Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

5w40 vs 10w40

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да не сте 80-те години че да промивате с нафта, има достатъчно модерни и действащи препарати с които безопасно да си промиете маслената система.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #32
      До колкото знам някакво се източва маслото , и се налива някакво рядко ( хидравлично ако не се лъжа ) и се оставя да работи 15-20 минути и се източва и се налива маслото с което ще се кара мотора но не съм сигурен нека някои които разбира да обясни процеса с промиването .
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #33
        С хидравлично масло от 15лв. Литъра няма как да промивам мотора при условие че мога да го направя с нафна за 8лв. Проснъ се точи снарото масло оставя се да се утай и се разделя на две. Едната половина се допва с два литра нафта и се връща обратно за поработи мотора петнадесет минути да развърти нафтата. Точи се и същотъ се прави с друтата половина пъ с щия начин. Източва се хубаво и се налива новото масло. Това е.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          С толко разредено масло няма ли да задере мотора ?, верно че се оставя на място да работи без да се форсира ама все пак няма ли риск от хвърляне на лагери ?
          punto HGT

          Коментар


            #35
            Не съм слагал никога такива добавки, но ей на хората са го измислили. Колко помагат не знам, дали пък може да направят някоя беля, пак не знам.http://www.bulmotors.com/xenum-m-flu...m/4293Дано модераторите, не го сметнат за реклама, просто това ми излезна от гугъла. Ако е така нека мнението ми да бъде изтрито.

            Коментар


              #36
              Не се занимавайте с глупости,пардон-промивки.Най-много да си строшите двигателите.Сменяйте си маслата и филтрите навреме и проблеми няма да има.

              Коментар


                #37
                stoyanov62033 написа:
                Не се занимавайте с глупости,пардон-промивки.Най-много да си строшите двигателите.Сменяйте си маслата и филтрите навреме и проблеми няма да има.
                + Подкрепям твърдо марията е на 280 000 км за къде да я промивам да текне като лейка ли ?? файда няма сменям си маслото навреме и със качествено 5в40 марка няма да казвам да не е реклама. Моите колеги имат хиундай санта фе на половината от моята км и ги промивали било хубаво за мотора.. абе я ще вземе да хълца от тая промивка . Карайте си количките и не се занимавайте с глупости . Сменяйте с качествено и на време
                Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                Коментар


                  #38
                  Ibiza написа:
                  stoyanov62033 написа:
                  Не се занимавайте с глупости,пардон-промивки.Най-много да си строшите двигателите.Сменяйте си маслата и филтрите навреме и проблеми няма да има.
                  + Подкрепям твърдо марията е на 280 000 км за къде да я промивам да текне като лейка ли ?? файда няма сменям си маслото навреме и със качествено 5в40 марка няма да казвам да не е реклама. Сменяйте с качествено и на време
                  Колега, кажи каква е марката. Не правим реклами тук, но и ние да знаем. Нали за това е форумът.

                  Коментар


                    #39
                    Промивка на кола съм правил само веднъж, на един бус, уж купен нов в БГ, ама каран от някакви мангали, които бяха возили на черно пътници за Германия и скандинавските държави. Машината беше на 3 години и почти 200 хиляди км. Не държеше налягане на масло. Няма и как да държи, защото маслената помпа се беше запушила от налепи. 200 хил км само доливане! Никога не бяха сменяли масло, никога не бяха влизали в сервиз за обслужване.На третия цикъл промиване се отказахме и свалихме мотора. Интересното е, че по някаква случайност, не бяха успели да го съсипят. Единствено турбината не беше издържала. Нямаше луфт, просто беше блокирала от налепи.С купени от БГ (нови)и поддържани в БГ коли бая народ се е наиграл...та в тоя филм силно не ви съветвам да влизате, особено ако е била служебна.

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте! Отдавна не съм писал, но тук ще се намеся с малко факти. Първо за INSA - един колега беше споменал тази "рафинерия", и не напразно я слагам в кавички! Тази пародия на рафинерия беше объркала течността за чистачки с антифриза - познайте какво мазало стана! И това е най-безобидното им провинение!Второ - правил съм лабораторни анализи на масло, което след 12 000 км. основно градско, показа добри показатели и ресурс на присадките за още поне 1000 - 2000 км. От няколко години карам само с такова и покрай мен всички мои познати. Причината да карам с него е чисто финансова - взимам го с добра отстъпка. Маслото е Repsol 10W40 Multivalvulas. Това не е реклама - нямам никаква финансова изгода от това. Чист късмет е, че съм имал и достъп до акредитирана лаборатория, та да го тествам, но маслото не е за пренебрегване.Поздрави!
                      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                      Коментар

                      Working...
                      X