Здравейте. Налага се свалянето на двигателя със скоростите на Браво 1.6, 96г., 103 к.с.Започнах, но стигнах... до никъде. Изникнаха доста въпроси.1. Как да сваля шарнирните щангички за предаването на движението от лоста към скоростната кутия?2. Къде се намират и как се свалят всички захващащи тампони за двигател Браво 1.6, 96г., 103 к.с.3. Свалят ли се полуоските. На лявата гледам, че има 3 винта... но на дясната нещо нищо не виждам.И най важният въпрос: Може ли операцията със свалянето на двигател и скорости да се извърши без наличие на канал и подемник.Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросчета относно свалянето на двигател 1.6 на Браво.
Collapse
X
-
Мога да те ориентирам за свалянето от горе, но на мотор 1.8 16в. Без канал ще е доста по трудно, но не е невъзможно.Първо иди и си купи еврейски звезди 50-55-60-65-70 защото ще ти трябват за сваляне на лапата на мотора която седи от страна на разширителното казанче долу, свали и под калника на лявото точило (когато седиш срещу колата) иначе ще ти е много трудно да развиеш един болт вътре в лапата. Сваляш всички компресори на климатици, генератори и тн. сваляш и стартера за да отлепиш мотора от скоростната кутия ( можеш да го свалиш и без нея, малко на чалъм е всичко, но става). Отвърташ и висящят лагер иначе няма излизане и махаш радиаторите на климатика и водният. Аз лично си наех гараж с канал за ремонта, но с подемник нещата биха се случили за не повече от 5-6 часа.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
Re: Въпросчета относно свалянето на двигател 1.6 на Браво.
nikibol написа:Здравейте. Налага се свалянето на двигателя със скоростите на Браво 1.6, 96г., 103 к.с.Започнах, но стигнах... до никъде. Изникнаха доста въпроси.1. Как да сваля шарнирните щангички за предаването на движението от лоста към скоростната кутия?2. Къде се намират и как се свалят всички захващащи тампони за двигател Браво 1.6, 96г., 103 к.с.3. Свалят ли се полуоските. На лявата гледам, че има 3 винта... но на дясната нещо нищо не виждам.И най важният въпрос: Може ли операцията със свалянето на двигател и скорости да се извърши без наличие на канал и подемник.Благодаря Ви предварително.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Отдели просто скоростната кутия от мотора и няма да пипаш полуоски и нищо, а само мотора защо си усложняяваш работата допълнително? Ао искаш да извадиш скоростите е отделен въпрос, най- добре махни всичко по мотора включително главата завържи го хубаво и един по един отвий тампоните и мотора ще излезе.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Прав си колега, и се извинявам много. Просто не ми беше ден вчера и нещо ми беше нервно, затова и така съм написал. Та реда е следният:1. Махаме предния капак.2. Вдигаме колата на около 50см на някакви трупчета (ако нямаме канал, както е в случая).3. Махаме джантите и откачаме носачите и полуоските. Лявата е хваната с три болта за скоростната кутия, а дясната е само със скоба на маншона.4. Сваляме стойката на акумулатора и откачаме всички датчици и маркучи които са свързани с двигателя и скоростната кутия. Откачаме изпускателния колектор. Сваля се перката за охлаждане, а за по-удобно и радиатора. Да не забравяме и щангите на скоростите. Те се откачат със силно дърпане или с развиване на гайката отдолу, като се държи контра под самата ябълка.5. Овързваме двигателя с въже или синджир.6. Развиваме и сваляме и трите носача, които са хванати за тампоните (двата отстрани на роговете и един по средата, хванат за купето). Ако колата е с климатик ще е по-удобно да се свали и компресора.7. Вдигаме двигателя с лебедка, закачена за въжето (синджира), а самата лебедка закачена на някакво скеле. Това е колеги. Някой ако желае може да добави нещо, защото може и да съм пропуснал. Поздрави на всички.
Коментар
-
yo_brava написа:Прав си колега, и се извинявам много. Просто не ми беше ден вчера и нещо ми беше нервно, затова и така съм написал. Та реда е следният:1. Махаме предния капак.2. Вдигаме колата на около 50см на някакви трупчета (ако нямаме канал, както е в случая).3. Махаме джантите и откачаме носачите и полуоските. Лявата е хваната с три болта за скоростната кутия, а дясната е само със скоба на маншона.4. Сваляме стойката на акумулатора и откачаме всички датчици и маркучи които са свързани с двигателя и скоростната кутия. Откачаме изпускателния колектор. Сваля се перката за охлаждане, а за по-удобно и радиатора. Да не забравяме и щангите на скоростите. Те се откачат със силно дърпане или с развиване на гайката отдолу, като се държи контра под самата ябълка.5. Овързваме двигателя с въже или синджир.6. Развиваме и сваляме и трите носача, които са хванати за тампоните (двата отстрани на роговете и един по средата, хванат за купето). Ако колата е с климатик ще е по-удобно да се свали и компресора.7. Вдигаме двигателя с лебедка, закачена за въжето (синджира), а самата лебедка закачена на някакво скеле. Това е колеги. Някой ако желае може да добави нещо, защото може и да съм пропуснал. Поздрави на всички.BRAVO 1.4, 12 V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар