Някой знае ли къде е буксата и каква е за тестване на Пасат 1.8CL/1992 г.? Търсих в Аутодата, но не намерих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за един Пасат
Collapse
X
-
Ситуацията е доста тъпа заради непостоянната повреда която му прави. Даваш на контакт всичко си е както трябва свети си лампата на генератора, палиш тя угасва махаш клемата на АБ двигателя си работи. В даден момент, може и да стане може и да не стане, спира да зарежда, угасват прибори и радио, колата работи. Друг път даваш на контакт лампата на зареждането не свети, колата пали, махаш клемата на АБ и колата гасне. Сменен е четкодържателя в него е и релето. Като цяло някъде има лоша връзка, или е в генератора или някъде преди него се губи примерно тока на подмагнитващата, може и да е в паяка на ключа, там още не го е отварял, аз още не съм се човъркал в нея, това са данните от баратовчеда. Патил съм на времето от разпоен кабел към колектора, както и от износени колектори. Идеята за диагностиката беше дали ще покаже нещо, но тези стари прародители май няма да си кажат болката по ел. път.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ivel написа:ееее,какъв фолксваген форум,какви 5 лева,да не би там всички да са автомонтьори.мислете логичноFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ха-ха,така е ,ама пък ако знаеш какви са боклуци тези vw можеш да припаднеш(наблюдения от нови коли и техните проблеми в гаранция),а пък за pd -аууууу,ужас,германеца може би е бил надрусан като го е мислил този мотор,аууу, а пък и на мазда,митсубиши ,форд ит.н го слагат, не съм виждал в историята на автомобилостроенето по -проблемен дизелов мотор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар