Здравейте колеги .Радвам се да съм сред вас .Предстои ми закупуване на въпросното пунто с мотора 1,6 мултиджет ..Досега съм имал няколко фиата и няколко алфи ...та въпроса ми е -моля за схема за зацепване на ангренажен ремък и разбира се да изкоментираме основните моменти за зацепване ...досега на всичките италянски машини съм ги зацепвал сам -включително и тези на алфите -първите алфи ползвах пети под наем -говоря за бензинови ...досега не съм имал дизел ...та моля дайте снимка или схема ...и да поговорим малко -но моля само тези ,които са го правили да споделят опит .Редактирано заглавие!Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 m-jet зацепване на ангренаж, как?
Collapse
X
-
Колега благодаря обаче аз съм се объркал мотора е 1,9 мулти а не 1,6 .Грешката е моя -дай ми схема и на 2 та мотора 120 и 130 коня ...незнам кои ще взема утре единия е в пловдив 130 другия в русе 120 .Дай съвет макар ,че за мен няма да има кои знае какво значение ..може би разликата идва от турбината или софтуерно-вие ще кажете..а това 1,6 -погледнах схемата -няма нищо сложно ..Иска ми се да си взема една тубичка масло ,ако харесам някоя от двете направо да и сменя маслото там ,че съм виждал какъв "манов мед" тече от пробките на италянките. какво масло им давате на тия ? 5-30 ? 5-40 ? за марка не питам -защото всеки си има мирогледи -аз лично карах предишните коли само с сЕления ,ама от известно време съм подозрителен -особено след последната смяна на алфата с 20к. :D Дори на едно браво 1,8 му боднах 15-40 камионджийско масло Даф и беше перфектно в момента мога да взема такова масло за даф 10-40 и 10-30 клас е7, което е с гарантиран произход от холандия на много добре цена ....последните камиони на даф евро 6 ги карат с такова..и има висока устойчивост на вискозитет при силно натоварен двигател .бла бла бла ....
Коментар
-
Абе аз масло за камион не бих сложил на кола, колкото и оригинално да е. Камиона на 2000 оборота, че и по малко е в червения сектор вече, а колата на 2000 оборота тъкмо почва да и се върви... Аз бих сложил особено сега срещу зима пълна синтетика 5W30, за лятото 5W40, но реално може и само с последното да караш цяла година.
Коментар
-
ха ха прав си ....виждал ли си камион да прави 5-000 оборота..... абе това е нещо страшно ---по-добре бегай надалеко щото разцепва камбаната между мотора и скоростите и пружините и парчотийте -летят чак до тавана ,а барнат ли те -бият много лошо :D хората са казали дето е текло пак ще тече -...ок благодаря момци за отговорите ... чакам само схемите от колегата ...да я опаша с един каиш ако харесам утре нещо ;0бла бла бла ....
Коментар
-
deeto2 написа:Колега благодаря обаче аз съм се объркал мотора е 1,9 мулти а не 1,6 .Грешката е моя -дай ми схема и на 2 та мотора 120 и 130 коня ...незнам кои ще взема утре единия е в пловдив 130 другия в русе 120 .Дай съвет макар ,че за мен няма да има кои знае какво значение ..може би разликата идва от турбината или софтуерно-вие ще кажете..а това 1,6 -погледнах схемата -няма нищо сложно ..Иска ми се да си взема една тубичка масло ,ако харесам някоя от двете направо да и сменя маслото там ,че съм виждал какъв "манов мед" тече от пробките на италянките. какво масло им давате на тия ? 5-30 ? 5-40 ? за марка не питам -защото всеки си има мирогледи -аз лично карах предишните коли само с сЕления ,ама от известно време съм подозрителен -особено след последната смяна на алфата с 20к. :D Дори на едно браво 1,8 му боднах 15-40 камионджийско масло Даф и беше перфектно в момента мога да взема такова масло за даф 10-40 и 10-30 клас е7, което е с гарантиран произход от холандия на много добре цена ....последните камиони на даф евро 6 ги карат с такова..и има висока устойчивост на вискозитет при силно натоварен двигател .Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар