Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростна кутия фиат крома 194 или M32WR

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ееееее ,верно ще ме побъркаш и кутията ли разпарчетоса ?

    Коментар


      #17
      Е как, повече време ми отне импровизацията и преправянето на скоби за лагерите.
      Прикачени файлове
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #18
        Хахахаха ,евала за труда .Луд умора няма.Не разбрах лагерите ти са 2 вида ,това ще рече ли ,че вече веднъж е правена ?

        Коментар


          #19
          Мисля, че не е отваряна, поне лепилото /силикона/ ми се вижда заводско, затова пиша лепило, много прецизно и равномерно е нанесено, почти незабележимо. Сигурно едните размери са по-атрактивни от Полша или според наличностите, кой знае.
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #20
            Колко литра събира М32? Това, което дават Фиат, което вадя от нея /ясно, че остава малко, но пак не стига за да е пълна картината/ и това, което дават по спецификация на кутията са три различни стойности. Разликата не е малка, затова, ако някой има точна представа, нека сподели.
            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
            Фиат Крома 1,9 2009г.
            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

            Коментар


              #21
              Оня ден го сменявах на моята -събира 2 литра +-100 грама . Сипах 75в90 GL4/5 , предното ми масло беше Opel 75w85 ,но ми се струва прекалено течно почти като водица. Доколкото знам кутиите се трошат, по мое си умуване нещо са объркали с избора на масло,затова заради километрите и годинките на кутията заложих на една идея по-гъсто в горния визкозитет масло.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                Това е събрало, като си я пълнил през пробката, която е за нивото, но на кутията и дават 2,4 по спецификация. Горе при избирача има още една пробка, от там може да се сипе и 2,4. Фиат по книга пък дава 1.9, кое е вярно
                Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                Фиат Крома 1,9 2009г.
                Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                Коментар


                  #23
                  Лагерите за Крома от 2009, преди това може да има разлика. Размери по Timken.NP854792/NP430273 2 брояNP797735/NP430273 1 бройNP259742/NP378917 1 бройNP929800/NP238750 2 брояЗа Диференциал:NP050487/NP537150 2броя
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #24
                    Здравейте,днес си взех колата .Цената на ремонта е 580 лв.Като цените са 210лв .лагери скоростна кутия ,76 лв. масло скорости ,48 лв. лагер-полуоска и 250 лв. труд ,като в цената на труда е включено сваляне и качване на кутия ,ремонт на кутия ,смяна на съединител комплект (който го закупих отделно за 412лв) и смяна на лагер на полуоската .Като първи впечатления за 120-130 км мога да кажа ,че всичко е супер,няма никакви шумове,съединителя стана перо не мога да го усетя.Това е ,ако на някой му се наложи да пише на лично за връзка с майстора.Поздрави!

                    Коментар


                      #25
                      Супер, да те слуша много. Всички лагери ли са сменени на кутията? - ако е така, то цената на лагерите е много добра.
                      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                      Фиат Крома 1,9 2009г.
                      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                      Коментар


                        #26
                        Ами не знам дали са всички ,мисля 8 лагера са сменени,2-та от който са на пиньона.

                        Коментар


                          #27
                          Колеги ,помагайте .Проблемите не свършиха до тук.Снощи като си взех колата светеше чек-а на мотора, но решихме ,че е записала някаква грешка от махането и слагането на акумулатора ,но се оказа ,че не е така .Ето и грешката която е записана и не се трие: P2085-Ex.Gas Temp Sensor Circuit intermitt. B1S2 ------------Signal Low-----Fatal----Light ON----Разгледах обстойно мотора да не е останала някоя букса изключена и намерих няколко,ето и снимки .http://valioboy.snimka.bg/automobile...445904Тази първата е с нещо като температурен датчик на нея и като гледам дължината на кабела може да стигне единствено до горивния филтър, но като я гледам ми се струва ,че си е била изключена.Къде трябва да седи и какво мери ? Втората букса се вижда най-ясно на 12-та и 13-та снимка ,според мен записаната грешка идва от нея,но по дължината и посоката на кабела не мога да намеря празно место където да я включа.Намира се под кутията за акумулатора и излиза от големия сноп кабели.Третото което открих е някакъв отвор с резба ,снимал съм го.Той се намира от дясно на мотора ,в смисъл от към страната на акумулатора.

                          Коментар


                            #28
                            Погледни на DPF-а дали нямаш разкачен датчик.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              wwalker написа:
                              Погледни на DPF-а дали нямаш разкачен датчик.
                              Грешката е "Разкачен температурен датчик на отработените газове".Намира се точно на DPF-а. (проверих току-що с eLearn-a)

                              Коментар


                                #30
                                Ами утре ще отида на канал да разгледам ,но предполагам ще трябва да махам кората.Най-вероятно кабела е изпаднал и за това няма къде да се включи.А първата букса как мислите дали е температурен датчик за нафтата,който трябва да е боднат на горивния филтър отдолу ?Ами този празен отвор с резба ?Струва ми се доста хора са си играли по колата ми........

                                Коментар

                                Working...
                                X