Колеги от известно време ми прави впечатление, че при достигане на 2000 оборота, като започне да надува турбото се усеща някаква вибрация по педала на газта и може би във волана. Но по педала е най-отчетливо. Също така само при ускорение усещам и някаква промяна в звука на мотора, особено като позагрее при подаване на газ се усеща нещо като бучене (бих го определил), което при пускане на газта моментално изчезва и звука на мотора си е както преди. Не знам дали са свързани двете неща, но май горе долу по едно и също време се появиха. Заподозрял съм някои неща: - проблем с изпускателната система (ДПФ-а е премахнат); - проблем с каретата (с тях 100% имам проблем, но не съм сигурен дали тази вибрация по педала при достигане на 2000 об. е от тях; - проблем с автоматика - да не би тази вибрация и бучене да идват от заминаващ си хидротрансформатор на автоматика - проблем с турбо или дюзи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибрации по педала на газта при достигане на 2000 об.
Collapse
X
-
Re: Вибрации по педала на газта при достигане на 2000 об.
noriaga написа:- проблем с каретата (с тях 100% имам проблем, но не съм сигурен дали тази вибрация по педала при достигане на 2000 об. е от тях;
-
Re: Вибрации по педала на газта при достигане на 2000 об.
wwalker написа:noriaga написа:- проблем с каретата (с тях 100% имам проблем, но не съм сигурен дали тази вибрация по педала при достигане на 2000 об. е от тях;Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Зависи как и кое е разбито. Във всеки случай щракат на обратен завой с газ. Мисля че ляво щрака на обратен десен и обратно. При мен случаят беше, че оригиналното дясно се разби, защото всеки ден по няколко пъти имах обратен ляв завой, често с газ просто заради мястото където живеех и паркирах - смених го с някъв абсолютен ментак (STATIM), което изкара месец-два и стана още по-зле от оригинала, щом и на ръка като завъртиш полуоската се усеща как задържа на определено място. Ефекта от разбити вътрешни карета сигурно е подобен, но мисля че при тях не щрака на обратен с газ.
Коментар
-
Лагер главина при мен започна да вие първо на 90 км/ч, после много бързо за няма и 1000 км (в случая в рамките на същия ден) разшири диапазона от 50 до 120 км/ч. Без значение ускорение, спирачка, инерция... влияеше се както писа колегата в зависимост от завоя - в едната посока изчезваше, а в другата зсилваше.
Коментар
-
Такаа, най-накрая реших проблема със сеенето на предницата при различни диапазони на скорост. Смених чашите и триподите с чисто нови Христо от Ямбол внася вече заместители на оригиналните - чаша, трипод, машнон, скоби и грес (всичко комплект) на доста по приемлива цена от оригиналните. Та.. сеенето на предницата изчезна, но тази вибрация при достигане на 2000 оборота си остана . Наблюдавах внимателно какво се случва пак тези дни - като си ускорявам плавно и лежерно до 1900 оборота приблизително, мотора си мърка и в купето е тихо и комфортно. Прескочи ли тези обороти започва по педала на газта, а и по самото купе да се усеща една вибрация (придружена с нещо като бучене), която се увеличава с подаването на газта и изчезва при пускането на газта. Усеща се все едно колата се "тормози". При поддържане на по-висока скорост примерно 110-120 км/ч се усеща вибрацията по волана, като ту изчезва за малко и пак се появява. Гумите и джантите са проверявани 2-3 пъти - нямат проблем. Надявах се, че е от каретата, ама явно не е. Това което четох из нета за подобни симптоми е - хидротрансфроматор на автомата. Но там вече диагностицирането май е много трудно... възможно ли е тази вибрация да се получава от нещо друго, което да се диагностицира лесно?ПП. При работа на място и положение на скоростния лост на N или P, като форсирам колата дори до 4000 оборота, няма никакви вибрации и бучене. Нищо не се променя при достигане на 2000 оборота, както е при движение.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Колеги, ако може някой, който е по в час или има предположение от какво може да е този проблем или е комбинация от проблеми да се включи, че вече пишман станах. С чисто нови вътрешни карета съм, но гадното тресене и вибрации си остават. Тези симптоми, които съм описал по горе се усещат особено когато колата е много добре загряла и е натоварена - повече хора и багаж. След потегляне и включване на 2-ра от автомата, в диапазона до включване на трета при лежерно ускорение (това е между 20 и 30 км/ч) цялата предница започва да се тресе и да се лашка, все едно се тормози и буксува колата и след включване на 3-та изчезва и всичко е ОК. Забелязвам също, че като че ли е станала доста по тромава от преди - особено като е натоварена и има нанагорнище, в този диапазон 20-30км/ч направо ми иде да я засиля на някъде, отвратително е усещането - вибрация и радиално тресене, съпроводено със супер мудно ускорение.. трябва да настъпя доста сериозно газта за да тръгне. След 30 км/ч се движи нормално, ускорява си прилично и не тресе и не вибрира, но наближа ли 60 км/ч и 2000 оборота, започва същото усещане - вече като че ли не тресе така, а само вибрира, като цялото купе изпада в някакъв резонанс. А цялото това нещо е съпроводено с нещо като бучене. След като включи 4-та - изчезва вибрацията и бученето, но ако поддържам точно 70 км/ч особено при нанагорно колата пак тресе леко, но някак си на периоди. Като карам на магистрала над 110 км/ч се усеща само вибрация във волана и по педала на газта, като отново сякъш е на тласъци или периоди ту заглъхва ту се усилва. Това нещо като купих колата със сигурност го нямаше, а сега с времето се засилва. От всичко изчетено по нета ми бие на тръгнал хидротрансформатор на автомата. Ако беше нещо разумно като цена бих го сменил дори само за проба - но за да вляза във филма с ремонт на автомата, трябва да съм на 100% сигурен че това е проблема, защото се изръсих над 1000 лв. за ремонти по каретата - веднъж рециклиране, веднъж нови, но се оказва, че не са били те проблема, или поне не основния за този проблем. Възможно ли е да от мотора? Проблем с турбо, дюзи ?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Kemaloff написа:Колега,Изобщо не съм запознат с автомата при Крома, но ако има ръчен режим защо не пробваш на различните предавки как стоят нещата.В движение може ли да се минава на N, пак само за проба.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар