Турбото сдаде багажа преди 2-3 дни , започна да свири и свисти.Днес след подробна диагностика установих че лопатките от студената част задират от време на време и на това се дължи неприятния шум. Налягането падна значително и колата не върви както преди.Посъветвайте ме какво да правя ...Да давам турбото на ремонт (къде , колко може да струва ремонта)Да купувам ново турбо няма смисъл сигурно е над 1000 лвДа взимам 2-ра ръка ???Незнам какво да правя направо съм бесен Моля ви помагайте колеги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо проблем.
Collapse
X
-
Каква марка и модел е турбото? Стискай палци да не е IHI / Mitsubishi. - То почти не се ремонтира (уплътнителния сегмент е в лагерното тяло и ако му се е изяло леглото се отива на ново лагерно тяло. Оста ако е задрала <почти сигурно> отиваме на нова ос и цената и е 350лв)Та да си дойдем на темата - Препоръчвам ти сервиз РЕАЛ ТУРБО в София- те са майсторите-ако не може да се оправи, ще ти предложат други варианти.Цената на рециклиран турбокомпресор е към 800 лв в зависимост от модела, нов е към 1200-1600лв, а за японски 2к.Аз понеже го гризах това дърво със ИХИ вече 2-пъти минах на Гарет Т25 - виж темата за Пунтото ГТ турбо.Важно е и да успееш да разбереш каква е причината да сдипли турбото.Успех, ако има нещо питай. Със каквото мога като съвети бих ти помогнал.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Dezki написа:Каква марка и модел е турбото? Стискай палци да не е IHI / Mitsubishi. - То почти не се ремонтира (уплътнителния сегмент е в лагерното тяло и ако му се е изяло леглото се отива на ново лагерно тяло. Оста ако е задрала <почти сигурно> отиваме на нова ос и цената и е 350лв)Та да си дойдем на темата - Препоръчвам ти сервиз РЕАЛ ТУРБО в София- те са майсторите-ако не може да се оправи, ще ти предложат други варианти.Цената на рециклиран турбокомпресор е към 800 лв в зависимост от модела, нов е към 1200-1600лв, а за японски 2к.Аз понеже го гризах това дърво със ИХИ вече 2-пъти минах на Гарет Т25 - виж темата за Пунтото ГТ турбо.Важно е и да успееш да разбереш каква е причината да сдипли турбото.Успех, ако има нещо питай. Със каквото мога като съвети бих ти помогнал.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
А какви звуци издава точно? Аз като сложих Гаретката и като си дигне налягане си се чува съскането-върна ли газта, пада налягането и не се чува, но щом настъпя - "сссссссст" и съпроводено с ускорение и надналягане. Според мен това идва от дебитомера- завихря въздуха някакси-отделно, че старата турбина входа и беше на конус и отвора 2-пъти по тесен от входящия маркуч, а на новата Гаретка отвора е мн по-широк- така да се каже ползва по голяма част от сечението на входящия маркуч. Освен това пък тръбата от турбото до интеркулера е с около 5 мм по тясна от изхода на турбото (вътрешни сечения).Иначе когато беше със счупеното турбо като му дадеш газ над 2500 обр се чуваше едно "кърррр-ииии-рррр-рррр".Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Dezki написа:А какви звуци издава точно? Аз като сложих Гаретката и като си дигне налягане си се чува съскането-върна ли газта, пада налягането и не се чува, но щом настъпя - "сссссссст" и съпроводено с ускорение и надналягане. Според мен това идва от дебитомера- завихря въздуха някакси-отделноче старата турбина входа и беше на конус и отвора 2-пъти по тесен от входящия маркуч, а на новата Гаретка отвора е мн по-широк- така да се каже ползва по голяма част от сечението на входящия маркуч. Освен това пък тръбата от турбото до интеркулера е с около 5 мм по тясна от изхода на турбото (вътрешни сечения).Иначе когато беше със счупеното турбо като му дадеш газ над 2500 обр се чуваше едно "кърррр-ииии-рррр-рррр".Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Знаеш ли какво ще те посъветвам, обади се на Киро Алфата(0889 88 90 47) утре и му разкажи за твоя случай. Ааааа, я звънни и на Калоян(0888 307 740). Пича е луд фен на италианските коли. Сетих се и за още един, казва се Цецо(0887 79 46 58 ) и живее около нас - гробищата и има сервиз и през целия ден е там. Кажи му, че съм карал една Брава ТД, която не искаше да пали. И той много ги чува нещата.Хайде успех!Нова седмица нов късмет!
Коментар
-
Аз сложих такова http://www.turbobygarrett.com/turbob...8_466755_3.htm (Т25)-За колектора се закачва без преправяне- там фланците са стандарт, за този клас турбини (за Т3 се налага разширение на отворите в посока стесняване)-Кривката която е на турбото и го свързва със ауспуха я носих на фрезист за да изместим само един от отворите в определена посока, другите съвпаднаха- захваща се посредством 3 шпилки и един болт със глава вътрешен 6-ограм-Маслената тръбичка за високото налягане е със друго захващане - аз ползвах медна 6мм за АГУ и лещите и щутцерите към нея, освен ЩУТЦЕРА, КОЙТО СЕ НАВИВА В ЛАГЕРНОТО ТЯЛО - той е някакъв кукувичи размер и по добре да търсиш услугите на стругар, тръбичката при турбото трябва да е завалцована на конус - имам едно парче в повече: на блока на двигателя се навива преход с външна резба , които уплътнява на медна дифтунга, а в него пък тръбичката със леща.-Оттичането на маслото - там се налага модернизация на фланеца - при мен се наложи да го захващам с болтове М8, бместо с М6 и то на по-голямо междуцентрово разстояние- за целта направих отворите полуокръжностиЕто такъв е нужния фланец:А ето така се приспособява стария наличен:Тръбичката при мен се наложи да я изправям чрез нагряване и да предприема мерки с/у прегъване на маркуча за оттичането на маслото.- Вече споменах за трудностите при съгласуването на маркучите за входа и изхода на въздуха към турбото.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар