Здравей, първото е за горивния филтър, маха се капачката отдолу и се завива. Втората букса при мен не съм я виждал при акумулатора, този модел заключване е за двигателя, но на него инсталацията идва откъм помпата, може за някоя екстра да е. Отвора, поне доколкото виждам на снимката е технически. Колкото за кабела на ДПФ-а, идва от ДПФ и се включва при ел. двигателя на хидравликата, лошото е, че минава между моста и стабилизиращата щанга, освен това е хванат с щипка за моста, ако не се внимава, лесно може да се скъса, но може и само да не е закачен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростна кутия фиат крома 194 или M32WR
Collapse
X
-
Здравейте колеги.Колегата к76 ,както и някои други колеги казаха проблема излезе точно в скъсан кабел от ДПФ-а към мотора.Беше натиснат с моста в близост до един болт. Резнахме,запоихме и всичко е 6.Първата букса си я поставихме на филтъра ,а втората не знам за какво е ,само я изолирах да не се пълни с гняс.Относно маслото каза,че е специално ,май за автоматични кутии се водило.Предполагам е запознат понеже е правил доста такива кутии ,само в сервиза му имаше 4 такива на парчета.В най-лошия случай каза ,че се пука корпуса ,но той го има в наличност ,ако на някой му се наложи да се знае.Колега К76 ,питах го за маслото в карета ,каза ,че само едното е свалял за да смени лагера и си е имало достатъчно ,не е допълвал.Поздрави и благодаря на всички включили се в темата .
Коментар
-
Греста в каретата, ако е по спецификация, трябва да се стече. Ще изкажа мнение, което не държа да бъде взето, като сигурен проблем, но мисля, че не изчислението, а сглобката на кутията е проблем. Лагерите, които купих, отговарят по марка и държава производител, като тези които извадих. Единственото, което не мога да измеря е конуса, но дори и да мога, то старите са износени и пак няма да е точно. Няколко пъти проверих, дали всички са набити хубаво, защото при сглобяването, само първичния не затягаше и се въртеше нормално и без луфтове, но другите, направо блокираха, с много мъка можеше едвам да помръднат. Интересното е, че и на двата беше нужно да извадя по 0.15 и заспаха. Сега, дали има разлика в лагерите /но пък еднаква при четири лагера-не вярвам/ или стенда е сбъркал при направата? -факт е, че има проблем при тези кутии, най вече там където затягат. Повечето клипове, които съм гледал, проблема е в задния лагер на 1-2-5 и 6.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Не знам точно какво е сипал,старото иначе като се замисля беше червено и доста рядко,но си беше идеално бистро,без никакви мръсотии.Колега за карето казвам каквото ми каза.Едното го е свалял ,понеже ми сменя лагер на полуоската и каза,че не е добавял грес.Май , малките нещата ще излязат най-важни както винаги .
Коментар
-
Да си продължим темата.При ремонта на скоростите, планетите и сателитите на дифа хич не ми харесаха, но събрах кутията и я монтирах, докато намеря. Диференциала може да се сваля и без кутията, така че два часа повече работа не са от значение. Обиколих доста магазини и сервизи и официални и форумни, твърдо отсякоха, че това не се продава, само цялото прасе. Повечето твърдяха, че тая кутия не пати от тези проблеми, но при обиколките имах възможността да видя още два дифа, бяха по зле от моя. Убеждаваха ме, че няма проблем и да се кара така, но това вече всеки сам си решава. Моето мнение е: така или иначе там има луфт, ако и малко този луфт се увеличи, то лявата чашка ще играе повече, а от там и карето ще замине по-бързо, може да бъркам, но така си го представям.Та така, това ми стана фикс идея и се оказа, че нещата не седят точно така, части има!!!!Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар