Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с резба на картер- Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivel написа:
    еххеее ,голям си специалист,метчик 7мм на резба 6мм няма как да се получи ,има много още да четеш и учиш .все пак весела нова година
    най добре метчик 8 мм и нататък е ясно,аз капака на цилиндровата глава всички болтове са 12 мм и са с 13 ключ

    Коментар


      #17
      Колега,най лесния вариант е да вземеш един метчик М7 и внимателно да прекараш резбата.Дори да е избушена цялата резба, отвора е 6 мм.Нарежи директно без да разпробиваш преди това.Новата резба ще стане с 0.2 мм по-плитка ,но мисля че ще ти реши въпроса.Стягай внимателно,не до скъсване.Ако имаш капни една капка локтайт за резби. Успех.
      brava 1.9.jtd 2001
      punto 1.2 sport 1994
      Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

      Коментар


        #18
        още един,който трябва да чете и учи.м7 върху развалена м6 е обречена клауза

        Коментар


          #19
          нали са тва са ги измислили тия метчици как няма да стане м7 на м6

          Коментар


            #20
            stambata1982 написа:
            нали са тва са ги измислили тия метчици как няма да стане м7 на м6
            Колегата ivel май е прав, защото говорих със стругар и той каза, от м6 на м8- било най-добре.... незнайно защо
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #21
              Стругарят не отчита особеностите на конкретната сглобка, говори ти по принцип за максимална надеждност. Слобката на картера не е с голям момент на затягане на болтчета и гайки, от там не е необходима максимална здравина на резбата. Нарязването на М7 върху М6 не би осигурило надеждна резба за детайл с голяма сила на притискане, но за картер, където моментът на затягане е малък, върши работа.Това ти го казвам от опит. На подобно съединение, с изскубната резба М6, съм навивал саморезен винт цолски рамер 1/4 - 6,35 мм и държи доволно. Детайлът е клемна кутия на електромотор и усилията върху него са сходни с картера.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                тук обаче грешиш с момента на стягане,а той е доста по-голям,а и говорим за 8.8 ,па макар и за картер,па макар и за шпилка,така,че стругаря се е произнесъл компетентно.поздрави на всички

                Коментар


                  #23
                  той човека ве4е смени колата ,вие 7 ли 8 ли

                  Коментар


                    #24
                    Гарнитурите на картери и капаци на клапани на-често протичат от прекалено стягане, ала това се учи в процеса на работа. :D То затова на някои гарнитури има дистанционни втулки, за да се избегне човешкия фактор. Вярно, че има какво още да се учи...
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      принципно си имат момент на стягане и мисля че е около 10нм,което хич не е малко.иначе тези мотори нямат гарнитури

                      Коментар


                        #26
                        ivel,ти няма начин да не си похлупак на всичко.Когато е трябвало да чета и да уча съм го направил.Давам съвет на колегата как да си реши в момента проблема.Не е най правилния начин но е допустим.За да направиш резба 8 мм трябва да разпробиеш с 6.4мм .Дори и тотално избушена резба на 6 мм си е отвор 6 мм.За резба 7 мм трябва отвор 5.6 мм.Затова казвам че резбата ще стане с 0.2 мм по плитка но ще му свърши работа за момента.Преди да оплюваш всичко ,прочети по внимателно какво е написано,въпреки че трудно ти се отдава да го проумееш.
                        brava 1.9.jtd 2001
                        punto 1.2 sport 1994
                        Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                        Коментар


                          #27
                          Аз бих го попитал дали е правил гимнастката с втулка М8 външна и М6 вътрешна, или е само теоретична разработка? :D Щото аз бих предложил също нещо толкова екзотично и също толкова безсмислено, но по-лесно за изпълнение - шпилка М8/М6, мога да предложа и технология за изработка. Само дупката на картера да се направи 8,5 и в блока да се дупне 6,4.Ех, добре, че има такива теми, че инак скучно...
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            за похлупака ,мога да ти кажа,че имам покритие-малко повече съм учил от теб,а за втулката с вътрешна и външна резба-да правил съм го на смукателните колектори на мерцедес ц250тд и на още няколко места,а пак от опит-това с резбата 7мм няма да издържи и 5нм,а и е жива глупост.предметът който изучава резбите и резбовите съединения се нарича машинни елементи.изучава се в две части.ако искатe да ви пратя и учебника,па малко да почетете.всичко това съм го казал като мнение как трябва да стане,а не да правим някакви си компромиси,защото по тая логика можем да караме зимата с летни гуми,масло 15w50,което сменяме на 40к,масло в скоростите ep90,окачване на itn i и т.н и колата пак ще върви,ама колко.затова едно нещо като се прави е хубаво да се направи като света,всичко друго е в сферата на мазохизма.поздрави

                            Коментар


                              #29
                              Много се съмнявам ,че си учил повече от мен.А че опитът ми е много по голям от твоя е несъмнено.Това с втулката с вътрешна резба 6мм и външна 8мм също е комромис, защото в най тънкото място стената е само 0.2мм.Но си го направил за да спасиш положението.Правилния начин е да нарежеш отвора с 8мм и да направиш преходна шпилка ,8мм в главата и 6 мм на стърчащата част или колкото са там съответните диаметри.Това е начина,особено когато резбата е в алуминий.И добре е да имаш малко уважение към хората а не задължително да ги оплюваш.Най вероятно много от тях знаят повече от теб.И изобщо не мисля да споря повече с теб.Колегата ще си прецени как да постъпи.Извинявам се за спама.
                              brava 1.9.jtd 2001
                              punto 1.2 sport 1994
                              Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                              Коментар


                                #30
                                не вярвам да си нещо повече от мен,все пак съм инженер,а за опита сам си влезна в капана-ако имаше опит щеше да знаеш,че тази шпилка стои на салника,а той е от алуминий и нямаше да дрънкаш глупости,каква резба 7мм,какви 5лв,нали ще изплюе веднага.това за втулката-да тънка е но държи ,когато е направена от ст45 за това място,тъй като нямаш много месо.наистина вече не ми се спори

                                Коментар

                                Working...
                                X