Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое от двете злини е по-добро - ремонт на мотор или ръжда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Хм, всичко се прави освен купето, да ама друг път Докато оправите двигателя кой знае колко нерви ще коства. Тамън ще оправите него ще се скапе кутия. Тамън ще оправите кутията, ще се скапе друго в двигателя. Тамън ще оправите друготно ще се скапе трето и т.н. Един автомобил с неподдържани агрегати може да ви изненада винаги с нещо и не е приятно ако се наложи да платите пътна помощ. Затова аз лично предпочитам да се боря с ламарини, отколкото да реставрирам двигател. Освен това, кой дявол ви кара да купувате автомобил с кофти агрегати или купе??? Собственика мърляч да си го мисли.
    Да..тъкмо закърпиш веждите и почнат праговете. Тъкмо закърпиш праговете, почне пода или бомбетата. Купето, като е здраво всичко друго се прави и сменя, при това за по-малко пари.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #17
      kiselo написа:
      Аз пък не мога да разбера какво ви кара да мислите, че в Италия колите са на по 500+ хил км...а от Германия идват все жалени и гледани 136 хил километрови...!? Вие знаете ли колко пъти колите в Германия са водени на обслужване в лицензиран сервиз и колко в Италия..? Имате ли някаква официална статистика за това? Смисъл такъв ако си купуваш кола 2012г насам може да провериш тези неща...и ако я купуваш директно от предишния собственик...Примерно Мерцедес си имат информационна система която показва на момента всяко обслужване...и клиентите при покупка могат да се възползват но мисля, че е над определена година автомобили...Но при все, че се купуват 10 годишни кошници от знайни и незнайни автокъщи/автоморги в Италия и Германия...просто гаранция няма как да се даде за тези неща...Естествено, ако все пак има на кой да разчитате за да вземете доверена кола определено си вземете такава със здрав мотор и без ръжда...Като нямате...гледате харесвате и купувате...няма такива глупости като Италиянски и Германски поне според мен...аз като ги гледам тук по къщите а и там са все едни и същи барутници... Те ако бяха много читави Германците нямаше да ги продават с опция EXPORT!!!
      Никой не е казал, че от Германия идват на по 132 000. За дизел от Германия, на 10 години, започват от 350 000+ км. Проблема в Германия/Швейцария и Австрия са химикалите, които се ползват зимата. Без значение какво антикороционно покритие има едно купе, след 10-12 години, агресивните химикали почват да ядат сериозно от купето. Попадах на мазда 6 от Швейцария, 2006-та година с прекършени греди на купето на пода (тези, които минават от край до край) - за праговете, да не говорим. Собственикът даже не се беше занимавал да кърпи вежди а беше сложил 4 нови калника, но гредите няма как да се сменят, като и около тях всичко беше прогнило. Гледал съм Авенсиси и Мазди 6 - бензин след 2003-та - всичко е от Германия/Швейцария/Австрия и всичките от долу бяха леш.Не мога да разбера, защо няма внос от Италия на въпросните автомобили с бензинови двигатели.

      Коментар


        #18
        Има...но просто не стигат до нас. Не само Българският пазар се снабдява със стари коли от Италия.

        Коментар

        Working...
        X