Карай, не бой се! Даже и маслото недей сменя. Тея течности в автомобил си имат срок на експлоатация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вода към антифриза
Collapse
X
-
И кой го казва/определя-производитела,за да му върви продукцията.Едно време на българското масло М-8С му даваха 5000 км. или 5 год.,а сега на съвременните защо да е 1 или 2 год.Маслото го сменям според изминатите км.Те и колите имат срок /гаранция/ на километри и години,ама ние ги караме още по "Х" км. и години след това.Трябва да ги сменяме ли?За спирачната течност знам защо трябва да се сменя,само за антифриза-не.Ако може,нека някой да обясни,за да ни стане ясно на всички.
Коментар
-
Ми най-малкото защото вътре има добавки,които си губят качествата след определен период от време.Губят му се мазилните свойства,почват да се трупа налеп по системата и тн. Всичките тия промени водят до лошо охлаждане и бъдещи проблеми охладителната система и двигателя.Ма тва не са проблеми,нали колата си върви?Виждал ли си бензина на 3 години в туба?Аз съм виждал и повярвай ми целият беше на парцали.Според теб дали е годен за използване?После италианците не си били поддържали колите.
Коментар
-
iliyan написа:Виждал съм над 10 годишен бензин,оловен,нищо му нямаше и автомобила си вървеше съвсем нормално.Карал съм с над 20 год. дизел,и не можех да разбера двигателя дизелов ли е или бензинов-толкова тихо и равномерно работеше.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
И сега,като бензина в резервоара ми е от началото на м,Фефруари,какво да го правя,да го източвам ли?Резервоара ми е над половината.Колко му е годността?Какво им е на гумите ,,Вида Спорт",да не да бяха лоши,тогава повечето коли караха с регенерет,а за нови гуми се правеха списъци в ,,Мототехника".Според вас излиза,че съвременният автопарк е много по-технически неиздръжлив от стария.Навремето в автобусния и товарния автотранспорт,ТКЗС,АПК и т.н. зимно време наливаха антифриз,а напролет вода.Източения антифриз се събираше в цистерни,измерваше се за минус колко градуса е,и ако не отговаряше на нормите,му се доливаше етиленгликол и на следващата зима-в радиаторите.Много от тази техника още се движи.
Коментар
-
Ами покарай тогава 20тина км. Извън града на бензин и ще разбереш причината. Бензина просто отлага разтворени смоли който има в него. Относно антифриза, той винаги се разрежда едпо че се подобрява топлообмена и другото е че рйзредения етиленгльокол замръва доста по трудно от чистия който замръзва при 4градуса и почва да се разширява а това е п облем. Но също има и корозивно действие и мие отлаганията в системата. Затова антифриз се сменя на 2 или 3години.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар