Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно Турбо проблем.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уно Турбо проблем.

    Турбото сдаде багажа преди 2-3 дни , започна да свири и свисти.Днес след подробна диагностика установих че лопатките от студената част задират от време на време и на това се дължи неприятния шум. Налягането падна значително и колата не върви както преди.Посъветвайте ме какво да правя ...Да давам турбото на ремонт (къде , колко може да струва ремонта)Да купувам ново турбо няма смисъл сигурно е над 1000 лвДа взимам 2-ра ръка ???Незнам какво да правя направо съм бесен Моля ви помагайте колеги.
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    споко бе ко се нервиш нормално имаш износени втулки те са консуматив и се сменят на определен брой км...във варна има на няколко места правят смяна излиза някъде към 300-400лв
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      #3
      Каква марка и модел е турбото? Стискай палци да не е IHI / Mitsubishi. - То почти не се ремонтира (уплътнителния сегмент е в лагерното тяло и ако му се е изяло леглото се отива на ново лагерно тяло. Оста ако е задрала <почти сигурно> отиваме на нова ос и цената и е 350лв)Та да си дойдем на темата - Препоръчвам ти сервиз РЕАЛ ТУРБО в София- те са майсторите-ако не може да се оправи, ще ти предложат други варианти.Цената на рециклиран турбокомпресор е към 800 лв в зависимост от модела, нов е към 1200-1600лв, а за японски 2к.Аз понеже го гризах това дърво със ИХИ вече 2-пъти минах на Гарет Т25 - виж темата за Пунтото ГТ турбо.Важно е и да успееш да разбереш каква е причината да сдипли турбото.Успех, ако има нещо питай. Със каквото мога като съвети бих ти помогнал.
      Fiat Ducato 2.5D
      Lancia Kappa 2.4TDS

      Коментар


        #4
        Питай Варненските фенове... доколкото знам там е най-читавия сервиз за рециклиране.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Dezki написа:
          Каква марка и модел е турбото? Стискай палци да не е IHI / Mitsubishi. - То почти не се ремонтира (уплътнителния сегмент е в лагерното тяло и ако му се е изяло леглото се отива на ново лагерно тяло. Оста ако е задрала <почти сигурно> отиваме на нова ос и цената и е 350лв)Та да си дойдем на темата - Препоръчвам ти сервиз РЕАЛ ТУРБО в София- те са майсторите-ако не може да се оправи, ще ти предложат други варианти.Цената на рециклиран турбокомпресор е към 800 лв в зависимост от модела, нов е към 1200-1600лв, а за японски 2к.Аз понеже го гризах това дърво със ИХИ вече 2-пъти минах на Гарет Т25 - виж темата за Пунтото ГТ турбо.Важно е и да успееш да разбереш каква е причината да сдипли турбото.Успех, ако има нещо питай. Със каквото мога като съвети бих ти помогнал.
          IHI , e . Днес говорих със един от майсторите в Реал Турбо и каза че неможели да го ремонтират защото нямали части за него. Питах го за Гарет ( сетих се за твоита тема със Пунто-то ) и тои ми каза че рециклиран гарет е около 1000 лв .Полужението е много лошо много.
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #6
            турбо

            Ходи в някоя морга и си вземи търбо 2-ра употреба за към 300 лв. и гледай да няма луфт на лопаткитеаз си купих такова и кара вече повече от рециклирано обаче гладай дали ще стане захващането към колекторитеи маслоподаването

            Коментар


              #7
              А какви звуци издава точно? Аз като сложих Гаретката и като си дигне налягане си се чува съскането-върна ли газта, пада налягането и не се чува, но щом настъпя - "сссссссст" и съпроводено с ускорение и надналягане. Според мен това идва от дебитомера- завихря въздуха някакси-отделно, че старата турбина входа и беше на конус и отвора 2-пъти по тесен от входящия маркуч, а на новата Гаретка отвора е мн по-широк- така да се каже ползва по голяма част от сечението на входящия маркуч. Освен това пък тръбата от турбото до интеркулера е с около 5 мм по тясна от изхода на турбото (вътрешни сечения).Иначе когато беше със счупеното турбо като му дадеш газ над 2500 обр се чуваше едно "кърррр-ииии-рррр-рррр".
              Fiat Ducato 2.5D
              Lancia Kappa 2.4TDS

              Коментар


                #8
                Dezki написа:
                А какви звуци издава точно? Аз като сложих Гаретката и като си дигне налягане си се чува съскането-върна ли газта, пада налягането и не се чува, но щом настъпя - "сссссссст" и съпроводено с ускорение и надналягане. Според мен това идва от дебитомера- завихря въздуха някакси-отделноче старата турбина входа и беше на конус и отвора 2-пъти по тесен от входящия маркуч, а на новата Гаретка отвора е мн по-широк- така да се каже ползва по голяма част от сечението на входящия маркуч. Освен това пък тръбата от турбото до интеркулера е с около 5 мм по тясна от изхода на турбото (вътрешни сечения).Иначе когато беше със счупеното турбо като му дадеш газ над 2500 обр се чуваше едно "кърррр-ииии-рррр-рррр".
                Значи това стана , четвъртък карах си по бул.България посока Бояна. И тамън правя десен завой и се качвам на Околовръстното и карах на 4-та със 1800-2000 оборота и изведнъж започна да се чува много силно турбото(се едно е на 4000 оборота мотора, а аз си бях на 1800-2000 Оборота) и си помислих че някои маркуч се е откачил . Да ама не проверих ги всички маркучи от дебитомера до турбото и от турбото до всмукателния колектор. Няколко пъти ги проверявах и ги разглеждах за цепнатини. После се сетих да пипна със пръсти лопатките на всмукателния отвор на турбото и нямаше хлабини. Днеска обаче пак свалих маркучите и пак пипнах лопатката и забелязах лека хлабина и от време на време леко закачаше съвсем лекичко. Сложих си днес манометър и налягането беше постоянно не се губеше манометъра показваше около 11psi (0.80 bar) на 3500 оборота . Няма падове в налягането. Колата не пуши , не харчи масло,само дето тоя гаден шум се появява след 2000 оборота (се едно съм в 5000 оброта) някоя от лопатките закача съвсем малко. Даже ускорението на колата е по малко от преди.Чудя се дали де не отворя студената страна на компресора и да не запиля съссем леко тази лопатка която закача(да ама не става щото ще се получи дисбаланс на оста и ще си е*е майката още по бързо.просто незнам какво да правя.Ако някой ми каже какво турбо може да стане примерно Гарет на Уното ще бъда много благодарен. Дори и да е скъпо мисля да го заменя със ново или най-малко рециклирано.Давайте съвети че сън не ме хваща от нерви.
                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                Коментар


                  #9
                  Знаеш ли какво ще те посъветвам, обади се на Киро Алфата(0889 88 90 47) утре и му разкажи за твоя случай. Ааааа, я звънни и на Калоян(0888 307 740). Пича е луд фен на италианските коли. Сетих се и за още един, казва се Цецо(0887 79 46 58 ) и живее около нас - гробищата и има сервиз и през целия ден е там. Кажи му, че съм карал една Брава ТД, която не искаше да пали. И той много ги чува нещата.Хайде успех!Нова седмица нов късмет!

                  Коментар


                    #10
                    Аз сложих такова http://www.turbobygarrett.com/turbob...8_466755_3.htm (Т25)-За колектора се закачва без преправяне- там фланците са стандарт, за този клас турбини (за Т3 се налага разширение на отворите в посока стесняване)-Кривката която е на турбото и го свързва със ауспуха я носих на фрезист за да изместим само един от отворите в определена посока, другите съвпаднаха- захваща се посредством 3 шпилки и един болт със глава вътрешен 6-ограм-Маслената тръбичка за високото налягане е със друго захващане - аз ползвах медна 6мм за АГУ и лещите и щутцерите към нея, освен ЩУТЦЕРА, КОЙТО СЕ НАВИВА В ЛАГЕРНОТО ТЯЛО - той е някакъв кукувичи размер и по добре да търсиш услугите на стругар, тръбичката при турбото трябва да е завалцована на конус - имам едно парче в повече: на блока на двигателя се навива преход с външна резба , които уплътнява на медна дифтунга, а в него пък тръбичката със леща.-Оттичането на маслото - там се налага модернизация на фланеца - при мен се наложи да го захващам с болтове М8, бместо с М6 и то на по-голямо междуцентрово разстояние- за целта направих отворите полуокръжностиЕто такъв е нужния фланец:А ето така се приспособява стария наличен:Тръбичката при мен се наложи да я изправям чрез нагряване и да предприема мерки с/у прегъване на маркуча за оттичането на маслото.- Вече споменах за трудностите при съгласуването на маркучите за входа и изхода на въздуха към турбото.
                    Fiat Ducato 2.5D
                    Lancia Kappa 2.4TDS

                    Коментар

                    Working...
                    X