Какво мислите за спортинг изпълнението 2004г и нагоре бензиновия мотор 1.4 16V 95hp. ?
Имам съсед с Гранде Пунто 1.4 16V 95 hp (предполагам, че моторите са идентични). Човека е доволен от двигателя като цяло. Много е тих, пъргав е, но не е много икономичен (малко над 10 литра бензин на 100 км в София).
1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
За разхода тоя мотор 1.8 130 коня на купето навремето го карах на бензин само и София и около София 100 километра от които 50/50 градско извънградско, като извънградското почти винаги е било с ръчкане и скорост над 110-120 на 3 та... среден разход 10/100Пунтото сега със същия мотор само че съм с ГИ дава 11-13 /100 газ на същия маршрут. Спортинга само че старото пунто мк1 1.2 86 коня на бензин даваше 8/100 карах го и него на газ и то даваше 9-11 /100 Това всичко на един и същ маршрут и с еднотипно бързо каране 1.4 95 коня пунтото единственното което ще спечелиш е че е по- новата серия и би трябвало да е по- запазено ако не е ръчкано нещо. Ако разхода ти е проблем варианта е да се гледа кола 60-70 коня, да знаеш че не върви и да си караш кротко, защото иначе ако тръгнеш някакви междинни варианти да гледаш хем ще ти харчи почти колкото по- големия мотор, хем пак няма да върви баш...
Другото което е ми казаха че колата горяла 13-14 бензин с нормално каране... което на мен не ми се вярва...
Имал съм Делта 2 HPE с този двигател (183.А.1000) Гореше бензин на дълъг път 6.5, градско до и под 10.С газов инжекцион на дълго гореше 9, градско стигаше до 12.Но имай предвид, че делтата е с 200 кила по-тежка от Пунтото, тъй че би трябвало в най-лошия случай разходът да е същия или по-надолу.
10 градско ,с каране до 2000рпм Икономична бензинова италианка - няма.
Ами... кво да ти кажа...ЕГН.Карам като пенсионер вече, кво да направя.Кромата никога не е стигала 4000 оборота досега Без майтап.Тия светофарните гонки не са ми по вкуса, а и са си опасни.Пък с големи скорости и ускорения няма кой да впечатлявам.То всяка кола, ако ти я дадат в твойте ръце, ще стигне 20/100 среден разход, знам те аз тебе
Защо винаги като тръгне Българина да купува кола се почва, колко харчи, какви са слабите места и тем подобни???? Хем искаме да е мощна, хем да не харчи, няма такава екстра колега, и когато колата е на старо винаги ще има някъкви проблеми това е.
Защо винаги като тръгне Българина да купува кола се почва, колко харчи, какви са слабите места и тем подобни???? Хем искаме да е мощна, хем да не харчи, няма такава екстра колега, и когато колата е на старо винаги ще има някъкви проблеми това е.
Е... нормално е да се интересуваш как се държи модела, защото има някои "бардаци", които още от фабриката си излизат с потенциални проблеми.
1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Това с валовете го чух снощи и ми се стори пълна глупост... но все пак исках да ви попитам
Питай за какво точно иде реч и го сподели
Е как бе ти не знаеш ли е се регулира луфта на хидравличните повдигачи . Колега, мотора е хубав, има проблем с вариатора и капака на клапаните, иска си хубаво масло и редовна смяна и промивка. частите са евтини. А аз лично да 200 000км. на моя мотор един път съм му вадил валове и то не за реглаж или нещо подобно а просото ги замених с други от мерак. А инае колегата дето изрази мнение че возела като каруца, ами не е прав аз бих го нарекъл "лагерница"
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Здравейте приятели, днес ходих на оглед на въпросния автомобил в Сливен... е нещата не изглеждаха толкова розови както на снимките...ще ви споделя какво видях... Предната броня беше леко пукната от едната страна явно е имало някакъв лек удар. Отзад крайното гарненце беше заваряно доста и не беше монтирано като хората клатушкаше се доста. Тунинг стоповете на живо бяха ужасяващи изобщо не ми допаднаха и сякаш тези стопове не бяха предназначени за тази кола... изобщо не лягаха добре и в страни от тях имаше доста големи фуги. Окачването според мен беше добро, беше стегната имаше червени пружини. Джантите бяха също в много добро състояние заедно с гумите... Вътре салона като цяло беше добре, имаше много леки драскотини което е нормално... И така запалихме колата вдигнахме капака и въпросното тракане го имаше и според мен не тракаше леко, а доста незнам дали е било от вариатора... странното беше, че тракаше доста на моменти се оправяше... мотора беше доста мръсен нищо общо със снимката, нещата които бяха боядисвани бяха отвратително боядисани не, че е проблем за колата но беше доста циганско изпълнение... това си е лично мое мнение... Колата поработи доста загря, след което я изгасихме, опитахме да я запалим пак, НО не запали мисля, че акумолатора беше заминал. Въпросната червена лампа с формата на волан на таблото светеше... Продавача беше доста надут и искаше да направи някакъв минимален коментар на цената... незнам за тази цена очаквах да е в пъти по-добро състоянието на колата... И така общо взето тези неща ме отдръпнаха. Иначе колата има много агресивна визия...
Ако си решил да даваш толко пари за HGT, според мен търси нещо по ново като година, ето един пример http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...2&slink=ba8nb3 , това мисля, че е с климатроник.Ако не се въоръжаваш с търпение и твойта кола ще се появи в някой определен момент.
Коментар