Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата се задави и започна да придърпва след което загасна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата се задави и започна да придърпва след което загасна

    Здравейте колегиДнес сутринта както обикновенно запалих на бензин обърнах на газ и потеглих. След около 1 км колата се задави и започна да придърпва след което загасна. И от тук започват неволите ми колата неще и неще да запали или пали и веднага загасва(цялото действие се развива в 08:30 на околовръстнота при спускането след разклона за Банкя, колко ме псуваха само аз си знам) без значение дали е на бензин или газ . Правила ми е и преди подобен номер на при повторно палене и форсиране няма проблем.Та въпроса ми е на какво може да се дължи това и как да го оправяБлагодаря

    #2
    Щом ти го прави и на двете горива според мен се насочвай към запалителната система.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      А възможно ли е да са свещи, понеже не съм ги пипал откакто съм взел колата преди 1год

      Коментар


        #4
        fiat_love написа:
        PuntoDEMON написа:
        А възможно ли е да са свещи, понеже не съм ги пипал откакто съм взел колата преди 1год
        По-вероятно да е датчика за оборотите.
        моторчето е сменено с ново преди около месец, така че не вярвам да е от него

        Коментар


          #5
          кабелчето на бобината? (смешно е, ама на мен ми се случи веднъж)

          Коментар


            #6
            Ами огледай кабелите към свечите, кабела от бобината, самата бобина за нарушена изолация (така наричания пробив).Забелязал ли си дали само при влага го прави?При мен имаше много подобен проблем на типо-то заради повредена бобина при което при влага (даже при по-гъста мъгла) както си работи колата се задвя,изгасва и после няма палене а и да запали работи 2-3 секунди на някакви никакви обороти и умира. След което смених кабелите на свещите,самите свещи,капачката на делкото и бобината и няма проблеми.Довечера като се стъмни намери някое тъмно място (да няма лампи около теб и да е доста тъмно) отвори капака на колата и я запали - огледай да видиш виждат ли се искри някъде? (около бобината,около или по някой от кабелите).Разгледай някъде да не хвърля искри към блока или към шасито на колата,огледай самата бобина да не хвърля искри към нещо наоколо - при мен като запалих колата през нощтта видях как от мястото за централния кабел искрата просто се изкачват по текстолита нагоре,минава отвън на бобината,слиза надолу и окъсяват с корпуса на бобината (доста красива гледка ама сигурен белег за нарушена изолация на бобината и смяната и)
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар

            Working...
            X