Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma 1.9 Multijet?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А кой мотор е по надежден 120 или 150кс?
    Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

    Коментар


      #32
      и двата

      Коментар


        #33
        Колега, като тръгнеш да взимаш освен мотора прегледай и полуоските. Че на кромата са си слабо място на 1,9 мотора и струват майка си и баща си нови оригинални. Бахти тъпите железа. До съвсем скоро никъде нямаше алтернатива освен оригинални за автоматик. Добре че скоро видях, че Христо от Ямбол е намерил заместители от някаква италианска фирма на по разумна цена. Че иначе трябваше да се бръкна 1500+ само за чаши и триподи....
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #34
          Мойте полуоски ги рециклираха в Пловдив.Инат и гаранция и са маркирани. Проблема беше решен с 360лв за 2те. Така че това са бели ядове.Иначе се продават някакви по 470лв за бр. За оригинални от италия ми обявиха цена от 1700лв бр.
          Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

          Коментар


            #35
            Колеги, при ръчка или автоматик се проявява проблема? Вътрешното каре ли се разбива?
            Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

            Коментар


              #36
              Разбива се чашата на вътрешното каре и при ускорение се появява едно тресене в купето.Моята е ръчна 6 скорости.
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #37
                Ясно, явно му идва в повече въртящия момент :D А трудно ли се познава? Питам защото симптомите могат да се объркат с тръгнал маховик.
                Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

                Коментар


                  #38
                  Купето тресе при ускорение от 60 до 90 след това няма нищо. При плавно набиране този проблем го няма.Тресенето се увеличава когато колата е натоварена.Много прилича на крива задна джанта/гума.
                  Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                  Коментар


                    #39
                    Марто написа:
                    Мойте полуоски ги рециклираха в Пловдив.Инат и гаранция и са маркирани. Проблема беше решен с 360лв за 2те. Така че това са бели ядове.Иначе се продават някакви по 470лв за бр. За оригинални от италия ми обявиха цена от 1700лв бр.
                    Минах през филма с рециклиране.... Явно съм попаднал на некадърници, но след 4 - 5 000 км. положението е по-зле от преди рециклирането. Хвърлих си парите в кофата за боклук и колко майни съм им теглил на тези...
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #40
                      Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.
                      Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

                      Коментар


                        #41
                        backstage написа:
                        Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.
                        На Vectra C до колкото видях са с различна конструкция вътрешните карета. Не са със чаша и триподи, а с нещо като лагери
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #42
                          noriaga написа:
                          backstage написа:
                          Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.
                          На Vectra C до колкото видях са с различна конструкция вътрешните карета. Не са със чаша и триподи, а с нещо като лагери
                          Нека са с лагери. Ама стават или не стават?Аз досега не съм имал такъв проблем. Дано и да нямам.

                          Коментар


                            #43
                            noriaga написа:
                            backstage написа:
                            Аз четох в английския форум, че от от Vectra C полусоките стават, което е логично, след като цялото окачване и ходова част са еднакви. Само че техните били подсилени, явно чашката е една идея по-дебела и не се износва така. От Сааб 9-3 също ставали, нали и той е с опелското окачване и JTD мотор.
                            На Vectra C до колкото видях са с различна конструкция вътрешните карета. Не са със чаша и триподи, а с нещо като лагери
                            1.9 са с чашка и трипод.2.0 DTI са като старите вътрешни карета на Астра,Вектра...
                            LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                            LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                            LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                            Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                            Grande Punto 1.2 LPG

                            Коментар


                              #44
                              Фиат крома

                              Кромата е доста удобна и вози много хубаво окачването е малко по стегнато със тези системи за сигурност ее мноого устойчива моята я имам от 2 години и сменях 4 амортисьора 2 носача и една чашка защото между 70-100 км се тресеше цялата предница на моята и се запушва от време на време egr - а и не върви в ниските обороти но след като го почистя се оправя колата върви много за тези 150к.с.но под 1800оборота я няма никва
                              Фиат крома

                              Коментар


                                #45
                                За 5-6-7 годишна кола, да смениш и 4те амортисьора - не говори добре.А иначе няма как да е я има под 1800оборота, за тия 2години, откакто я имаше , да беше видял характеристиките и.А именно:Мощност 110кВт при 4000рпмМакс. въртящ момент 320Нм при 2000рпм.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X