща.
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар

                              Working...
                              X