Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти на празен ход.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти на празен ход.

    Колеги , колко трябва да са оборотите на празен ход при загрял двигател . Питам , защото като карам на газ в задръстванията колата се дави и забива нос понякога. Като превключа на бензин се оправя като видимо на бензин стрелката на оборотомера мръдва с една десета на горе. Просто е видима разликата между оборотите на газ и тези на бензин. Колата е Брава 1.4 98-ма година.

    #2
    800 - 850. Предполагам че е АГУ а не ГИ. Необходимо е да си я настроиш. Ако е АГУ аз бих ги вдигнал и на 900-1000 на газ. Ако е ГИ колкото са на бензин.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Danchojn написа:
      800 - 850. Предполагам че е АГУ а не ГИ. Необходимо е да си я настроиш. Ако е АГУ аз бих ги вдигнал и на 900-1000 на газ. Ако е ГИ колкото са на бензин.
      АГУ е .

      Коментар


        #4
        На изпарителя отстрани има един винт, който може да се върти на ръка. На загрял двигател си настрой от там оборотите. Отношение може да има и един друг винт - метален и се намира отгоре на изпарителя. Пригоден е да се върти с отверка или шестостен. Може да пробваш и снего но не с повече от 1 оборот. ако нищо не се получи ще трябва да си обясним цялостната настройка на изпарителя. :D
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          На загряла кола на тихи обороти на бензин първо се разкача стъпковият мотор и после се минава на газ и настройват от врътките тихите обороти.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            И как точно се разкача стъпковия мотор да обясниш?
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              И как точно се разкача стъпковия мотор да обясниш?
              Вадиш буксата.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                На загряла кола на тихи обороти на бензин първо се разкача стъпковият мотор и после се минава на газ и настройват от врътките тихите обороти.
                Защо е необходимо това?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  При мен "вадиш буксата" = "двигателя изгасва", пробвано. Като ми се вдигаха оборотите до 2000 и аз мислех да пробвам така с извадена букса дали е от степ-мотора ама не мина номера.
                  wwalker написа:
                  spark написа:
                  И как точно се разкача стъпковия мотор да обясниш?
                  Вадиш буксата.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      Kay_ написа:
                      Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
                      МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Kay_ написа:
                        Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
                        МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.
                        На 75000 км. е изпарителя.

                        Коментар


                          #13
                          Danchojn написа:
                          wwalker написа:
                          На загряла кола на тихи обороти на бензин първо се разкача стъпковият мотор и после се минава на газ и настройват от врътките тихите обороти.
                          Защо е необходимо това?
                          Защото това не е карборатор да ми регулираш просто така тихите. Има автоматичен смукач (стъпков мотор), който ще се опитва да ги компенсира като си ’играеш’ с врътките на изпарителя. Затова се изчакват стабилни тихи на бензин и се разкача, за да не може да ти бърка настройката на газ. После разбира се си го закачаш като си готов. Този на 1.4 12V явно е комбиниран с TPS и може би температурен датчик на въздуха. Малко ме учудва, че чак гаси мотора при разкачане. Обикновено този мотор е екстра на газ с правилната подложка под дюзата.Сега като се замисля то и принципа на стъпковия мотор на този двигател не е бай-пас като на (почти) всички други, а има буталце, което директно бута/отваря дросела. Като го изключиш може просто дросела да затваря докрай и затова да гасне. Тогава няма как в случая да се настройва на разкачен стъпков, като на останалите.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            ivo_drag написа:
                            Danchojn написа:
                            Kay_ написа:
                            Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
                            МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.
                            На 75000 км. е изпарителя.
                            Старичко е. Ако и филтърчето не е сменяно, също може да допринесе. Ако питаш мен - нов калпан, изпарител. Всичко това обаче, ще те върне с -100 до 150лв.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #15
                              Kay_ написа:
                              ivo_drag написа:
                              Danchojn написа:
                              Kay_ написа:
                              Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
                              МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.
                              На 75000 км. е изпарителя.
                              Старичко е. Ако и филтърчето не е сменяно, също може да допринесе. Ако питаш мен - нов калпан, изпарител. Всичко това обаче, ще те върне с -100 до 150лв.
                              А стъпковия мотор работи ли на газ или само на бензин. Да не дава ядове той.

                              Коментар

                              Working...
                              X