Здравейте ,какъв ще е ефекта ако сложа ауспух от jtd на 1,6?Дали ще се влоши работата на мотора и ще стане ли по шумен?До скоро карах с последно гърне от дизел и нямаше проблеми,но изгни,взех друг ауспух от 1,6 но и той изгни и пак следва смяна.Не целя да отпушвам мотора и т.н. а да сложа нещо което ще издържи и да е тихо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за изпускателна система на марея 1,6
Collapse
X
-
M5kov написа:Слагай спокойно, няма разлика в звука, няма и какво да прецакаш. Изпробвано е 3 пътиСлагай смело и не се плаши, аз съм така и проблеми няма, звукът си е същият , динамиката също само полза има защото дизеловото е било цялото в сажди и не е изгнило.П.С. Пази се като палиш първият път че хвърля огромно кълбо сажди от гърнето и не ме питай от къде знам
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
янко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизелМожеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.
punto HGT
Коментар
-
didich написа:янко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизелМожеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Salvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Salvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Хром-никелова генерация да се направи ще струва 400-500 лева и си заслужава само ако си решл до живот да караш такива коли, защото ще надживее всичите. Слагай дизелова както ти казах и не се занимавай с глупости. Това го кказвам от личен опит, аз съм слагал стара генерация от същият мотор и изкара точно година и половина и я смених с дизелова и не изглежда да се налага смяна скоро.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето.Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...
Коментар
-
Salvador написа:Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето.Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар