Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Износен съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Износен съединител?

    Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    1. Може да стърже от лагера на съединителя, докато е студена, но тогава при натискане трябва да спира.2. Тук вече вероятно е от съединителя. При мен на Брава-та така правеше докато е студена на първа. Като свалих съединителя се виждаше как щампите на феродото са стъргали притискателя, но аз я карах така 30-40 хиляди и можеше още поне толкова да изкара.3. Твърде вероятно да е от съединителя.4. Пак съединителя, но не е причина да се сменя.Най-сигурните признаци са да стане твърд или да почне да буксува.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      1. Може да стърже от лагера на съединителя, докато е студена, но тогава при натискане трябва да спира.2. Тук вече вероятно е от съединителя. При мен на Брава-та така правеше докато е студена на първа. Като свалих съединителя се виждаше как щампите на феродото са стъргали притискателя, но аз я карах така 30-40 хиляди и можеше още поне толкова да изкара.3. Твърде вероятно да е от съединителя.4. Пак съединителя, но не е причина да се сменя.Най-сигурните признаци са да стане твърд или да почне да буксува.
      Твърдостта не се е променила , засега не буксува.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        кола

        Виж жилото да не е халабавоИначе другото може да разбереш като свалиш и провериш дали е лагер или някоя пластина е с ръб
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Износен съединител?

          Papi___ написа:
          Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?
          Точно заради това си оправи колата, като има признаци защото иначе може да плащаш никак ефтината пътна помощ!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Re: Износен съединител?

            Danchojn написа:
            Papi___ написа:
            Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?
            Точно заради това си оправи колата, като има признаци защото иначе може да плащаш никак ефтината пътна помощ!
            Ееее, недей така,че тпябва да пътувам до Търново ....
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Закарай я на майстор.Не мисля, че във Форума има някой, който може да ти каже дали и колко километра ще изкара :/
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Най-вероятно е притискателния лагер. Разбира се дано всичко е наред, аз не съм чул шума, но все пак не отлагай прекалено дълго ремонта. Провери си и маслото в кутията за всеки случай, че тази разлика в поведението на автомобила на задна също е интересна. Както казаха и колегите обърни внимание и на жилото, ако си с жило, има някаква зависимост от температурите при него. Да не би да трябва да се отпусне малко или натегне. Но като че ли в твоя случай трябва леко да се дигне педала, т.е. да натегнеш жилото. То всъщност нищо не натяга де, но така се казва. :D Може и да греша, защото автомобила не ми е пред очите. Това са само насоки.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Ако е пунтото от подписа, с жило си. На тази скоростна кутия препоръчвания интервал за подмяна на маслото е 80 000км или 5г. Повярвай ми ако вътре е полусинтетично масло от среден клас, то одавна не си върши работата. Подобни масла едва изкарват 50 000км и то при нормално шофиране. Но обикновено на около тези километри изобщо не пазят кутията. Няма да се учудя като го източиш да има струшчици и златисти отенъци в маслото. Тъй че ако там не е проблема и дано не е, е редно да се смени и маслото.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Re: Износен съединител?

                    Papi___ написа:
                    Колеги, проблемите са следните:1.На студен двигател се чува някакво стържене/от скоростната кутия,не е силно/, като загрее колата стърженето не се чува, при натиснат съединител няма промяна.2.На задна скорост се появи тресене, трябва да подавам повече газ, за да го няма3.Първа скорост влиза трудно4.При по- рязко пускане на съединителя се чува тропанеП.П. Маслото на скоростната кутия не съм проверявам. Колата е на 110 000 кмНасочил съм се към съединител,наложителна ли е смяната на му или може да потрае още известно време/колата се кара предимно извънградско/?
                    Айде преди да продължите курса към нов съединител, огледайте тампоните на мотора и СК полуоските и вътрешните карета.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Ще влизам в бокса в най-скоро време.
                      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                      Коментар

                      Working...
                      X