ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с резба на картер- Пунто
Collapse
X
-
stambata1982
-
Колега,най лесния вариант е да вземеш един метчик М7 и внимателно да прекараш резбата.Дори да е избушена цялата резба, отвора е 6 мм.Нарежи директно без да разпробиваш преди това.Новата резба ще стане с 0.2 мм по-плитка ,но мисля че ще ти реши въпроса.Стягай внимателно,не до скъсване.Ако имаш капни една капка локтайт за резби. Успех.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
stambata1982
-
Стругарят не отчита особеностите на конкретната сглобка, говори ти по принцип за максимална надеждност. Слобката на картера не е с голям момент на затягане на болтчета и гайки, от там не е необходима максимална здравина на резбата. Нарязването на М7 върху М6 не би осигурило надеждна резба за детайл с голяма сила на притискане, но за картер, където моментът на затягане е малък, върши работа.Това ти го казвам от опит. На подобно съединение, с изскубната резба М6, съм навивал саморезен винт цолски рамер 1/4 - 6,35 мм и държи доволно. Детайлът е клемна кутия на електромотор и усилията върху него са сходни с картера.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
stambata1982
-
Гарнитурите на картери и капаци на клапани на-често протичат от прекалено стягане, ала това се учи в процеса на работа. :D То затова на някои гарнитури има дистанционни втулки, за да се избегне човешкия фактор. Вярно, че има какво още да се учи...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ivel,ти няма начин да не си похлупак на всичко.Когато е трябвало да чета и да уча съм го направил.Давам съвет на колегата как да си реши в момента проблема.Не е най правилния начин но е допустим.За да направиш резба 8 мм трябва да разпробиеш с 6.4мм .Дори и тотално избушена резба на 6 мм си е отвор 6 мм.За резба 7 мм трябва отвор 5.6 мм.Затова казвам че резбата ще стане с 0.2 мм по плитка но ще му свърши работа за момента.Преди да оплюваш всичко ,прочети по внимателно какво е написано,въпреки че трудно ти се отдава да го проумееш.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Аз бих го попитал дали е правил гимнастката с втулка М8 външна и М6 вътрешна, или е само теоретична разработка? :D Щото аз бих предложил също нещо толкова екзотично и също толкова безсмислено, но по-лесно за изпълнение - шпилка М8/М6, мога да предложа и технология за изработка. Само дупката на картера да се направи 8,5 и в блока да се дупне 6,4.Ех, добре, че има такива теми, че инак скучно...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
за похлупака ,мога да ти кажа,че имам покритие-малко повече съм учил от теб,а за втулката с вътрешна и външна резба-да правил съм го на смукателните колектори на мерцедес ц250тд и на още няколко места,а пак от опит-това с резбата 7мм няма да издържи и 5нм,а и е жива глупост.предметът който изучава резбите и резбовите съединения се нарича машинни елементи.изучава се в две части.ако искатe да ви пратя и учебника,па малко да почетете.всичко това съм го казал като мнение как трябва да стане,а не да правим някакви си компромиси,защото по тая логика можем да караме зимата с летни гуми,масло 15w50,което сменяме на 40к,масло в скоростите ep90,окачване на itn i и т.н и колата пак ще върви,ама колко.затова едно нещо като се прави е хубаво да се направи като света,всичко друго е в сферата на мазохизма.поздрави
Коментар
-
Много се съмнявам ,че си учил повече от мен.А че опитът ми е много по голям от твоя е несъмнено.Това с втулката с вътрешна резба 6мм и външна 8мм също е комромис, защото в най тънкото място стената е само 0.2мм.Но си го направил за да спасиш положението.Правилния начин е да нарежеш отвора с 8мм и да направиш преходна шпилка ,8мм в главата и 6 мм на стърчащата част или колкото са там съответните диаметри.Това е начина,особено когато резбата е в алуминий.И добре е да имаш малко уважение към хората а не задължително да ги оплюваш.Най вероятно много от тях знаят повече от теб.И изобщо не мисля да споря повече с теб.Колегата ще си прецени как да постъпи.Извинявам се за спама.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
не вярвам да си нещо повече от мен,все пак съм инженер,а за опита сам си влезна в капана-ако имаше опит щеше да знаеш,че тази шпилка стои на салника,а той е от алуминий и нямаше да дрънкаш глупости,каква резба 7мм,какви 5лв,нали ще изплюе веднага.това за втулката-да тънка е но държи ,когато е направена от ст45 за това място,тъй като нямаш много месо.наистина вече не ми се спори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар