Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор

    Здравейте. Днес на обяд забелязах, че ми свети на таблото лампичката за акомулатора. Вечерта като си тръгнах от работа колата започна да губи ток и изгасна. Дадоха ми ток, минах 50м. и колата пак огасна... Алтернатора ли е заминал и колко пари е нов или втора ръка?

    #2
    можеш да си го поправиш или го свали и го занеси в сервиз
    STILO JTD

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с алтернатор

      slider6 написа:
      Здравейте. Днес на обяд забелязах, че ми свети на таблото лампичката за акомулатора. Вечерта като си тръгнах от работа колата започна да губи ток и изгасна. Дадоха ми ток, минах 50м. и колата пак огасна... Алтернатора ли е заминал и колко пари е нов или втора ръка?
      Да, по всяка вероятност алтернатора е за подмяна. Ако е Дензо, те имат вградени болки - статорите им не издържат. Обикновено лака се е предал и е закъсил. Ако е така, по-добре готов рециклиран, но все пак зависи от типа на алтернатора. Може да си само за регулатор. И все пак някой трябва да погледне автомобила и да се установи със сигурност какво се случва. Лампичката на таблото означава само и единствено че няма възбудителна намотка към алтернатора, НИЩО ДРУГО. За мен вообще не е рефер за неработещ алтернатор. Тази глупава лампа не сигнализира при повреди в силовите вериги. Може просто да се е откачил някой куплунг например.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Взех си рециклиран за 120лв. Иначе ми казаха от Мегапартс да не взимам, защото не се знае какво му е състоянието и че там не са от най - читавите. А за части за алтернатора ми казаха около 180лв. Направо взех рециклирания с 6 месеца гаранция.

        Коментар


          #5
          Алтернатор може да намериш и при Италянеца и за 40 лв .Аз Пунтото го карах с такъв поне 3 години .Смених го на място .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            slider6 написа:
            Взех си рециклиран за 120лв. Иначе ми казаха от Мегапартс да не взимам, защото не се знае какво му е състоянието и че там не са от най - читавите. А за части за алтернатора ми казаха около 180лв. Направо взех рециклирания с 6 месеца гаранция.
            е малко са те по излъгали 2 лагера има по 3-4 лева и един регулатор напрежение с четките около 40 лева (могат да се сменят и само четкитете ако е изправен реле регулатора напрежение и струват около 4-5 лева) 3-тото е смяна на колекторните пръстени на ротора ма тва не са наемам да го правя и не знам ква му е цената и са прави в краен случай ако са изядени медните пръстени чак до оста на ротора ) яко труд слагат май сметни си сам кви пари излиза рециклацията
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Fiat_Punto11 написа:
              3-тото е смяна на колекторните пръстени на ротора ма тва не са наемам да го правя и не знам ква му е цената...
              Около 10-тина лева струва колектора. Смяната му е малко врътня, ако се прави в домашни условия, но не е невъзможно.
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                алтернатор

                За ремонти взимат толкова много колкото да си купиш 3 втора употреба На едната ми кола дадох 120 лв за ремонт на стартера а има стартери по 35 лв Ама /началника/ каза отивай при майстор уж работата била 40 лв викам до 60-80 лв става ама 120 лв са си много.Питах на няколко места все едно са се наговорили за цени.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: алтернатор

                  kluchar написа:
                  За ремонти взимат толкова много колкото да си купиш 3 втора употреба На едната ми кола дадох 120 лв за ремонт на стартера а има стартери по 35 лв Ама /началника/ каза отивай при майстор уж работата била 40 лв викам до 60-80 лв става ама 120 лв са си много.Питах на няколко места все едно са се наговорили за цени.
                  Аз лично нямам нищо напротив и те трябва да ядат. Затва имам желанието и разучавам кое как и си го правя сам ... Които не може и вика не е за мене , затва е такава цената
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    120лв за рециклиране на стартер или атернатор е напълно прилична цена, особенно за алтернатор, който е 100% рециклиран. Само шалтера на един стартер е 35-40лв нов, ако трябва да се смени бендикс и втулки, ами ако е необходимо и в редуктора да се работи..................................Говоря за 100% разглобяване и подмяна на всичко необходимо. Има фирми, които така рециклират, че не можеш да го различиш от чисто нов. Капаците се минават на пясъкоструйка, нова елуксация ако са алуминиеви и т.н. Те съответно и продават по-скъпичко но си заслужава, защото вътре всичко е подменено - ВСИЧКО. Само черупките са старите но обработени. На моя дензо алтернатор, статора под 50лв не може да се намери. Като сложа по-качествени лагери - 7-8лв на бр. Нови пръстени, нови четки ако регулатора е бил ок, почистване и т.н. Да ви кажа бих взел повече от 120лв, защото това е поне 3-4 часа плътно труд без сваляне и качване от автомобила.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Danchojn написа:
                      120лв за рециклиране на стартер или атернатор е напълно прилична цена, особенно за алтернатор, който е 100% рециклиран. Само шалтера на един стартер е 35-40лв нов, ако трябва да се смени бендикс и втулки, ами ако е необходимо и в редуктора да се работи..................................Говоря за 100% разглобяване и подмяна на всичко необходимо. Има фирми, които така рециклират, че не можеш да го различиш от чисто нов. Капаците се минават на пясъкоструйка, нова елуксация ако са алуминиеви и т.н. Те съответно и продават по-скъпичко но си заслужава, защото вътре всичко е подменено - ВСИЧКО. Само черупките са старите но обработени. На моя дензо алтернатор, статора под 50лв не може да се намери. Като сложа по-качествени лагери - 7-8лв на бр. Нови пръстени, нови четки ако регулатора е бил ок, почистване и т.н. Да ви кажа бих взел повече от 120лв, защото това е поне 3-4 часа плътно труд без сваляне и качване от автомобила.
                      Кой както може Стартер не съм развфърлял ама не ми пречи когато дойде момента Те и по малко са износват от алтернаторите щото се ползват само за момент докато запали , нямат пробег километри (грубо казано)
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Честно казано не съжалявам, че дадох 120лв. при положение, че има и гаранция 6 месеца и е като нов. Бях и на зор и веднага го взех.

                        Коментар


                          #13
                          Моят го рециклирах като смених всичко. Мисля, че колекторът беше добре и не съм го сменял - медните пластинки. Излезе ми към 200лв.
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #14
                            alvanovo написа:
                            Моят го рециклирах като смених всичко. Мисля, че колекторът беше добре и не съм го сменял - медните пластинки. Излезе ми към 200лв.
                            мноо пари за без колектор
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              alvanovo написа:
                              Моят го рециклирах като смених всичко. Мисля, че колекторът беше добре и не съм го сменял - медните пластинки. Излезе ми към 200лв.
                              Колега да не е посипан със златен прашец и правен от тибетски монаси посред нощ-200лв
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X