Става въпрос за Типо - двувалка - 149С2.046.Преди 10 дни при опит да запаля колата при спряна аларма стартера не завъртя, а се пропищя алармата.Опитвах доста пъти, но не запали. На следващия ден успях.Обаче преди 3 дни се получи почти същия проблем - стартерът не върти, но НЕ пищеше алармата. Предният ден ми беше изтекъл антифриза - може ли да има връзка.Акумолаторът е добре, пък и пробвахме с друг акумулатор. Бобината ми е сменена преди 1 месец.Чак днес намерих време за сервиз, след избутване колата запали, но сервиза вече затваряше и човека само за 2-3 мин погледна и каза, че е почти убеден, че 100% стартера е за смяна. Иначе доста четох във форума и разбрах: - да се види да тънкото кабелче, което влиза в стартера - че има някакви четки - които се може да сменят1. При Италианеца 40 лв. искат за стартер. Добра цена ли е и дали може да се разчита на такъв стартер?2. И преди пак да отида на сервиз искам да разбера дали е възможно например вградения в алармата имобилайзер да не допуска стартера да завърти?3. Също възможно ли е ECU - то да е натрупало много грешки и да не допуска стартера да завърти? И ECU се анулира като се махне акумулатора за 45 мин, така ли? Карам на газ, често свети лампата на инжекциона.4. Днес преди да тръгнем към сервиза отворихме капак - оттам излезна мишка За нея подозирах, защото наскоро видях, че в жабката има нагризан найлонов плик? Може ли мишката да е гризнала някой кабел?Много дълго се получи, доста съм объркана, за всеки отговор ще съм благодарна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стартер
Collapse
X
-
аларма
алармата и имобилайзера са две отделни неща но се припокриват като функция от имобилайзера не можеш дазапалиш -прекъсва основни токови вериги ГАСНЕ ли CODE лампата но и с бутане няма да запали така че проблема не е в Кода - имобилайзераможе алармата да прекъсва нещо -ако не работи както трябва
-
Re: стартер - имобилайзер на алармата - има ли връзка
Diana написа:Става въпрос за Типо - двувалка - 149С2.046.Преди 10 дни при опит да запаля колата при спряна аларма стартера не завъртя, а се пропищя алармата.Опитвах доста пъти, но не запали. На следващия ден успях.Обаче преди 3 дни се получи почти същия проблем - стартерът не върти, но НЕ пищеше алармата. Предният ден ми беше изтекъл антифриза - може ли да има връзка.Акумолаторът е добре, пък и пробвахме с друг акумулатор. Бобината ми е сменена преди 1 месец.Чак днес намерих време за сервиз, след избутване колата запали, но сервиза вече затваряше и човека само за 2-3 мин погледна и каза, че е почти убеден, че 100% стартера е за смяна. Иначе доста четох във форума и разбрах: - да се види да тънкото кабелче, което влиза в стартера - че има някакви четки - които се може да сменят1. При Италианеца 40 лв. искат за стартер. Добра цена ли е и дали може да се разчита на такъв стартер?2. И преди пак да отида на сервиз искам да разбера дали е възможно например вградения в алармата имобилайзер да не допуска стартера да завърти?3. Също възможно ли е ECU - то да е натрупало много грешки и да не допуска стартера да завърти? И ECU се анулира като се махне акумулатора за 45 мин, така ли? Карам на газ, често свети лампата на инжекциона.4. Днес преди да тръгнем към сервиза отворихме капак - оттам излезна мишка За нея подозирах, защото наскоро видях, че в жабката има нагризан найлонов плик? Може ли мишката да е гризнала някой кабел?Много дълго се получи, доста съм объркана, за всеки отговор ще съм благодарнаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар