Ееееее ,верно ще ме побъркаш и кутията ли разпарчетоса ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростна кутия фиат крома 194 или M32WR
Collapse
X
-
Мисля, че не е отваряна, поне лепилото /силикона/ ми се вижда заводско, затова пиша лепило, много прецизно и равномерно е нанесено, почти незабележимо. Сигурно едните размери са по-атрактивни от Полша или според наличностите, кой знае.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Колко литра събира М32? Това, което дават Фиат, което вадя от нея /ясно, че остава малко, но пак не стига за да е пълна картината/ и това, което дават по спецификация на кутията са три различни стойности. Разликата не е малка, затова, ако някой има точна представа, нека сподели.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Оня ден го сменявах на моята -събира 2 литра +-100 грама . Сипах 75в90 GL4/5 , предното ми масло беше Opel 75w85 ,но ми се струва прекалено течно почти като водица. Доколкото знам кутиите се трошат, по мое си умуване нещо са объркали с избора на масло,затова заради километрите и годинките на кутията заложих на една идея по-гъсто в горния визкозитет масло.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Това е събрало, като си я пълнил през пробката, която е за нивото, но на кутията и дават 2,4 по спецификация. Горе при избирача има още една пробка, от там може да се сипе и 2,4. Фиат по книга пък дава 1.9, кое е вярноЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Лагерите за Крома от 2009, преди това може да има разлика. Размери по Timken.NP854792/NP430273 2 брояNP797735/NP430273 1 бройNP259742/NP378917 1 бройNP929800/NP238750 2 брояЗа Диференциал:NP050487/NP537150 2брояЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Здравейте,днес си взех колата .Цената на ремонта е 580 лв.Като цените са 210лв .лагери скоростна кутия ,76 лв. масло скорости ,48 лв. лагер-полуоска и 250 лв. труд ,като в цената на труда е включено сваляне и качване на кутия ,ремонт на кутия ,смяна на съединител комплект (който го закупих отделно за 412лв) и смяна на лагер на полуоската .Като първи впечатления за 120-130 км мога да кажа ,че всичко е супер,няма никакви шумове,съединителя стана перо не мога да го усетя.Това е ,ако на някой му се наложи да пише на лично за връзка с майстора.Поздрави!
Коментар
-
Колеги ,помагайте .Проблемите не свършиха до тук.Снощи като си взех колата светеше чек-а на мотора, но решихме ,че е записала някаква грешка от махането и слагането на акумулатора ,но се оказа ,че не е така .Ето и грешката която е записана и не се трие: P2085-Ex.Gas Temp Sensor Circuit intermitt. B1S2 ------------Signal Low-----Fatal----Light ON----Разгледах обстойно мотора да не е останала някоя букса изключена и намерих няколко,ето и снимки .http://valioboy.snimka.bg/automobile...445904Тази първата е с нещо като температурен датчик на нея и като гледам дължината на кабела може да стигне единствено до горивния филтър, но като я гледам ми се струва ,че си е била изключена.Къде трябва да седи и какво мери ? Втората букса се вижда най-ясно на 12-та и 13-та снимка ,според мен записаната грешка идва от нея,но по дължината и посоката на кабела не мога да намеря празно место където да я включа.Намира се под кутията за акумулатора и излиза от големия сноп кабели.Третото което открих е някакъв отвор с резба ,снимал съм го.Той се намира от дясно на мотора ,в смисъл от към страната на акумулатора.
Коментар
-
Ами утре ще отида на канал да разгледам ,но предполагам ще трябва да махам кората.Най-вероятно кабела е изпаднал и за това няма къде да се включи.А първата букса как мислите дали е температурен датчик за нафтата,който трябва да е боднат на горивния филтър отдолу ?Ами този празен отвор с резба ?Струва ми се доста хора са си играли по колата ми........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар