Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор между 1.2 и 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избор между 1.2 и 1.2 16v

    Здравейте колеги, пускам тази тема от името на братчеда . Приятелката му ще си купува първа кола и са се спряли на Пунто МК2 1.2 60 к.с. и Пунто МК2 1.2 16в 80 - 90 к.с. Дайте препоръки коя е по добра като за поддръжка и какви болежки имат. Мога да дам и линкове към самите обяви.Благодарско предварително!
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    #2
    Аз бих взел 16V-то, 80 коня е, разхода е същия и поне нямат проблем с компютъра, а само обичайните за модела
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Аз бих взел 16V-то, 80 коня е, разхода е същия и поне нямат проблем с компютъра, а само обичайните за модела
      Понеже не съм запознат с обичайните за модела, можеш ли да кажеш няколко думи?
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        8v имат фабричен проблем с компа и почва да работи на 2 цилиндъра.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Продадох 2 такива на части, ще се опитам да изредя нещата, за които са ми звъняли повече от 2 пъти, което пак не е много представителна статистика, но пак е нещо и което се каня отдавна да направя:- всепознатият ни ел. усилвател - релета в моторчето и датчик волан- механизъм предни чистачки - лостовете се откачват от моторчето- машинки ел. стъкла - зъбните колелца вътре са пластмасови и се чупят.- сенници - чупят се и висят- буксата на стоповете замасява и светят като коледна елха - оправя се с почистване на буксата- жилата на скоростния лост - гледайте да лоста да се движи гладко и без усилие и скоростите да влизат лесно.- алтернатор - чупи се корпуса- централния панел с бутони - получава се нагар по платката и бутоните за ел. стъклата прекъсват/спират да работят - оправя се с чистене- скоростна кутия - не знам какво се чупи, но имах доста питания, особено за 6 степенна.Май е това. В никакъв случай не означава, че всяка кола страда от тези проблеми, просто за това се сещам като насоки при оглед.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            кола

            1.2 16 това наистина е по добрия избор
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Внимавай много с лоста на скоростите при тоя модел, защото самата част не е скъпа, но за да го смениш това, се разглабя цялата кола. В смисъл...съвсем буквален.

              Коментар


                #8
                А дали е както при пунто 1, само 16 клапановия удря клапани ?
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  Salvador написа:
                  Внимавай много с лоста на скоростите при тоя модел, защото самата част не е скъпа, но за да го смениш това, се разглабя цялата кола. В смисъл...съвсем буквален.
                  Лоста се вади отдолу, сваля се генерацията и готово За радиаторчето на парното се сваля цялото табло...
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Определено 16v 80 коня е правилния избор!Може от мненията тук да не изглежда така, но това е един чудесен автомобил!!В къщи сме имали 3 пунтота МК2 16v определено е най-доброто пунто, по мои наблюдения, a те са доста големи. Включвам и grande punto, което също е много хубава кола, но вече е изработено от прекалено евтини материали, което не може да се каже за пунто MK2.Между другото, другия месец може да пусна за продажба едно такова Mайка ми, която го кара иска да си купува джип SUV (писнало и да кара малка кола). Но няма да продадем пунтото преди да купим SUV-то
                    _/''''''''''''''''''''''''\_
                    //---------------\\
                    [( )== //// ==( )]
                    |_|'------------'|_| ....Punto

                    Коментар


                      #11
                      Аз съм с 8 клапана, проблеми за 2 години с електрониката - 0-ла (да чукам на дърво). Трудно влиза 1-ва зимата докато мина 1-2 кръстовища разхождам скоростния лост 2-3-2-1 за да влезе без усилие. Зимно време скърцат корите - лятно не се чуват , 35 000 км ежедневно каране люлин -> студентски град -> люлин (през паветата на пирогов) здавно на газ спирачка - само тампони на носачите съм сменил (всичко друго е от както съм я взел от автокъщата преди 2 години). Последно сложих по-качествени дискове и накладки защото бързо ги изтърквам (накладките, а и прегряват страшно бързо - важи за високите скорости - при скорост ~120 до 80 след 2-3 сек. спирачки няма :D). Извънградско с един пасажер поддържа 110-120 на 5-та без проблем, максимална скорост която съм развивал 179 км/ч, масло НЕ съм доливал - не го бутва, антифриз НЕ съм доливал, спирачната течност е от както съм я купил. За градски условия колата е перфектна, за извънградско не е много удобна - само заради шумоизолацията - твърде е шумна. Става страшно тромава и вдига разхода при 2+ пасажера.Поздрави

                      Коментар

                      Working...
                      X