Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след Диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след Диагностика

    Колеги искам да попитам и тук,защото форума на БМВ е малко странен така да се каже-пишеш едно мнение и то излиза след най-малко три дни .Освен това мисля,че и тук има достатъчно компетентни момчета,които поне да споделят мнение пак,ще ми е от полза.С мойто БМВ 318 М43ТУБ19 се случи нещо странно и аз не мога да си го обясня,затова искам да попитам тук по знаещите.Първо искам да кажа,че това е голяма кола-прекрасно обезшумена,качестевени материали и много мисъл са вложени в нея.От 28 лични коли тази наистина е най ми харесва и допада като стил.Купих я от Дупница току-що слязла от автовоза март месец тази година като си дойде с газов инжекцион Ланди Рензо,който е поставен в страната на макароните по документи на 17.05.2011г.От тогава съм сменил само свещи като и сложих едноелектродно Денсо и задни спирачни дискове с накладките.Имам манометър и компресията и е идеална и на 4-те цилиндъра-12 атмосфери.Понеже не търпя по-двигателя ми да има и прашинка,го измих както беше топъл на паростуйка,макар че нямаше никаква нужда от това,но все пак.След два дни Бима-та ми взе да не върви и да прекъсва,като лоста на скоростите трепереше.Ходих при познат на диагностика,понеже още не си бях закупил кабел и излезе грешка уж дебитомер,който извадих напръсках със почистващ спрей,но никаква промяна.Карах с изкарана букса-отново никаква промяна.Отидох до една морга и взех друг дебитомер,отново никаква разлика.Имам познат,а и съм работил известно време в известна фирма за авточасти и взех чисто нов дебитомер БОШ с уговорката да го върна,ако няма промяна.Еми нямаше никаква промяна и го върнах в магазина.Свалих свещите и въпреки,че колата я карам само на газ,свещите бяха опушени в черно на трите цилиндъра,а само на един цилиндър си беше с бял изолатор както трябва и както беше при работа на газ.И пича дето сервиза е негов се хвана за главата откъде може да е проблема,докато накрая дръпна кабелите на цилиндрите и на втори нямаше промяна в работата.Сменихме кабела,но отново същата работа.Ясно бобина,взех да питам във всички известни вериги магазини за авточасти-280лв на БОШ,каквато е оригиналната и най-евтината ИТН,която никога няма да си купя като марка на цена 170лв,която може да изгори на следващия ден и никаква гаранция не се признава.Две чисто нови бензинови помпи с марка ИТН,купувам за другата ми кола Опел Вектра,които горят в рамките на два месеца и двете.Заложих на друга марка,макар отново евтин китайски бранд,но 292 лв за БОШ няма как да дам,щото Опел-а не стРУВА толко,а и вече бях купил БМВ-то.На една морга тук в Бургас намерих бобина за 40лв-поставих я и не можах да си позная колата от кеф .Ряз,нисък разход както на газ така и на бензин,двигателя не трепка като работи.От миналия месец взе да ми дава мааалко ми се струва по-висок разход на газ около 15/100км.Купих си кабел за Ланди Рензо Омегаз и отидох при едно познато газаджийче да я прочете.Имаше някои неточности т.е оборотите на компа и на колата се различаваха съществено и и беше пуснато повече газ във оборотите над 2500.Момчето намали стойностите и мисля разхода спадна.Обаче нали съм си маниак,викам да си купя кабел с 20 пинов преходник.Купих ги от склад66 със софтуера БМВ ИНПА 5.Не можах сам да подкарам програмата и затова отидох при познат,който има сервиз за принтери,лаптопи и всичко от сорта.От 20 год се познавам с него и смея да твърдя,че е добър както в софтуера така и в хардуера.Инсталира ми ИНПА-та в лаптопа и го накарах да отвори програмата да видим има ли някакви грешки колата.И на него му беше любопитно и взехме да гледаме и аз и той в ИНПАТА.Имаше записани две или три грешки-Ламбда сонда нещо си не го разбирам и аз и Валве Интейк Еър нещо си .Интейка май не можеше да се изтрие,а ламбдата се появяваше пак.На Ф7 бутон имаше май АДАПТАЦИИ.Незнам,не си спомням влезе ли вътре гледа ли нещо,но той не е диагностик и аз поисках само да ми инсталира програмата.След като запалих и тръгнах за в къщи БМВ-то не беше същото .Все едно два цилиндъра ги нямаше,прекъсва,повече от 120км/ч не може да вдигне,аз полудях.Само 10 минути преди да я гледаме на диагностика вдигаше 200км/ч за секунди,на 5-та като я настъпя имах чувството,че ще завърти гуми-сега нищо общо .Излязох от Бургас по пътя за Созопол да я пробвам еми един с една Жигулка ме изпревари-баси срама,че и ми се хили Веднага отбих в дясно и свахил свещите-няма бели като сняг.Самите свещи са Бриск Силвър миналата седмица ги купих и ги смених т.е да имам с тях около 500-600км.Сложих си пак Денсото-никаква промяна.Откачих буксата на дебитомера-същия гаден вървеж и клати много оборотите на празен ход.Прибрах се в къщи и почистих отново дебитомера-нахуй.Незнам вече симптомите са същите когато ми изгоря бобината първия път,но тогава свещите бяха доста опушени и си личеше,че е нямало горене в цилиндрите,сега и Бриска и ДЕНСОТО са снежно бели.Много дълъг пост,за който искрено се извинявам,но може ли момчето дето ми инсталира програмата да е пинало нещо примерно по тези адаптации и да се сбози всичко изведнъж??? Може ли с ИНПА-та да се влияе по някакъв начин на някакви оригинални настройки? Възможно ли е след гледане с ИНПА-та да ми е изгоряла пак бобината.Колата е еднакво зле както на газ така и на бензин.Помогнете моля,къде да ходя да я погледне някой в Бургас,който наистина разбира от БМВ.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    по-скоро се ориентирай към смяна на ламбда сондата

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      по-скоро се ориентирай към смяна на ламбда сондата
      И мен на там ме води интуицията. И провери гърнетата и раз-карай за проба въздушния филтър.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Проблема е тръгнал от пароструиката имаш някъде влага по електрониката

        Коментар


          #5
          ALFA SPIDER написа:
          Проблема е тръгнал от пароструиката имаш някъде влага по електрониката
          За изгорялата бобина - да.Ама си мисля, че колегата разказва за различни случаи. Малко хаотично го е написал.Пароструйката е била много преди сегашната "диагностика" с компютърджийчето. Най-вероятно колата е влязла в сервизен режим по някаква причина.

          Коментар

          Working...
          X