Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростна кутия фиат крома 194 или M32WR

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростна кутия фиат крома 194 или M32WR

    Здравейте,проблема е ,че на 3-та и 4-та предавка кутията шуми.От изчетеното по чужди форуми разбрах ,че кутията е голям трошляк.Днес звънях на майстор при който съм правил кутия и той ме посъветва да му я карам час по-скоро.Бил правил много такива,но ме предопреди ,че лагерите и били доста скъпи -75-80 лв. бройката и в зависимост колко са заминали не се знае крайната цена за ремонта.Попитах го за втора ръка кутия,но беше категоричен ,че такава здрава кутия няма да мога да намеря.Та ако някой вече е патил или може да помогне с цени за лагери или съвет да пише ,че съм 50 на 50 какво да правя.Мерси!

    #2
    Никой нищо ли не знае по въпроса ?

    Коментар


      #3
      Весели празници. Колега, това със скоростите изглежда е по засукано. По каталожни номера не мога да извадя на 100% лагерите, има разлики, за който се говори и в долния сайт или поне аз не мога да ги извадя. Другото е дистанционните пластини, ако имат износване или лагерите са на друг производител, почти сигурно ще трябва да се сменят, а да се дават пари напред, за двата вида лагери е безсмислено. Има и иглени, не знам дали ще се намерят качествени бързо, ако има нужда. Моето мнение, ако има възможност, разглоби и тогава части, лошото в случая е дали няма да пречи на майстора. Другата седмица ще поразпитам дали се държи в наличност такава стока и ще пиша. Няма да се учудя, ако размерите са по специфични, заради политика на фирмата, поне на Ивекото имам такива случаи.http://www.motors23.co.uk/si111501017026.html
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #4
        Весели празници на всички!Благодаря,колега.От разпитването и аз разбрах ,че когато търсиш лагерите за кутия били доста надути цените,а иначе самите лагери като размери се произвеждали и вграждали в доста други машини.Другото за което се чудя е маховик и съединител.Колата е на 178 000 и е почти сигурно ,че това са и реалните километри.До този момент освен ,че педала е малко по-твърд други признаци на износване няма,но след като ще свалям кутията се чудя какво да сменя и по него.За комплект ми обявиха 1400 лв. с отстъпка става 1030лв .Маховика ,ако е наред дали да го оставя ? Лагер помпата ,ако е наред дали да я оставя (250лв.) ?

        Коментар


          #5
          Аз смених само съединител комплект, без демпферния маховик за около 600 лв с труда. Решихме, че маховика е здрав и няма смисъл да се сменя.Напоследък обаче май почна да се обажда и маховика... Като паля сутрин при студено време, докато е студена колата се чува едно тракане, което изчезва при натискане на съединителя. Като загрее колата изчезва, не се чува и при палене в топло време.Ще карам така известно време, но се заформя още едно отваряне за смяна на маховика напролет май.Иначе педалът си е твърд по принцип на тази кола. След смяна на съединителя не стана по-мек.А съединителят ми беше стигнал до там, да не ще колата да изкачи по-голям наклон. Буксуваше яко.

          Коментар


            #6
            Маховика, ако е здрав какъв е смисъла да го сменяш, но помпата най-добре я смени, не вярвам да не е тръгнала. Immortal, съединителя е много мек, дори със стария съединител беше мек, но той май не беше за смяна 0.9 разлика с новия, но както и да е, не съм карал кола с по-мек съединител.
            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
            Фиат Крома 1,9 2009г.
            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

            Коментар


              #7
              И при мен след смяна на съединителя педала омекна много. Аз лично не бих икономисал лагер-помпата ,защото може да протече месец-два след смяната и после пак кутията долу. На Кромата за разлика от Вектра със същия мотор е хубавото ,че не само маховика е демпферен, но и на феродовия диск също има пружини и поради това почти не страдат от маховици Кромите.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Immortal написа:
                Иначе педалът си е твърд по принцип на тази кола. След смяна на съединителя не стана по-мек.
                Аз щото карам и Капа, и Либра, и в сравнение с техните, на Кромата си е направо дърво. Да не говорим, че педалът му стърчи с 2 см над останалите.Така е и на другите Кроми, които съм виждал, не че съм виждал много, ама все пак.

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  Immortal написа:
                  Иначе педалът си е твърд по принцип на тази кола. След смяна на съединителя не стана по-мек.
                  Аз щото карам и Капа, и Либра, и в сравнение с техните, на Кромата си е направо дърво. Да не говорим, че педалът му стърчи с 2 см над останалите.Така е и на другите Кроми, които съм виждал, не че съм виждал много, ама все пак.
                  Че стърчи повече да, но на Либрата ми е по твърд, а е на около 40-50000 след смяна, като поне 20000 са по магистрали. Ти да не си с някой усилен?
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #10
                    Днес оставих колата при майстора ,утре сваля кутията и разглобява да видим какво е положението.

                    Коментар


                      #11
                      pi4_s_bravo написа:
                      И при мен след смяна на съединителя педала омекна много. Аз лично не бих икономисал лагер-помпата ,защото може да протече месец-два след смяната и после пак кутията долу. На Кромата за разлика от Вектра със същия мотор е хубавото ,че не само маховика е демпферен, но и на феродовия диск също има пружини и поради това почти не страдат от маховици Кромите.
                      Oт Стило 115 е така. Там е същата работа.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        pi4_s_bravo написа:
                        И при мен след смяна на съединителя педала омекна много. Аз лично не бих икономисал лагер-помпата ,защото може да протече месец-два след смяната и после пак кутията долу. На Кромата за разлика от Вектра със същия мотор е хубавото ,че не само маховика е демпферен, но и на феродовия диск също има пружини и поради това почти не страдат от маховици Кромите.
                        Oт Стило 115 е така. Там е същата работа.
                        Здравейте,колата е разпарчетосана.Съединителя се оказа,че е почти до нитовете ,нов -412 лв. с отстъпка комплект (помпещ лагер лук 170лв.,съединител валео 242 лв.).Кутията се оказа ,че лагерите на 3-та,4-та,5-та и 6-та са заминали,също и 2-та големи лагера на пиньона.Цена за ремонта с всичко 500-550лв. вкл. ново масло.След 2-3 дни като взема колата ще пиша как са нещата!Весело изкарване на новогодишната вечер!

                        Коментар


                          #13
                          Здравей, ако имаш номерата на лагерите, може да ги напишеш, защото докато разпитвах, по модел кутия излизаха различни. Не е гаранция, че при всички/дизелови/ Кроми са еднакви, но все пак е нещо насочващо. Лесно ли открихте размерите и на кои марки? След предупреждения на Боби, доста информация прегледах и ме засърбяха ръцете да я ревизирам, чувам лек шум, но го има и по инерция, та може и китайките /гуми с които я купих/ да се обаждат. Весело посрещане.
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар


                            #14
                            За много години!Нямам ги номерата ,ще си поискам старите лагери ,ако ги е запазил майстора и ще ги снимам.Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              Луд умора няма, като не слушам Боби е така. На короната: NP050487 -2бр. заден капак: NP430273 3бр. - тук може да бъркам бройката, защото по каталози ми излизат два еднакви и един различен, утре на светло ще се уточни. първичен вал: NP378917 - другия ще го уточня. предни на валовете: NP929800 - 2бр. Това са номера на TIMKEN, едните са френско, другите полско производство, френските са по тръгнали.
                              Прикачени файлове
                              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                              Фиат Крома 1,9 2009г.
                              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                              Коментар

                              Working...
                              X