Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 m-jet зацепване на ангренаж, как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 m-jet зацепване на ангренаж, как?

    Здравейте колеги .Радвам се да съм сред вас .Предстои ми закупуване на въпросното пунто с мотора 1,6 мултиджет ..Досега съм имал няколко фиата и няколко алфи ...та въпроса ми е -моля за схема за зацепване на ангренажен ремък и разбира се да изкоментираме основните моменти за зацепване ...досега на всичките италянски машини съм ги зацепвал сам -включително и тези на алфите -първите алфи ползвах пети под наем -говоря за бензинови ...досега не съм имал дизел ...та моля дайте снимка или схема ...и да поговорим малко -но моля само тези ,които са го правили да споделят опит .Редактирано заглавие!Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    бла бла бла ....

    #2
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Като гледам схемата,то тя е същата като и на 1,9 jtd.Значи,ремък две ролки и водна помпа.Ремъка е със маркировки които трябва да съвпаднат със маркеровките на трите колела.Желателно е да се ползва инструмента за фиксиране на коляновия вал.Като гледам и той е същия като на 1,9 .Успех!

      Коментар


        #4
        Колега благодаря обаче аз съм се объркал мотора е 1,9 мулти а не 1,6 .Грешката е моя -дай ми схема и на 2 та мотора 120 и 130 коня ...незнам кои ще взема утре единия е в пловдив 130 другия в русе 120 .Дай съвет макар ,че за мен няма да има кои знае какво значение ..може би разликата идва от турбината или софтуерно-вие ще кажете..а това 1,6 -погледнах схемата -няма нищо сложно ..Иска ми се да си взема една тубичка масло ,ако харесам някоя от двете направо да и сменя маслото там ,че съм виждал какъв "манов мед" тече от пробките на италянките. какво масло им давате на тия ? 5-30 ? 5-40 ? за марка не питам -защото всеки си има мирогледи -аз лично карах предишните коли само с сЕления ,ама от известно време съм подозрителен -особено след последната смяна на алфата с 20к. :D Дори на едно браво 1,8 му боднах 15-40 камионджийско масло Даф и беше перфектно в момента мога да взема такова масло за даф 10-40 и 10-30 клас е7, което е с гарантиран произход от холандия на много добре цена ....последните камиони на даф евро 6 ги карат с такова..и има висока устойчивост на вискозитет при силно натоварен двигател .
        бла бла бла ....

        Коментар


          #5
          Абе аз масло за камион не бих сложил на кола, колкото и оригинално да е. Камиона на 2000 оборота, че и по малко е в червения сектор вече, а колата на 2000 оборота тъкмо почва да и се върви... Аз бих сложил особено сега срещу зима пълна синтетика 5W30, за лятото 5W40, но реално може и само с последното да караш цяла година.

          Коментар


            #6
            ха ха прав си ....виждал ли си камион да прави 5-000 оборота..... абе това е нещо страшно ---по-добре бегай надалеко щото разцепва камбаната между мотора и скоростите и пружините и парчотийте -летят чак до тавана ,а барнат ли те -бият много лошо :D хората са казали дето е текло пак ще тече -...ок благодаря момци за отговорите ... чакам само схемите от колегата ...да я опаша с един каиш ако харесам утре нещо ;0
            бла бла бла ....

            Коментар


              #7
              И викаш с камионджииско масло 15/40 на 1.8 не тракаше и мотора беше ок, а?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                deeto2 написа:
                Колега благодаря обаче аз съм се объркал мотора е 1,9 мулти а не 1,6 .Грешката е моя -дай ми схема и на 2 та мотора 120 и 130 коня ...незнам кои ще взема утре единия е в пловдив 130 другия в русе 120 .Дай съвет макар ,че за мен няма да има кои знае какво значение ..може би разликата идва от турбината или софтуерно-вие ще кажете..а това 1,6 -погледнах схемата -няма нищо сложно ..Иска ми се да си взема една тубичка масло ,ако харесам някоя от двете направо да и сменя маслото там ,че съм виждал какъв "манов мед" тече от пробките на италянките. какво масло им давате на тия ? 5-30 ? 5-40 ? за марка не питам -защото всеки си има мирогледи -аз лично карах предишните коли само с сЕления ,ама от известно време съм подозрителен -особено след последната смяна на алфата с 20к. :D Дори на едно браво 1,8 му боднах 15-40 камионджийско масло Даф и беше перфектно в момента мога да взема такова масло за даф 10-40 и 10-30 клас е7, което е с гарантиран произход от холандия на много добре цена ....последните камиони на даф евро 6 ги карат с такова..и има висока устойчивост на вискозитет при силно натоварен двигател .
                Вземи масло ,отговарящо на спецификацията на двигателя. Известно време и аз карах с масло за гаранционни камиони и проблеми с двигателя и с горене на масло съм нямал.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар

                Working...
                X