Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

утечка................

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    утечка................

    Колеги днес мерих за утечка на акумулатора с мултицета и показа 0,05а.Акумулатора показва 12,7 волта а при палене ми прави проблем.САМО ДА ВМЕТНА ЧЕ АКУМУЛАТОРА Е БОШ.....ТИЯ ДЕТО БЯХА НА ПРОМОЦИЯ В МЕТРО....Някой да каже нещо по въпроса,

    #2
    кола

    Каква утечка това утечка ли е добре че не е 0.50 А :D
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Касетофона ти как е вързан(ако не е оригинален де), да не е от него в стендбай режим да дърпа повече от нормалното, макар че това е малко като консумирана мощност. За колко време ти пада акумулатора?

      Коментар


        #4
        На ли меря с закачен касетофон и т. н. Вечер я оставям и сутрин като стана малко трудно пали.... Да не е нещо акумулатора... Дали да не го дозарядя с зарядното..

        Коментар


          #5
          Ако преди със стария си нямал проблем и изведнъж с новия имаш, явно проблема ти е в новия акумулатор. Иди на проверка, ако те съмнява.

          Коментар


            #6
            Почвай да вадиш бушони и да мериш.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Почвай по схемата на Банков. Ама редовните заподозряни са аларма, централно, радио. Как я мериш тази утечка?
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #8
                Първо-каква ти е колата? Второ-какви ел.системи имаш вързани по инсталацията. Трето-опиши алгоритъма по-който мериш този ток и последно-консумацията в покой трябва да в 20-50 mA. Ако ти е добър акумулатора тези 50 mA които си измерил не трябва да ги усети за времето което описваш.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар

                Working...
                X