Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Износен съединител?
Collapse
X
-
1. Може да стърже от лагера на съединителя, докато е студена, но тогава при натискане трябва да спира.2. Тук вече вероятно е от съединителя. При мен на Брава-та така правеше докато е студена на първа. Като свалих съединителя се виждаше как щампите на феродото са стъргали притискателя, но аз я карах така 30-40 хиляди и можеше още поне толкова да изкара.3. Твърде вероятно да е от съединителя.4. Пак съединителя, но не е причина да се сменя.Най-сигурните признаци са да стане твърд или да почне да буксува.
-
wwalker написа:1. Може да стърже от лагера на съединителя, докато е студена, но тогава при натискане трябва да спира.2. Тук вече вероятно е от съединителя. При мен на Брава-та така правеше докато е студена на първа. Като свалих съединителя се виждаше как щампите на феродото са стъргали притискателя, но аз я карах така 30-40 хиляди и можеше още поне толкова да изкара.3. Твърде вероятно да е от съединителя.4. Пак съединителя, но не е причина да се сменя.Най-сигурните признаци са да стане твърд или да почне да буксува.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
Re: Износен съединител?
Papi___ написа:Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Износен съединител?
Danchojn написа:Papi___ написа:Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
M5kov написа:Закарай я на майстор.Не мисля, че във Форума има някой, който може да ти каже дали и колко километра ще изкара :/"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Най-вероятно е притискателния лагер. Разбира се дано всичко е наред, аз не съм чул шума, но все пак не отлагай прекалено дълго ремонта. Провери си и маслото в кутията за всеки случай, че тази разлика в поведението на автомобила на задна също е интересна. Както казаха и колегите обърни внимание и на жилото, ако си с жило, има някаква зависимост от температурите при него. Да не би да трябва да се отпусне малко или натегне. Но като че ли в твоя случай трябва леко да се дигне педала, т.е. да натегнеш жилото. То всъщност нищо не натяга де, но така се казва. :D Може и да греша, защото автомобила не ми е пред очите. Това са само насоки.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ако е пунтото от подписа, с жило си. На тази скоростна кутия препоръчвания интервал за подмяна на маслото е 80 000км или 5г. Повярвай ми ако вътре е полусинтетично масло от среден клас, то одавна не си върши работата. Подобни масла едва изкарват 50 000км и то при нормално шофиране. Но обикновено на около тези километри изобщо не пазят кутията. Няма да се учудя като го източиш да има струшчици и златисти отенъци в маслото. Тъй че ако там не е проблема и дано не е, е редно да се смени и маслото.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Износен съединител?
Papi___ написа:Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар