Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за един Пасат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за един Пасат

    Някой знае ли къде е буксата и каква е за тестване на Пасат 1.8CL/1992 г.? Търсих в Аутодата, но не намерих.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Ники това каква диафностика ще му правиш. То има три датчика на него.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Е па знам ли, нещо му прави беля зареждането, досега не съм закачвал такова чудо, все пак е на братовчеда.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        кола

        За зареждането търси алтернатора или ремъка не колата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Трябва да има 2 двойни букси в купето на таблото посредата, някъде под касетофона. Лявата е горе - долу +, а дясната горе L долу K.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            кола

            Нали колата си върви не му трябва диагностика
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ситуацията е доста тъпа заради непостоянната повреда която му прави. Даваш на контакт всичко си е както трябва свети си лампата на генератора, палиш тя угасва махаш клемата на АБ двигателя си работи. В даден момент, може и да стане може и да не стане, спира да зарежда, угасват прибори и радио, колата работи. Друг път даваш на контакт лампата на зареждането не свети, колата пали, махаш клемата на АБ и колата гасне. Сменен е четкодържателя в него е и релето. Като цяло някъде има лоша връзка, или е в генератора или някъде преди него се губи примерно тока на подмагнитващата, може и да е в паяка на ключа, там още не го е отварял, аз още не съм се човъркал в нея, това са данните от баратовчеда. Патил съм на времето от разпоен кабел към колектора, както и от износени колектори. Идеята за диагностиката беше дали ще покаже нещо, но тези стари прародители май няма да си кажат болката по ел. път.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                нищо няма да покаже

                Коментар


                  #9
                  Защо не попита във VW форума, няма да те ухапят. Проблемът е елементарен.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    ееее,какъв фолксваген форум,какви 5 лева,да не би там всички да са автомонтьори.мислете логично

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      ееее,какъв фолксваген форум,какви 5 лева,да не би там всички да са автомонтьори.мислете логично
                      Разбира се те не се чупят , само Фиатите се чупят според тях, нищо че и друг път съм се раовил в такива добичета, а за да питам трябва да се регистрирам, а не ми се занимава заради един въпрос. Иначе се насочвам към паяка, бушона и релето на лампата, чакам го да дойде след малко и го започваме. Логиката е следната: контактния ключ подава + на релето за лампата, ако се губи този плюс се явява тази повреда, така е на нормалните коли, а тази дали е така ще видим, елементарно Уотсън.П.С. Май че решихме проблема. Неможах да намеря реле за контролната лампа, но явно е скачена с + в таблото и генератора й дава - , оказа се и една суха спойка на един от диодите както и износени колектори. Запоих диода, но за колекторите решихме да сменим генератора от една морга за 30 лв. с друг генератор. Стария беше Валео, а новият е Бош, за сега всичко е ток и жици.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        ха-ха,така е ,ама пък ако знаеш какви са боклуци тези vw можеш да припаднеш(наблюдения от нови коли и техните проблеми в гаранция),а пък за pd -аууууу,ужас,германеца може би е бил надрусан като го е мислил този мотор,аууу, а пък и на мазда,митсубиши ,форд ит.н го слагат, не съм виждал в историята на автомобилостроенето по -проблемен дизелов мотор

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          не съм виждал в историята на автомобилостроенето по -проблемен дизелов мотор
                          Кой е казал че е дизел?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            пиша за тях,ама не,че и бензиновите им мотори не са доста по-зле.направо чакам някой да ме опровергае и да почвам да бълвам факти за тези боклуци наречениvw

                            Коментар

                            Working...
                            X