Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колянов вал Стило 1.8 и Купе 1.8 - Еднакви ли са?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колянов вал Стило 1.8 и Купе 1.8 - Еднакви ли са?

    Колеги, интересува ме коляновия вал на Стило 1.8, Купе 1.8 и Браво/Мареа 1.8 еднакви ли са, до колкото гледах буталата и хода на буталото са еднакви и от там мисля че и коляновият вал е съвместим. Трябва ми за Мареа 1.8 16в заедно с биелите.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    Не не са.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Благодаря, моля да се изтрие за да не пълним форума.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        Що да се трие, нали за това е форума Бих те посъветвал да изшлайфаш твоя и да си купиш нови лагери, а не да търсиш "нов", понеже всичките са един дол дренки.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Точно че не искам да шлайфам моя за да не му се отнема от циментацията и ще търся друг що годе запазен. А нормално ли е за картер за 1.8 да искат 130 лева и колянов вал с биели 200? Бях намерил блок с бутала биели и колянов вал за 100 кинта, но човека излезе несериозен и сега търся друг.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            flippy89 написа:
            Точно че не искам да шлайфам моя за да не му се отнема от циментацията и ще търся друг що годе запазен. А нормално ли е за картер за 1.8 да искат 130 лева и колянов вал с биели 200? Бях намерил блок с бутала биели и колянов вал за 100 кинта, но човека излезе несериозен и сега търся друг.
            Нормално е, едно е че са алуминиеви картерите и са недоизмислени и не подлежат на ремонт на практика и друго че аз почти съм ги изкупил А за колянов вал с биели мисля че е добра цена.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              За вала е гооре-долу нормално, както виждаш, търсенето е голямо На Жоро от Пловдив звънял ли си?Защо не сложиш направо някой двулитров и без това от самото начало си в джаза с тая кола
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Не ми пускайте мухата, защото твърдо съм решил да я направя тая кола ако ще и 5к да вкарам вътре ще стане така както искам, дори сега съм свалил дросела други части и ще ги пращам за прахово боядисване за да може и мотора да е харашо. А кой е Жоро от Пловдив?
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #9
                  абе пич,шлайфай си вала и не се занимавай с глупости.вала си има около и над 1мм циментация.производителя това го е предвидил.като си купиш вал втора употреба,той ще бъде брат на твоя,само,че ще е лъскав.а колко стотни ще елипсата,като пуснеш микрометръра и какви са последствията като му сложиш новите лагери.все едно да слагаш на стара баба червило и да викаш,че е памела андерсън.ама пък колата си е твоя ,а ако искаш мазохизъм си го избираш сам

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    абе пич,шлайфай си вала и не се занимавай с глупости.вала си има около и над 1мм циментация.производителя това го е предвидил.като си купиш вал втора употреба,той ще бъде брат на твоя,само,че ще е лъскав.а колко стотни ще елипсата,като пуснеш микрометръра и какви са последствията като му сложиш новите лагери.все едно да слагаш на стара баба червило и да викаш,че е памела андерсън.ама пък колата си е твоя ,а ако искаш мазохизъм си го избираш сам
                    до няколко дена ще отворим двигателя и ще се разбере но имаме съмнения че е повлякъл много и няма да може да се шлайфа. Дано поне няма разпъната биела. Все още тайничко се надявам да са само биелни но работага отива на основни
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #11
                      От какво да се разпъне тая биела?JTD-то, дето го разглобих беше карано 10 км без картер/масло и валът си се въртеше сравнително лесно с тресчотка :D
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Туй за разпънатата биела майстора ли ти го каза? Като ти я покаже разпъната вземи му я тресни в главата, ама по добре действай с динамометричния.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          колеги jtd-то не го сравнявайте с бенз.мотори.аз съм правил такова карано до блокаж в движение(без масло)щетата беше само лагери ,а вала беше перфектен.такова животно не бях виждал

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            колеги jtd-то не го сравнявайте с бенз.мотори.аз съм правил такова карано до блокаж в движение(без масло)щетата беше само лагери ,а вала беше перфектен.такова животно не бях виждал
                            И биелните и вала беше доволно задрал
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Аз минах през тая работа с шлайф на моя си вал, мисля че тези валове се шлайфат до 3-ти, даже 4-ти ремонт, така че си ремонтирай твоя, че незнаеш какъв таралеж си пускаш с друг втора ръка, освен ако твоя вал не е за кофата , моя си излезе на първи ремонт, лагери също има
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X