Здравйте колеги, две седмици ме мъчи един проблем, който все още немога да го открия, значи колата е Fiat Bravo 1.6 метални колектори. Проблема е следния: понякога като запаля сутрин колата започва да тресе мени обороти и в движение гасне, докато не покарам 10-15 мин дори и повече и се оправят нещата и колата започва да работи перфектно. Понякога ситрин си паля колата и си работи перфектно през целия ден. Искам да отбележа, когато тресе и мени оборотите като съм я паркирал някъде до 2-4 часа няма проблем, като не я карам повече от тези часове , пак понякога го прави този проблем с оборотите. Смених 2-та датчика , единия на входящия въздух, другия на термостата , който дава инфо на еку-то, чистих стъпков мотор (афтермаркет е преди 2 години съм го сменял) , рестартирах ЕКУ-ТО зарадвах се за два дена и айде пак същата работа.Мойте съмнения остават в бобината( има лека цептнатина) , свещи и евентуална смяна на стъпков мотор.Колеги какво може да ми препоръчате защото, ще откача адцки много ме дразни този проблем!Колата е с газ , прави го и на газ и на бензин!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилни обороти Fiat Bravo 1.6 метални колектори
Collapse
X
-
Аз мисля, че съм със същия двигател. При мен оборотите се стабилизираха след смяна на индукционния датчик. При диагностика излизаше само датчик за детонации, но аз настоях за смяна и на индукционния датчик. За смяната на тези 2 датчика ми взеха 171 лева.Fiat Doblo 2006г. 1.6 16V Natural Power. 103 коня. Made in Turkey
"Real eyes, realize, real lies"
-
Вчера прегледах свещите добре изглеждат, но свеща на първи цилиндър има малко пожълтяло върху керамиката, дали от тази свещ да прави проблема. Иначе си мисля,че оборотите и падат , а не прекъсва докато го прави тоя проблем като я изфорсирам много рязко и падат оборотите, това ми прави впечатление.
Коментар
-
Това по скоро говори за проблем с горивото. Възможно е да го прави заради мръсен форирен филтър или заради изрускане на газ в цилиндрите. Но проблема не в бобина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мисля,че не е от горивен филтър ,защото пробвах да я прехвърля на газ и пак същата работа.Проблема е според мен в запалването на колата , тъй като забелязвам , че първия старт е се едно няма сила , пали от раз , но сякаш нещо не и достига до качествения старт на колата. След 5 мин , пали от раз без проблеми.
Коментар
-
Я следващата вечер пробвай да спреш газта от бутилката и остави колата да си изгори газта по тръбите и да изгасне. Възможно е да изруска газ и да я дави. Нямаш проблем с бобина. Те почват мизериите като загреят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар