Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое от двете злини е по-добро - ремонт на мотор или ръжда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кое от двете злини е по-добро - ремонт на мотор или ръжда

    Дилемата ми често пъти е разисквана в различни разговори, но реших да събера обобщени мнения с пускането на тема.Кое според вас е по-малкото зло?Покупка на автомобил от Германия/Швейцария, успешно замаскиран от ръждата (която "маскировка" държи 1-2 години), но пък в добро/отлично козметично и техническо състояние или автомобил от Италия, с монтирана газова там, на 4-5 и нагоре стотин хиляди километра с неясна поддръжка (смяна на масла, консумативи) - говорим за автомобили набор 2003-4-5-6гС една дума, кое е по-добре за правене - ламарини или двигател?Марката и модификацията, които съм си харесал, тук в БГ се вкарват само от Германия и Швейцария (за автомобили с бензинови мотори). Няколко оферти имам за директен внос от Италия (плащам си колата и докарването с автовоз), но с газова поставяна там и в лошо козметично и техническо състояние - изтърбушени седалки, изпочупени и изподрани пластмаси, запекли дюзи на бензин, не работещи климатроници и прочие.Помагайте с АКЪЛ! :D

    #2
    Само ще ти кажа, че един приятел се принуди да си купи кола, щото на старата багажника беше тръгнал да си ходи. За кърпене на прагове и ръжда отдолу му искаха към 400лв. Става въпрос за Рено 19.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Двигател разбира се. Правиш/сменяш и забравяш.Ръждата тръгне ли, няма спиране. Дори и да дадеш една шапка пари, след година-две-три пак започва да избива.Отделно, ако тръгне по греди/бомбета и прочие носещи части, ситуацията вече е кофти.И в Германия има неподдържани гробници, всичко опира до конкретния автомобил/собственик.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Мотор на сто процента
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Двигател разбира се, правиш го и става нов.

          Коментар


            #6
            Има мотори и мотори. Да предположим, че цената е еднаква. Мотора го правиш и го забравяш...100, 200 хиляди, може и повече.Купето спасяване няма! Много рядък случай е това купе да се вкара за кърпене на етап, когато още има някакво бъдеще в него.Така, че...залагай на Италия, смело.

            Коментар


              #7
              Двигател се прави разбира се. От ръждата по-голяма напаст и враг за автомобила няма. Скоро "погребах" едно Уно с перфектен ДВГ, но милото така се оглозга отръжда, че вече нямаше "съживяване".
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Ако не става дума за някоя разпадаща се от ръжда гробница, естествено че е по-добре да се бориш с ръждата. Повечето автомобили от популярните марки, произведени след 2000 г., са с обработени ламарини и при тях ръждата не настъпва така, както например по жигулите или кадетите. Ремонт на двигател: от 350 до 2000+ лв. Нещата са несъпоставими.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Аз пък не мога да разбера какво ви кара да мислите, че в Италия колите са на по 500+ хил км...а от Германия идват все жалени и гледани 136 хил километрови...!? Вие знаете ли колко пъти колите в Германия са водени на обслужване в лицензиран сервиз и колко в Италия..? Имате ли някаква официална статистика за това? Смисъл такъв ако си купуваш кола 2012г насам може да провериш тези неща...и ако я купуваш директно от предишния собственик...Примерно Мерцедес си имат информационна система която показва на момента всяко обслужване...и клиентите при покупка могат да се възползват но мисля, че е над определена година автомобили...Но при все, че се купуват 10 годишни кошници от знайни и незнайни автокъщи/автоморги в Италия и Германия...просто гаранция няма как да се даде за тези неща...Естествено, ако все пак има на кой да разчитате за да вземете доверена кола определено си вземете такава със здрав мотор и без ръжда...Като нямате...гледате харесвате и купувате...няма такива глупости като Италиянски и Германски поне според мен...аз като ги гледам тук по къщите а и там са все едни и същи барутници... Те ако бяха много читави Германците нямаше да ги продават с опция EXPORT!!!
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #10
                    Тук въпроса не е от къде да купим кола, а кое е по добре да се ремонтира. Иначе то е ясно, че навсякъде има проблемни коли и всичко е на късмет най-вече. Колегите имат впредвид италианки, защото не са гнили както немските и австийските. А, ги продават защото там цените за ремонтите са доста солени, а и имат изискване за евро норми. Ако и при нас стане така и тук няма да се купуват 10-15-20 годишни коли това е. Всичко е въпрос на стандарт

                    Коментар


                      #11
                      Зависи от автомобила, ако е примерно Киа Карнивал или нещо от ВАГ с 2.5 ТДИ-то (т.нар. душегуб) с блокирал двигател - не си струва, понеже дори да се намери или ремонтира двигателя, въпросът не е решен. С други думи ако става въпрос за такива пословични примери, самото купе не ни върши работа.Иначе по отношение на въпроса кое е по-удачно да се ремонтира или сменя то това е безспорно двигателя - все пак на купе може да се присади мотор, но на мотор купе... то е нещо като балтона и копчето.
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #12
                        От човек, който цял живот се е занимавал с коли, знам, че в една кола важното е купето. Всичко друго се прави, вкл. и двигател.Лично съм участвал в какви ли не действия по демонтаж и монтаж на двигател, присаждане на двигател от друга марка със съответните преправяния на купето и т.н..С ръждата оправия няма.П.П. Ремонтът на купето може да надмине ремонта на двигател по цена, и пак няма да е читаво.Понякога двигател, на пръв поглед в окаяно състояние, се оправя с подмяната на дребна незначителна част - например гарнитура.

                        Коментар


                          #13
                          И все пак за какъв автомобил говорим, някои са добре подсилени откъм ръжда. Както казаха другите, мотор се прави. Лично за мен видя ли надраскан интериор и най-вече пластмаси, дупки от цигари, сгур набрана по пластмасите и прочие ме отблъсква най-много. По това малко или много може да се съди и за предишния собственик, какъв мърляч е бил, съответно как е поддържал колата като цяло (+ двигател). Да не се окаже дявола "двоен" накрая.

                          Коментар


                            #14
                            Хм, всичко се прави освен купето, да ама друг път Докато оправите двигателя кой знае колко нерви ще коства. Тамън ще оправите него ще се скапе кутия. Тамън ще оправите кутията, ще се скапе друго в двигателя. Тамън ще оправите друготно ще се скапе трето и т.н. Един автомобил с неподдържани агрегати може да ви изненада винаги с нещо и не е приятно ако се наложи да платите пътна помощ. Затова аз лично предпочитам да се боря с ламарини, отколкото да реставрирам двигател. Освен това, кой дявол ви кара да купувате автомобил с кофти агрегати или купе??? Собственика мърляч да си го мисли.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              vnukata написа:
                              И все пак за какъв автомобил говорим, някои са добре подсилени откъм ръжда. Както казаха другите, мотор се прави. Лично за мен видя ли надраскан интериор и най-вече пластмаси, дупки от цигари, сгур набрана по пластмасите и прочие ме отблъсква най-много. По това малко или много може да се съди и за предишния собственик, какъв мърляч е бил, съответно как е поддържал колата като цяло (+ двигател). Да не се окаже дявола "двоен" накрая.
                              Още като прочетох заглавния пост в главата ми изскочи Субаро. Ако е така, доста спорен става въпроса.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X