Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой беше споменавал преди,че поставянето на термостат от Ренде 5 във маркуча намалява дебита на антифриза/водата .По принцип Фиат-а особенно дизела има огромен радиатор изчислен за жегите и задръстванията в Италия.Обаче същия термостат набухах в Опел-а ми Вектра Б на метан и за малко не го прегрях. В едно задръстване при продължителна работа на място при включена перка,чисто нов радиатор и нов антифриз разреден до около -10 градуса.Купих си още един нов маркуч и лятото слагам него,а зимата,маркуча с термостата
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      Проблема вероятно се крие в чисто новия ти радиатор
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        надали,дори itn радиаторите държат и не греят

        Коментар


          #19
          Аз съм с термостат от Рено 5 и нямам проблеми

          Коментар


            #20
            Термос на рено 5 си работи идеално на 35+ градуса в задръствания с пуснат климатик.Друг е въпроса, че на либрата изкара година и 2 мес или 32хил км.(facet)На мареата vernet 2 год - 18 хил км.И двата в момента отварят на 75гр.
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #21
              Re: .

              wwalker написа:
              S_BANKOV написа:
              Абе за бравото ми е 120лв. И не съм се чудил дали да набивам термостат от пет лева по маркучи.
              Ако новият ти термостат за 120лв. след 2г пак е за смяна, дали няма да набиеш нов за 5лв. в маркуча?
              Може ли аз да отговоря ? Не, няма да набия термос за 5лв в маркуча.А и реално изкарват повече от 2години.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Re: .

                emzo написа:
                Може ли аз да отговоря ? Не, няма да набия термос за 5лв в маркуча.А и реално изкарват повече от 2години.
                На Брава-та още като я взех и го смених с Facet. Карах я 5-6г и я продадох с още перфектен термостат.Като купих Мареа-та колегата каза че термостата е нов и действително при мен още 1г ковеше средата, но сдаде багажа - Behr.Сега от над година съм с Vernet за Рено 5 в маркуча и кове.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Може ли аз да се изкажа? Преди месец смених термостата на мареата с нов Behr.МИ да еВа и боклука! В града нямам ядове и работи перфектно,но извън града при 15+ градуса седи на една черта под средата.Скоро ще ходя да го сменям.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    #24
                    Еми рекламация му направи.Т’ва че ти и още 20 души, ще се оплачите от Бер - прави много малък процент рекламации на фона на продажбите, които правят.И сони се разваля и мерцедес се разваля и ....
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      M5kov написа:
                      Проблема вероятно се крие в чисто новия ти радиатор
                      Трети нов радиатор от тази фирма,който идва с куриер...http://www.avto.bim.bg/Voden-radiato...диатора и в трите случая се чупи в долното ляво краче.Не искат да ми признават гаранцията и ми изкараха от 10 реки вода-минал си прекалено силно през легнал полицай,тампоните на радиатора са заминали,а те са нови,като сменях радиатора естествено смених и тях,тампоните на двигателя са прецакани и още милион доводи само и само да не признаят гаранцията .
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #26
                        cokata_23 написа:
                        Термос на рено 5 си работи идеално на 35+ градуса в задръствания с пуснат климатик.Друг е въпроса, че на либрата изкара година и 2 мес или 32хил км.(facet)На мареата vernet 2 год - 18 хил км.И двата в момента отварят на 75гр.
                        Пак ще го кажа,на Мареята,като сложих термостата от Рено-то в маркуча и аз нямах проблеми,ковеше средата и не мърдаше,но на Опел-а имах проблеми,не само заради това,че е на метан и загрява много повече отколкото,ако работи на бензин.Така или иначе на 50мм маркуч да набиеш термостат вътре,който влиза със зор и половината форум дето се е опитал да го пъха с голи ръце без ръкавици е с изпорязани пръсти :P ...ами остава едно маааалко отворче около 19-20мм откъдето да минава водата/антифриза.Т.е намаля близо 1/3 дебита,който минава през радиатора.Водната помпа също се товари повече,така както се товари бензинова помпа при доста позапушен бензинов филтър.Това,че на Фиат-а не го усещате е защото пак казвам Италианските коли винаги имат огромни радиатори,съобразени с тяхния климат.Това е също като ментето масло и истинското-разбираш като покараш с 200км/ч по магистралата при температури като през това лято,на климатик и понатоварена кола.Тогава термостата от Рендето няма да издържи бас хващам...ам т.е не термоса на друго ще се окаже слаб маТряла .
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #27
                          itan75 написа:
                          ...Водната помпа също се товари повече,така както се товари бензинова помпа при доста позапушен бензинов филтър...
                          Какво ли става тогава с водната помпа когато термостата е затворен??? Сигурно пращи от зор или може би компа я вкарва в друг режим...???
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            itan75 написа:
                            cokata_23 написа:
                            Термос на рено 5 си работи идеално на 35+ градуса в задръствания с пуснат климатик.Друг е въпроса, че на либрата изкара година и 2 мес или 32хил км.(facet)На мареата vernet 2 год - 18 хил км.И двата в момента отварят на 75гр.
                            Пак ще го кажа,на Мареята,като сложих термостата от Рено-то в маркуча и аз нямах проблеми,ковеше средата и не мърдаше,но на Опел-а имах проблеми,не само заради това,че е на метан и загрява много повече отколкото,ако работи на бензин.Така или иначе на 50мм маркуч да набиеш термостат вътре,който влиза със зор и половината форум дето се е опитал да го пъха с голи ръце без ръкавици е с изпорязани пръсти :P ...ами остава едно маааалко отворче около 19-20мм откъдето да минава водата/антифриза.Т.е намаля близо 1/3 дебита,който минава през радиатора.Водната помпа също се товари повече,така както се товари бензинова помпа при доста позапушен бензинов филтър.Това,че на Фиат-а не го усещате е защото пак казвам Италианските коли винаги имат огромни радиатори,съобразени с тяхния климат.Това е също като ментето масло и истинското-разбираш като покараш с 200км/ч по магистралата при температури като през това лято,на климатик и понатоварена кола.Тогава термостата от Рендето няма да издържи бас хващам...ам т.е не термоса на друго ще се окаже слаб маТряла .
                            Баце стига писа глупости - като ти е затворен термоса, по твоята логика пак ти се товари водната помпа, така ли? А няма малък кръг, през който да върти? Ако са ти ясни термодинамичните процеси, ще видиш, че при ниски обороти ще загрее много повече от колкото да я напънеш със 200.
                            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                            Коментар


                              #29
                              tambuhtaneca написа:
                              Ако са ти ясни термодинамичните процеси, ще видиш, че при ниски обороти ще загрее много повече от колкото да я напънеш със 200.
                              Чакай сега, че взе да става сравнение на ябълки с круши, защото по задръстванията загрява бензина, а дизела даже затваря термостата и загрява на обороти.Колегата по-горе говори че бензиновицата му Вектра прегрява с термостат в маркуча, пък после как JTD с 200 (!?) ще прегрее... тук да вмъкна, че за много автомобили 200 са чиста илюзия - аз лично веднъж ги вдигнах и после търсих маркуч след турбото камо ли да потдържаш тая скорост, че и време да и дадеш да прегрее. Най-много да ’роди’ преди това. Много ги омешихте нещата. Истината е, че масово хората слагат термостат в маркуча и не само в бг, представете си. Като купих моя продавача намигна и вика това ми е най-продавания... пък аз тук Рено 5 не съм видял.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                krasio_79bs написа:
                                Може ли аз да се изкажа? Преди месец смених термостата на мареата с нов Behr.МИ да еВа и боклука! В града нямам ядове и работи перфектно,но извън града при 15+ градуса седи на една черта под средата.Скоро ще ходя да го сменям.
                                почисти си буксата на хермо датчика на главата.иначе хрета година карам с бер или 70хил. И още си кове чертата. Мужду другото има разлика в държарите за който се предлагат.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X