Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

astra H 1.7 cdti или stilo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    iakvvu написа:
    BO написа:
    Последния ми Фиат съм го купил точно за 4000 лв., а съм инвестирал в части и труд точно 4119.56 лв., като има реално счупено само едно каре, което беше на 100% необходимо за смяна. Реално колата беше най-добрата, лъскава и безпроблемна. Не съм я взел с някакъв изявен знаен или незнаен дефект.Та какво правим в този случай?Та ти ако не си готов да дадеш толкова пари, за да си направиш един елементарен възел, който се очаква винаги да дефектира, то купуваш си бензинова Корса с двигател 1.0 и не ревеш след това, че съединителя ти е 50% от цената на колата.
    Колко са тези като теб,тук,които споделят виждането ти?
    Аз, ти и той. За други не се сещам
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      На Астра дизела определно е сложен двигател.Гелдах клипчета за разни ремонти по нея.Повечето бяха за турбина и смяна ангренаж.Незнам далие патеннт на Opel но определно използват някакъв метал дето е податлив на ръжда и то здраво.С тези два вала за смяна ангренажен ремък се раглабя половината кола.Не като като JTD с едното валче Относно подръжката всеки си решава как да подържа колата си.В моята определно съм сменил много неща.Маразя нещо да не работи или да издава звуци и аз да надувам музиката и да си викам всичко е наред.
      Fiat Brava 1.9 JTD

      Коментар


        #33
        Колега много клипчета гледаш и много форуми четеш.Така кола няма да си избереш.Ръжда по Опел и всякакви други марки има ако е внесена от Германия или Австрия.Там ръжда колкото щеш.Понеже за последните 20 години са ми минали хиляди коли през ръцете.Виждал съм и ръжда по Ауди внесено от Австрия и всякакви други екземпляри.Двигателя на Опел не е по сложен от каквато и да е друга марка комън реал двигател.По въпроса за сложноста на обсужване Един Опел примерно за тебе може да е по сложен от едно ЖТД и да се прави по лесно.Той и Бравата ми се правеше лесно и сам си я правех ама се разваляше като луда.За да я подържам в перфектна форма ми костваше време,усилия и пари.2004г я купих за 6500лв... и ми излезна над 10 000лв за 9 години.Още ми е на сърце фиатчето,но сега чак колегите ме бъзикат.Взе си опел и ся няма какво да правиш и да човъркаш.Факт.Влез във форума на Опел примерно и виж там какви са проблемите.Съответно влез във форума на фиат и гледай за Стило.Но това е относително.Има хиляди коли Опели и Фиати,които си вървят без проблеми.Всичко е на късмет при втора употреба автомобил.При Стило обаче трябва да си много голям късметлия за да попаднеш на читав екземпляр.Браво е за предпочитане.Поне си от София гледам.Хващай някой майстор познат или поне малко да разбира от коли.Се ще намериш нещо.Там коли бол.Има хубави има и чурпии както им викаме тука.Иначе тук в форума на Фиат да питаш за Опел......хаха....всеки ще ти каже че Фиат е по добрия вариант.Всеки си хвали стоката и за него е най добрата.Ако избереш Фиат поне гледай да е след 2004г. и да не е Стило.Както каза един колега тук и аз не съм виждал на Стило всичко да му работи и да няма грешки.Може и да има,но аз не съм виждал до сега.Всичко е възможно.Имаше един колега тука 3 месеца питаше какво да си вземе накрая си набуха едно Стило....хахаха... и след седмица почнаха ядовете.Туй не ми работи онуи не ми работи....Така че потърси си майстор да те посъветва какво да си вземеш.......Иначе темата ще ти се проточи 2-3 месецаПак казвам(мое мнение) ако е Фиат да е след 2004г.Браво...Крома и т.н...
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #34
          само за статистиката-фиат стило,ауди а2,мерцедес а класа,това са моделите които не са си възвърнали инвестицията,защо-сами си отговорете.като става въпрос за стилото ,мога да кажа ,че предшественика му браво,брава,марея,са класа над него.мога да споря до утре.иначе като цяло мерцедесите са на първо място за най-големите боклуци в моята класация.който иска ,нека спори и за това до утре.

          Коментар


            #35
            Няма да спорим, всичко е до късмет! Аз си карам стилото и съм доволен, даже всичко си му работи. Синът ми смени голф 4 с ауди а3 и на двете все нещо има за ремонт и не работи...А това, че изброените модели не са си възвърнали инвестицията, не означава, че са по-некачествени.
            Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

            Коментар


              #36
              и ти си прав,особено за голфа,но тях даже не ги коментирам,че са неземни боклуци.има хора,които къщи си построиха от ремонтите на тях и на мерцедесите,ама какво да се прави-бай ганьо смята ,че това са истинските коли

              Коментар

              Working...
              X