С ДПФ ли е колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Fiat Croma?
Collapse
X
-
И така, бях на диагностика днес в един сервиз близо до работа, ама в общи линии нищо не можаха да ми кажат. Казах му и че понякога като натисна газта да изпреварвам на 4та или 5та и към 1800-2000 оборота се получава едно придърпване за секунда и после ускорява, също че разхода ми се струва завишен. Пусна първо през един софтуер, вика от ЕГР е проблема не го управлява като хората компа, казах му че е затапен и че софтуерно трябва да са го оправили и после пусна през друг софтуер, каза че губи налягане, ама не е проблема от ЕГР (не го отчитало просто че има), сигурно било от датчик някакъв преди турбото, ама по скоро бил механичен проблема, трябвало да се провери дали няма запушване по пътя към турбото или геометрията на турбото, или самото управление на турбото да се провери, или връзки разхлабени и т.н. Аз му казвам е добре това придърпване дето е на по-високите обороти ок може да е от турбото, но на ниските обороти при тази определена температура (45-55 градуса) това заглъхване какво е, вика дюзи може, въпреки че сега показателите им били ок, трябвало точно като глъхне да се проверят, аз му казах че е точно в тая температура, ама нищо не можа да каже. За това дето ми се беше пуснала перката в ниски градуси каза че е вкарало колата в авариен режим, щом като след като съм изгасил и запалил перката се е оправила. Най-лошото е че докато му кажа да не пипа, той изчисти грешките и така. Сега май няма смисъл да ходя при други за диагностика. Чудя се дали да не им я оставя за един ден да проверят тия всички неща да видя какво ще кажат, може пък да я оправят, но по скоро клоня да си карам така и да следя дали ще се влоши положението.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
valtera_ написа:може пък да я оправят
Коментар
-
Колега, напълно съм съгласен с казаното от теб. Лошото е, че докато попаднеш на точния майстор както сам каза, всеки вика за другите майстори или сервизи, че нищо не става от тях. Пропуснах да кажа, че не е случайно избран сервиза близо до работата, а ми беше препоръчан от познат и реших да пробвам при тях, защото ако остана доволен, щеше да ми е и много удобно да оставям колата.Като цяло дилемата ми се дължи най-вече на това, че се убеждавам, че колкото повече искам да оправя всичко по колата (или поне по-голяма част от нещата), толкова повече не се получава и само се ядосвам. Откакто я взех искам всичко да е както трябва и само се вглеждам дори и в най-малките детайли и дори сигурно да няма проблем, аз си мисля че може и да има, то е хубаво че я поддържам, но аз направо почвам да й робувам, и мисля да променя това.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Колеги от пролетта съм собственик на Крома 1.9 ЖТД 150 коня. Сега след като паднаха температурите ми направи впечатление, че загрява по-трудно. Имам в предвид, че 20 км. извънградско по равен път не достига оптимална температура а стига някъде до втората третата черта. При изкачване загрява но на равен път я няма никаква. Как е при вас? Дали не е заминал термостата?
Коментар
-
Колега и при мен бавно загрява, а дори и като загрее както трябва, по наклон или на равен път при нормална скорост изстива много бързо. Питах 2ма майстори да не би да е термостат, те ми викат не то дизелите бързо изстивали, но на мен пак не ми се струва нормално веднъж загряла до средата да пада наполовина толкова бързо, но знам ли. Моля пиши, ако смениш термостата, дали има подобрение при теб.Относно другия проблем, за който пуснах темата, оказа се, че една скоба на връзка на изпускателния колектор е била крива и оттам изпускало по-малко и съответно когато е влизала е регенерация на DPF колата, оттам започва да изпуска дим отпред в двигателния отсек. Явно на това се е дължало и придърпването и заглъхването на ниски обороти, а именно като е била в регенерация, защото сега един път влезе в регенерация и го нямаше това колебание в ниските обороти (е може би много леко, почти неосезаемо) и вече не излиза дим отпред при двигателя.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
valtera_ написа:Пусна първо през един софтуер, вика от ЕГР е проблема не го управлява като хората компа, казах му че е затапен и че софтуерно трябва да са го оправили и после пусна през друг софтуер, каза че губи налягане, ама не е проблема от ЕГР (не го отчитало просто че има), сигурно било от датчик някакъв преди турбото, ама по скоро бил механичен проблема, трябвало да се провери дали няма запушване по пътя към турбото или геометрията на турбото, или самото управление на турбото да се провери, или връзки разхлабени и т.н. Аз му казвам е добре това придърпване дето е на по-високите обороти ок може да е от турбото, но на ниските обороти при тази определена температура (45-55 градуса) това заглъхване какво е, вика дюзи може, въпреки че сега показателите им били ок, трябвало точно като глъхне да се проверят, аз му казах че е точно в тая температура, ама нищо не можа да каже.
Коментар
-
Да именно, нищо от това, което ми каза тогава тоя майстор :D Ами пооправи се сега да, поне тези неща, но пак си остана и се усеща в този температурен диапаонз едно леко като заглъхване/приритване на празен ход, което не се отразява на оборотите, поне на обортомера не се вижда, но това вече е от друго, което за сега никой не може да ми каже от какво е и си карам така, може да пробвам по натам с някоя добавка да видя дали няма да се оправи.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
kiriluz1 написа:А проверка на температурните датчици направихте ли? При мен се оказа че показва с 10гр. по ниска температура. Също така включен вентилатор без загрят двигател може да е от датчик за температура.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
valtera_ написа:DRIVER1 написа:Провери дюзите какво количество гориво връщат. Дава добра представа за работата на дюзите. Възможно е от тях да се получава проблема. Предполагам, че знаеш как се прави теста.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар