Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стартер

    Става въпрос за Типо - двувалка - 149С2.046.Преди 10 дни при опит да запаля колата при спряна аларма стартера не завъртя, а се пропищя алармата.Опитвах доста пъти, но не запали. На следващия ден успях.Обаче преди 3 дни се получи почти същия проблем - стартерът не върти, но НЕ пищеше алармата. Предният ден ми беше изтекъл антифриза - може ли да има връзка.Акумолаторът е добре, пък и пробвахме с друг акумулатор. Бобината ми е сменена преди 1 месец.Чак днес намерих време за сервиз, след избутване колата запали, но сервиза вече затваряше и човека само за 2-3 мин погледна и каза, че е почти убеден, че 100% стартера е за смяна. Иначе доста четох във форума и разбрах: - да се види да тънкото кабелче, което влиза в стартера - че има някакви четки - които се може да сменят1. При Италианеца 40 лв. искат за стартер. Добра цена ли е и дали може да се разчита на такъв стартер?2. И преди пак да отида на сервиз искам да разбера дали е възможно например вградения в алармата имобилайзер да не допуска стартера да завърти?3. Също възможно ли е ECU - то да е натрупало много грешки и да не допуска стартера да завърти? И ECU се анулира като се махне акумулатора за 45 мин, така ли? Карам на газ, често свети лампата на инжекциона.4. Днес преди да тръгнем към сервиза отворихме капак - оттам излезна мишка За нея подозирах, защото наскоро видях, че в жабката има нагризан найлонов плик? Може ли мишката да е гризнала някой кабел?Много дълго се получи, доста съм объркана, за всеки отговор ще съм благодарна
    Фиат Типо 1.6, 1989г., двувалка, 149С2.046

    #2
    аларма

    алармата и имобилайзера са две отделни неща но се припокриват като функция от имобилайзера не можеш дазапалиш -прекъсва основни токови вериги ГАСНЕ ли CODE лампата но и с бутане няма да запали така че проблема не е в Кода - имобилайзераможе алармата да прекъсва нещо -ако не работи както трябва
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: стартер - имобилайзер на алармата - има ли връзка

      Diana написа:
      Става въпрос за Типо - двувалка - 149С2.046.Преди 10 дни при опит да запаля колата при спряна аларма стартера не завъртя, а се пропищя алармата.Опитвах доста пъти, но не запали. На следващия ден успях.Обаче преди 3 дни се получи почти същия проблем - стартерът не върти, но НЕ пищеше алармата. Предният ден ми беше изтекъл антифриза - може ли да има връзка.Акумолаторът е добре, пък и пробвахме с друг акумулатор. Бобината ми е сменена преди 1 месец.Чак днес намерих време за сервиз, след избутване колата запали, но сервиза вече затваряше и човека само за 2-3 мин погледна и каза, че е почти убеден, че 100% стартера е за смяна. Иначе доста четох във форума и разбрах: - да се види да тънкото кабелче, което влиза в стартера - че има някакви четки - които се може да сменят1. При Италианеца 40 лв. искат за стартер. Добра цена ли е и дали може да се разчита на такъв стартер?2. И преди пак да отида на сервиз искам да разбера дали е възможно например вградения в алармата имобилайзер да не допуска стартера да завърти?3. Също възможно ли е ECU - то да е натрупало много грешки и да не допуска стартера да завърти? И ECU се анулира като се махне акумулатора за 45 мин, така ли? Карам на газ, често свети лампата на инжекциона.4. Днес преди да тръгнем към сервиза отворихме капак - оттам излезна мишка За нея подозирах, защото наскоро видях, че в жабката има нагризан найлонов плик? Може ли мишката да е гризнала някой кабел?Много дълго се получи, доста съм объркана, за всеки отговор ще съм благодарна
      тговарям ти по точки:1.ако проблема ти е в четки, то в 99% от случаите е така, то няма никаъв смисъл да ходиш при италианеца, четките струват 1 лев/може и 2 да са/ и се сменят елементарно. ако вече е изгорял я статор я проблема е друг, тогава да, има някакъв смисъл, но като цяло гаранция че ще е по-добър от твоя няма. дават рециклрани с гаранция, обаче са доста скъпи.2. ми не съм чувал никога имобилайзера д а спира тока на стартера, обикновено спира бензиновата помпа, може и понякога искрата да прекъсва, ама стартера не съм виждал никога. все пак не се знае кой какви изобретения е правил3.не, не може да е от компа4. най-вероятно всико изписано по-горе е излишно, защото това ти е проблемауспех!
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар

      Working...
      X