Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на ток

    Здравейте колеги, карам фиат браво 1.6 1998. Колата вървеше перфектно до вчера. Паркирам на тротоар пред един блок и колата ми угасна. Тръгвам веднага след това да паля, давам на контакт, махам имобилайзера, въртя на 3та степен да запали и всичко угасна. Нито върти стартер нито нищо, всичко по таблото угасва след като завъртя ключа. Моля ако някой знае или е изпитвал същият проблем да сподели, трябва ли да се стига до сервиз или е нещо дребно и може да се оправи пред блока.. Акомулатора е нов, най-вероятно е нещо по жичките или .. и аз не знам ..П.С. на бутане пали лесно. (така и се прибрах).

    #2
    Той може да е нов, ама трябва да се провери. Симптомите са като при моите смени на акумулатори...3-ти път сменям акумулатори, все по този начин си заминават. Намери някой познат да размените акумулаторите за проба.

    Коментар


      #3
      curko написа:
      Той може да е нов, ама трябва да се провери. Симптомите са като при моите смени на акумулатори...3-ти път сменям акумулатори, все по този начин си заминават. Намери някой познат да размените акумулаторите за проба.
      Колега пробвах с едно приятелче да ми даде ток с кабели за да запаля, не стана, не мисля че от там идва проблема, а може и да бъркам.

      Коментар


        #4
        Провери за хлабава/окислена връзка на кабелите от акумулатора към стартера и към купе/скоростна кутия.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          reiknal написа:
          curko написа:
          Той може да е нов, ама трябва да се провери. Симптомите са като при моите смени на акумулатори...3-ти път сменям акумулатори, все по този начин си заминават. Намери някой познат да размените акумулаторите за проба.
          Колега пробвах с едно приятелче да ми даде ток с кабели за да запаля, не стана, не мисля че от там идва проблема, а може и да бъркам.
          . То и аз опитах с кабели последния път, не стана. Смених акумулатора и запали. На кабели трябва да чакаш повечко време.

          Коментар


            #6
            Забравих да спомена- миналата седмица имах проблем с бензиновата помпа и трябваше повече време да държа на стартер за да запали и да превключа на газ. Възможно ли е нещо да съм прецакал поради тази причина?

            Коментар


              #7
              кола

              Дамн си е отавил без бензин.Щом с друг акумулатор пали смени него .Кабелите ако са били менте пак може да не е стигнало 12 волта до твоята кола .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Масатй на купето и на мотора. Дйтчикй нй коляновия вал.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Масатй на купето и на мотора. Дйтчикй нй коляновия вал.
                  Ако е датчик КВ и да я теглят и да я бутат няма да запали.Възможни проблеми ( Запекал стартер и за това ти кляка акумулатора, хлабави връзки по ЕЛ и избушил акумулатор.) За това тръгни с проба с друг...
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #10
                    Както каза колегата, акомулатора е. Благодаря за мненията колеги.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Беше писал/ махам имобилайзера/ това нещо от алармата ли е При мен падаше тока все едно проблем има в акумулатора а ремонтирах стартера.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X