Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти Fiat Bravo 1.6 метални колектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нестабилни обороти Fiat Bravo 1.6 метални колектори

    Здравйте колеги, две седмици ме мъчи един проблем, който все още немога да го открия, значи колата е Fiat Bravo 1.6 метални колектори. Проблема е следния: понякога като запаля сутрин колата започва да тресе мени обороти и в движение гасне, докато не покарам 10-15 мин дори и повече и се оправят нещата и колата започва да работи перфектно. Понякога ситрин си паля колата и си работи перфектно през целия ден. Искам да отбележа, когато тресе и мени оборотите като съм я паркирал някъде до 2-4 часа няма проблем, като не я карам повече от тези часове , пак понякога го прави този проблем с оборотите. Смених 2-та датчика , единия на входящия въздух, другия на термостата , който дава инфо на еку-то, чистих стъпков мотор (афтермаркет е преди 2 години съм го сменял) , рестартирах ЕКУ-ТО зарадвах се за два дена и айде пак същата работа.Мойте съмнения остават в бобината( има лека цептнатина) , свещи и евентуална смяна на стъпков мотор.Колеги какво може да ми препоръчате защото, ще откача адцки много ме дразни този проблем!Колата е с газ , прави го и на газ и на бензин!

    #2
    Аз мисля, че съм със същия двигател. При мен оборотите се стабилизираха след смяна на индукционния датчик. При диагностика излизаше само датчик за детонации, но аз настоях за смяна и на индукционния датчик. За смяната на тези 2 датчика ми взеха 171 лева.
    Fiat Doblo 2006г. 1.6 16V Natural Power. 103 коня. Made in Turkey
    "Real eyes, realize, real lies"

    Коментар


      #3
      Първо трябва да разбереш дали прекъсва или просо са много ниски оборотите и затова тресе....

      Коментар


        #4
        А защо не започна от свещи, като най-елементарно, случвая се студена свещ да не работи добре и като затопли се оправя.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Вчера прегледах свещите добре изглеждат, но свеща на първи цилиндър има малко пожълтяло върху керамиката, дали от тази свещ да прави проблема. Иначе си мисля,че оборотите и падат , а не прекъсва докато го прави тоя проблем като я изфорсирам много рязко и падат оборотите, това ми прави впечатление.

          Коментар


            #6
            NikMar написа:
            А защо не започна от свещи, като най-елементарно, случвая се студена свещ да не работи добре и като затопли се оправя.
            След рестарт на ЕКУ щом се оправя не е свещ.
            Fiat Doblo 2006г. 1.6 16V Natural Power. 103 коня. Made in Turkey
            "Real eyes, realize, real lies"

            Коментар


              #7
              Днеска сутринта беше доста студено като я запалих направо със самото запалване менеше оборотите, тръгнах и след 2-3 мин спрях да си купя кафе изгасих я , след като я запалих вече си работеше нормално колата.Дали може бобината да прави тея мизерий?

              Коментар


                #8
                Сменяй стъпковия или целия дросел, не мисля, че има начин бобината да ти прави подобни въртели.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  И моята работи така понякога. А е само на бензин. Прегледай си свещите дали са им добре разстоянията на електродите. Прегледай и кабелите.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #10
                    Това по скоро говори за проблем с горивото. Възможно е да го прави заради мръсен форирен филтър или заради изрускане на газ в цилиндрите. Но проблема не в бобина.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Мисля,че не е от горивен филтър ,защото пробвах да я прехвърля на газ и пак същата работа.Проблема е според мен в запалването на колата , тъй като забелязвам , че първия старт е се едно няма сила , пали от раз , но сякаш нещо не и достига до качествения старт на колата. След 5 мин , пали от раз без проблеми.

                      Коментар


                        #12
                        Я следващата вечер пробвай да спреш газта от бутилката и остави колата да си изгори газта по тръбите и да изгасне. Възможно е да изруска газ и да я дави. Нямаш проблем с бобина. Те почват мизериите като загреят.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X