А кой мотор е по надежден 120 или 150кс?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Croma 1.9 Multijet?
Collapse
X
-
Колега, като тръгнеш да взимаш освен мотора прегледай и полуоските. Че на кромата са си слабо място на 1,9 мотора и струват майка си и баща си нови оригинални. Бахти тъпите железа. До съвсем скоро никъде нямаше алтернатива освен оригинални за автоматик. Добре че скоро видях, че Христо от Ямбол е намерил заместители от някаква италианска фирма на по разумна цена. Че иначе трябваше да се бръкна 1500+ само за чаши и триподи....Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Марто написа:Мойте полуоски ги рециклираха в Пловдив.Инат и гаранция и са маркирани. Проблема беше решен с 360лв за 2те. Така че това са бели ядове.Иначе се продават някакви по 470лв за бр. За оригинални от италия ми обявиха цена от 1700лв бр.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.
Коментар
-
backstage написа:Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:backstage написа:Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.
Коментар
-
noriaga написа:backstage написа:Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Фиат крома
Кромата е доста удобна и вози много хубаво окачването е малко по стегнато със тези системи за сигурност ее мноого устойчива моята я имам от 2 години и сменях 4 амортисьора 2 носача и една чашка защото между 70-100 км се тресеше цялата предница на моята и се запушва от време на време egr - а и не върви в ниските обороти но след като го почистя се оправя колата върви много за тези 150к.с.но под 1800оборота я няма никваФиат крома
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар