Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Искам да купя Punto 1.8 HGT, търся мнения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Искам да купя Punto 1.8 HGT, търся мнения

    Здравейте приятели, искам да си взема 1.8 HGT 131hp. Ще съм благодарен ако ме посъветвате дали автомобила с въпросния мотор е добър, плюсове, минуси, какво ще трябва да му сменя като го взема и ориентировъчна цена за обслужване Това е въпросната кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...0&slink=b6tqnp според вас цената висока ли е, заслужава ли си?[/img]Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    HGT 1.8

    #2
    Мотора е много добър, но иска хубаво масло. Задължително синтетика 5W40 препоръчително е да е Мотул (покрива много изисквания на ФИАТ). Слабо място е вариатора на разпределителния вал на всмукателните клапани (при оглед трябва да се ослушаш за отчетливо чукане от страната на ангренажния ремък в целия диапазон от обороти). Като го вземеш сменяй ангренажния ремък с ролките, също и водната помпа (тя се върти от ангренажния ремък). Препоръчително е да си смениш и пистовия ремък с двете му ролки. Гарнитурата на капака на клапаните сменяй задължително, защото със сигурност тече. Аз лично бих сменил и семеринга на коляновия вал (този откъм ангренажния ремък) и семерингите на разпределителните валове, защото са евтини, а и цената за работа няма да се оскъпи ако решиш да ги сменяш. Всички тези щуротии са около 400-450 лева общо, за работа си приготви около 120-150 лева. Отделно всички филтри трябва да смениш (масло, въздух,гориво, купе). Маслото на двигателя и на скоростите евентуално... Аз поне това бих сменил (ако няма какво да се прави по окачването...)п.с. Автомобилчето в обявата изглежда лачено, но трябва да се огледа... Цената ако може да се свали ще е добре също така... малко е височка.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Punto_II_HGT написа:
      Мотора е много добър, но иска хубаво масло. Задължително синтетика 5W40 препоръчително е да е Мотул (покрива много изисквания на ФИАТ). Слабо място е вариатора на разпределителния вал на всмукателните клапани (при оглед трябва да се ослушаш за отчетливо чукане от страната на ангренажния ремък в целия диапазон от обороти). Като го вземеш сменяй ангренажния ремък с ролките, също и водната помпа (тя се върти от ангренажния ремък). Препоръчително е да си смениш и пистовия ремък с двете му ролки. Гарнитурата на капака на клапаните сменяй задължително, защото със сигурност тече. Аз лично бих сменил и семеринга на коляновия вал (този откъм ангренажния ремък) и семерингите на разпределителните валове, защото са евтини, а и цената за работа няма да се оскъпи ако решиш да ги сменяш. Всички тези щуротии са около 400-450 лева общо, за работа си приготви около 120-150 лева. Отделно всички филтри трябва да смениш (масло, въздух,гориво, купе). Маслото на двигателя и на скоростите евентуално... Аз поне това бих сменил (ако няма какво да се прави по окачването...)п.с. Автомобилчето в обявата изглежда лачено, но трябва да се огледа... Цената ако може да се свали ще е добре също така... малко е височка.
      Също така виж дали свети червена лампа с формата на волан и дали има хидравлика.Според мен колата е 2002 година. 2003 мисля, че е фейслифта с по-големия фар. Относно цената - мисля, че е малко висока. Би трябвало да е около 3000 лв. Все пак е 14 годишна кола.

      Коментар


        #4
        На снимките добре изглежда, всичко си е оригинално, единствено забелязвам, че топката на скоростния лост не е оригиналната, на оригиналната са нарисувани реда за превключване на скоростите, както и кожата е същата като на самия кожух, тоест сива, а не черна както се вижда на снимките. Задните стопове също не са оригинални, а са от тези, които се водят "тунинг" изпълнение, на мен лично не ми допадат изобщо, с оригиналните е в пъти по добре, но това е въпрос на вкус, втора ръка можеш да си намериш м/у 40-80лв. двата.Друго да добавя към мнението на колегата Punto_II_HGT - горивен филтър тази кола няма, всичко е в помпата и не се сменя, само въздушен, маслен и на климатика За вариатора - дали ще трака или не не е проблем за мотора, може и така да се кара, но ако човека, който продава колата не е в течение и колата трака, може да е жокер да му смъкнеш от цената, защото нов вариатор е около 300лв, а рециклирането на същия е само 90лв
        punto HGT

        Коментар


          #5
          кола

          За 4000може да вземеш Fiat G Punto 1.9multijet 130 к.с. 2006 виж да е на по добра цена това е високо или да е по новия модел от 2004 Fiat Punto 1.8i ABARD
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Не мисля, че цената е висока, ако действително колата е перфектна, защото за тия пари незнам от коя друга марка ще може човек да си купи топ версията на модела , отделно пише, че е със спортно окачване, гледам от снимките, че е и със спортно гърне, тази двуцевка отзад не е оригинална на 100%На колонката на шофьорската врата виждам и допълнително монтиран измервателен уред, това пак са пари За годината на производство на МК2 - тука има повече инфо https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto#cite_note-8
            punto HGT

            Коментар


              #7
              didich написа:
              Друго да добавя към мнението на колегата Punto_II_HGT - горивен филтър тази кола няма, всичко е в помпата и не се сменя, само въздушен, маслен и на климатика
              На пунтото така и не успях да стигна до смяна на горивния филтър, много бързо го ударих, пък бравата има филтър и за това реших, че и пунтото има... моя грешка, съжалявам
              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                За 4000може да вземеш Fiat G Punto 1.9multijet 130 к.с. 2006 виж да е на по добра цена това е високо или да е по новия модел от 2004 Fiat Punto 1.8i ABARD
                Че е по-добрия избор - по-добрия е.Че не може да купи за 4000 - не може.АМа да се замисли за мк3 ли как се водиха, с грозните фарове.Ама явно търси бегуна.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  И каквито са картинги с обикновенните амортесьори си представям със спортните как ще вози :D

                  Коментар


                    #10
                    sportakus написа:
                    И каквито са картинги с обикновенните амортесьори си представям със спортните как ще вози :D
                    Като каруца :D

                    Коментар


                      #11
                      Колата като модел е много добра.Точно тази изглежда добре, трябва да се направи тест за да се види дали всичко е ОК.Единствения кусур на точно тази кола е ПРЕКАЛЕНО високата цена.Гледам, че обявата е в Сливен, там по принцип цените първоначално са много надути, НО:Преди време си купих Дедрата от отсрещната на тази автокъща. Първоначално ми искаха 4000, в крайна сметка я спазарих за 3200.Вариаторът и да трака - нека си трака. Това е единственото, което следва от тракането му - самото тракане. Обикновено протраква силно при палене, като качи масло спира да трака или поне спира да се чува. Това да не те плаши - но да, може да се ползва за намаляване на цената П.П. Една от моите колежки кара такова, по едно време искаше да го продава и говорехме за цена 3500. После не го продаде, не я знам дали няма да е решила пак да го продава. Нейното е наистина много стегнато. С оригиналното радио с навигация (не че има карти за България де), с ЦД ченджър и всичко ѝ работи.

                      Коментар


                        #12
                        Здрасти, наскоро купих HGT точно защото преди 8 години имах купе със 1.8 мотора ит от него и скорости бях повече от доволен. Не го мислих много и го купих за 2к лева нов внос. Качвайки се на него от пунто мк1 спортинг със найстина спортно окачване, все едно в мерцедес се качих. Мотора както казват колегите вариатора, който за мен не е проблем трака като дизелче донякъде :DЕдинственното което ми прави спечатление е че гарнитурата на клапаните сдава багажа бързо, но зависи от стила на каране. но пък ХГТ трудно се сдържа човек да не го понатисне.За пунтото гледай все пак скоростите да включват лесно и добре, че купето беше с прецакана 4 та като го купувах и така си го и карах. И най- вече гледай тоя пуст волан да не свети, че се прави прави се за 100-тина лева, ама си е голяма разправия.Климатика дали работи, че и той са си едни пари за пълнене ревизиране. Като цяло като всяка една кола, дали е правено нещо, което не се казва и какво е то.Това пунто на мен лично ми се вижда скъпичко. И стоповете определено не ми харесват, но всеки има вкус. Сравнение с Мк1 мк2-то е по- тясно отзад. При 90 кила 180 където съм хем, че карам сравнително свит за да си усещам колата добре по завоите( че я карам малко ралиджийската ) и да си държа волана с 2 ръце зад мен почти не може да се седи. Но отпред ми се струва по- широко и седалките са по- удобни. МОга само да ти пожелая успех и безаварийни километри

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря пичове за полезните изказвания Искам да ви попитам нещо, понеже ми казаха, че мотора не бил изобщо сполучлив на всеки 20 хил км трябвало да ходя да се правело нещо на валовете... има ли такова нещо или тоя които ми го е казал си няма понятие... най вече това ме уплаши за валовете... Другото което е ми казаха че колата горяла 13-14 бензин с нормално каране... което на мен не ми се вярва...
                          HGT 1.8

                          Коментар


                            #14
                            Това за валовете го чувам за първи път от тебе, какво точно трябва да им се прави не ми е ясно ?, зацепват се с пети при смяна на ангренаж и се пипат чак при следващата смяна на ангренаж.13-14л/100км може да ти даде разход най вече ако се кара градско и се настъпва, аз този проблем го реших с Газов инжекцион, че на бензин си идва тегаво.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              Това с валовете го чух снощи и ми се стори пълна глупост... но все пак исках да ви попитам
                              HGT 1.8

                              Коментар

                              Working...
                              X