С луфт, без луфт, шумове, али-бали - само на око и слух не може да се познае дали турбината е в ред. Тези методи са толкова надеждни, колкото натискането на колата за тест на амортисьорите. Изпитания в някой от сервизите за турбини - само това е сигурно, ако наистина имаш сериозни притеснения, че турбото си заминава. Но пък струва немалко пари - и монтажът-демонтажът, и тестът.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свирене на турбо!
Collapse
X
-
-
titolqra написа: Преглед на мнениетоА къде има добър сервиз за турбо...Адлер или само рекламата е голяма ?!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Здравейте колеги,
И аз от 14 месеца съм с Фиат Крома 1.9 150к.с.
Мойто турбо вие по същия начин както на клипа и на същите обороти. Аз съм със затапен ЕГР и със сменен всмукателен колектор с такъв без вихрови клапи. Виенето го има от самото купуване. При смяната на компресора на климатика успях да пипна остта на турбото. Луфт не се усети в никоя посока. Другото което е странно, че пръчката за маслото се оказва на височина 7-10 см и трябва доста вкарване бърсане докато се отчете нивото. Колеги имате подобен проблем? При смяната на компресора на климатика свалих кожуха на пръчката за маслото и ги измих с разредител. На другия ден положението беше същото, пръчката оказана много високо. Маслото което е сипано е Селения WR. Във връзка със свиренето на турбото, може ли проблема да е в катализатора? Мойта като я взех беше с напълно запушен ДПФ и скъсана мека връзка. ДПФ-а е сменен с нов, но може ли да са ни задръстени катализаторите?Fiat Croma 1.9mJet 2006 автомат
Fiat Stilo 1.4 2003 ръчка
ex. Lancia Kappa 2.0 1995 винаги ще ми липсва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар