Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се разглобява табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се разглобява табло

    Колеги на пунтото ми е спукано радиаторчето на парното , хвърля антифриз на предното стъкло и на дясната ми обувка с която натискам газта , отделно и в купето става голям дим . Въпроса ми е как се разглобява пустата кора на таблото . Свалих километраж , копчета по парното , касетофон , конзоли около касетофона и барчето , какво и всички болтове и щипки . От дясно наа пасажерското място го откачих на най - горе то стъклото , в ляво на шофьорското място нещо държи , гледах за болт за щипки , горе , долу , дори съм сила пробвах , но неещо продължава да го държи само там . Какво може да е и как да я сваля тая кора , моля помогнете , че днес цял ден ядове . . .

    #2
    Отгоре има 3 шестограмни болта, скрити с капачки, отдолу има по един вляво и дясно, виж дали не го държи конзолата за климатик/парно отзад в коша.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13483
      пунто 1,7тд

      Коментар


        #4
        Махнах ги абсолютно всичките . Трита болта до прозореца до говорителите и централния . В жабката също ( нямам клима ) , от дрогота страна до бушоните и там . Под копчето за парно , което се регулира позицийте на духане 0 , 1 , 2 , 3 го извадих и под него имаше шестограмен болт , развих и него , така извадих и централната конзола . Няма повече болтове ..... Не съм извадил кормилото , но в момента мисля , че не пречи , защо него горе я държи тая кора , но какво е не зная , надявам се на вашата помощ . А и не знам какво съм направил , сега не ми се спират дългите и мога да карам само на дълги , светкавицата не иска да превключи ..

        Коментар


          #5
          Колеги , махнах кората с цялото табло . Остана ми само централната конзола , но не знам как се маха , охлюва , дето му казват за да се открие радиаторчето . Под капака , където влизат двата маркуча към парното има болт , да не би той да държи този охлюв отвътре

          Коментар


            #6
            Да гайка, мисля че са два там и зад вентилатора,огледай от към двигатела стърчи шпилка с гайка
            пунто 1,7тд

            Коментар


              #7
              Сглобих го , духа топло в средната конзола , но страничните решетки , откъм стъклата , духат марно , което мисля , че има балон системата , а колата не гасне . Сега някой , ако ми каже и как се обезвъздушава , защото , така или иначе трябва да я обезвъздуша , при такава интервенция , много ще съм ви благодарен !

              Коментар


                #8
                И моето в страничните духалки духа слабо,когато сменях радиаторчето си играх всички упътнения ги правих но резултата е същия.
                пунто 1,7тд

                Коментар


                  #9
                  Моето почва да духа все по добре , явно иска да поработи . А как се обезвъздушава това Пунто , знаеш ли

                  Коментар


                    #10
                    Моето е дизел,обесвъсдушава се само,на отворена капачка на място държиш около 2000 оборота да загрее докат отвори термостата и следиш антифриза
                    пунто 1,7тд

                    Коментар


                      #11
                      Така и не можах да го науча как се обезвъздушава тоя Фиат , ама ще отида да ми го обезвъздушат . Единствената щета , която направих след смяната на радиаторчето ,е , че съм прецакал светкавицата явно , защото нямам къси , карам на дълги , което пречи на другите участници в движението , лостчето щрака , но дългите са постоянно пуснати

                      Коментар

                      Working...
                      X