Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пакет ключа на къси и дълги светлини на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пакет ключа на къси и дълги светлини на Брава

    Здравейте бях пуснал тема за проблем с късите светлини на бравата оказа се че проблема е от пакетния ключ като включа десен мигач и натисна по сериозно и късите светлини се появяват.Та искам да питам възможно ли е този пакет да се сваля и ремонтира по някакъв начин и ако може как става това.Питах днес колко му е цената и ми казаха че нов струва 120 лв. което си е сериозна цена поне за мен направи ми впечатление че е комбиниран с на чистачките.Помогнете ако можете с някой съвет.Предварително ви благодаря.
    да бе да

    #2
    търси на старо
    Fiat Croma 2.5TD 86

    Alfa Romeo 2.5TD 94

    Коментар


      #3
      На Типо-то съм гледал че се разглобява и то на множество съставни части.Аз преди време имах проблем ама с мигачите и ми се наложи да го разглобявам.На моя цената е 170лв тка че пак малко са ти казали.Погледни из разните ръководства дали не пише нещо по въпроса как точно се разглобява.Щом се появяват като натиснеш е възможно да има някакъв контактен проблем (незнам за Браво и Брава как е ама поне на типо от този ключ излизат поне 15 доста тънки кабелчета).Със сигурност се вади някак и после предполагам че или е на щипки или на винтчета.Моето направих грешката да го разглобя на път и като се разхвърчаха по улицата едни пружинки и работи.....лудница.
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        Здравейте много благодаря за съветите днес реших да пообиколя няколко автосервиза мнението на повечето майстори е че ключа е заминал и неподлежи на ремонт .Предлагат ми да ми го подменят с нов срещу 20лв а ключа да си преценя какъв да купя или за 125лв. или уж оригинален за 240лв а варианта за втора употреба за който искат 80лв. не ми се струва добър според мен е риск и не си заслужава.Много ме заинтригува варианта на един от всички майстори който ми предложи да постави някакво допълнително реле и да го върже към светкавицата или поточно да я елиминира и от там да включвам дълги и къси струва ми се че това е най ефтиния вариант но незнам колко ще е благоприятен за ел инсталацията на колата и колко време ще кара така .Ако някой от вас разбира какво казвам моля ви дайте някакъв съвет много съм объркан и незная какво да правя.Ще съм благодарен на всеки коментар мисля че ще ми е от полза и вашето мнение.
        да бе да

        Коментар


          #5
          Да, това предложение е технически осъществимо. Сигналът за управление бубината на релето за "светкавицата" се прехвърля към новото реле и при всяко придърпване на лостчето на пакетния ключ към теб ще се редуват "къси- дълги".По този начин обаче веднага губиш "светкавица"та. Карал съм автомобил с такова превключване на светлините, намирам го за по-удобен. Относно инсталацията на колата, проблеми няма. Относно продължителността на работа - докато я продадеш, стига контактите на новото реле да отговарят по мощност и поемат товара на светлините.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Здравейте най накрая проблема ми е решен отидох при майстора той останови че имам хлабава връзка при късите светлини и реши да постави реле и на тях понеже имало само на дългите и от това реле нещата се оправиха благодаря на всички от форума които се отзоваха на моя проблем. :D
            да бе да

            Коментар

            Working...
            X