Здравейте колеги,Понеже има доста теми, но не мога да преценя коя е най-правилната за моята дилема. Имам желанието да си закупя Крома дизел автоматик по-малкият мотор. Та питането ми е следното:Има ли колеги в близост до Хасково или от там, които да имат времето и желанието да погледнат една такава, понеже съм от София и не ми се иска да се разкарвам напразно както и някой друг с мен, който ги разбира тия коли специално.Ето и линк за колата: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...1&slink=c995njП.С. Наясно съм, че след закупуването, трябва да се задели не малка сума за интервенции и тнт, но просто е по-добре да знаеш предварително какво й има, за да можеш да си направиш сметките чисто финансово.Поздрави,Георги
Аз пък искам да си купя с големия мотор, но се притеснявам за автомата. Всичко друго е поправимо.Ако не съм в правилната тема, моля знаещите да ме насочат. :D
Аз пък искам да си купя с големия мотор, но се притеснявам за автомата. Всичко друго е поправимо.Ако не съм в правилната тема, моля знаещите да ме насочат. :D
Е той и автомата е поправим. Срещу 4-5 бона :D Разбира се, ако не си карък, може да се разминеш и само със смяна на мозък, какъвто е масовия проблем на тези автомати.
Аз пък искам да си купя с големия мотор, но се притеснявам за автомата. Всичко друго е поправимо.Ако не съм в правилната тема, моля знаещите да ме насочат. :D
Е той и автомата е поправим. Срещу 4-5 бона :D Разбира се, ако не си карък, може да се разминеш и само със смяна на мозък, какъвто е масовия проблем на тези автомати.
Виждам, че ти си със същият автомобил - да разбирам, че вече си имал такъв проблем. Ти казваш, че е масов проблем. Във форумите на други държави чета, че е много рядък. Незнам какво да мисля.Аз имам обяснение, защо така им се случва на тези автомати, но това е друга тема. Все пак, ако представлява интерес можем да го коментираме.На кратко - клапаните са с променлива характеристика и отварят на "стъпки" за по-плавно превключване. Това води до по-силно загравяне на маслото в автомата. Ако не се сменява на 50К и се кара много градско или се гази здраво, то започва да се отделят частици от фрикционните дискове и се запушват масловодите.Различните фирми, които ползват автомата го порчват с различен обем масло. VOLVO го ползват с повече масло и при тях проблемите са много по-редки и маслото може да не се сменя и 200К километра и автомата да издържи.
Коментар