Здравейте, колеги. От известно време нещо не ми харесва как влизаха скоростите, много трудно влизаха, всичките, но не беше притеснително, просто лоста имаше по-голямо усилие, все едно запъва в нещо, преди да влезе на скорост. Докато си карах онази вечер чух как нещо изщрака, като натиснах съединителя, викам, ако не е жилото това, пък на, на следващия светофар жилото се скъса На около 10тина см след педала, все пак 20 годишна кола, викам майната му, не съм я мъчил много много да я ръгам на скорост, че да се прибера, но успях, направо я закарах пред сервиза, след два дни след още някои дребни ремонти смениха жилото на съединителя. Обаче сега 3та влиза в приръмжаване, другите скорости се оправиха, влизаха трудно всички, но сега 3та още по-зле влиза, даже не иска да влиза, иска с удар да я вкарам понякога, понякога само "хръп" и си влиза. Майсторите те ми го казаха, като са я пробвали, не е от жилото, със сигурност, дефекта още го бях усетил да речем преди месец, ама понеже рядко я карам не й обърнах внимание, то пък и какво да гледаш Какво може да е това? Дали синхронизатор, дали е проблем със скоростната кутия. Проблеми не ми е правил съединителя, всичко е ок там, не буксува, няма шумове, няма нищо. Маслото в скоростната кутия съм го сменял преди 20 000 км и 4 години, не тече грам, не вярвам да го губи, заредих я с тутела, точно като по каталога 2 литра дръпна някъде. Какво да правя Всичко се започна с това по-трудно включване на всички скорости и до къде се докара, за скоростна кутия е абсурд да се мисли на тази кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 3та скорост - брава, бензин
Collapse
X
-
Не съм ги гледал, какво да им гледам, само 3та не влиза, колата не ми е позната, като устройство толкова тази, че рядко я карам, дайте ми насоки някакви, че и мен не ми се вярва, много ми е вярна и не съм имал никакви проблеми с нея, чак пък със скоростна кутия изведнъж, смея да твърдя, че е на 144 хил. реални километри, отдавна е в мен, ама аз я карам по 3000 на година, най много 4000 Сега четох още теми, няма значение дали е загасен или запален двигателя, пак не влиза, а понякога влиза нормално, все едно като напъна лоста на 3та спира преди да е направил истинския си ход, просто спира без да влезе скоростта, като подпра лоста напред, някой път влиза с една идея по-трудно, някой път въобще не мога да го вкарамкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
При мен след смяна на съединител, сглобиха всичко и викат "пробвай скоростите"... Наляво и надясно няма... Само нагоре и надолу. Можах да включа само на 3та и 5а.Оказа се, че лостчетата върху скоростната кутия са стегнати прекалено много с гайковерт и не позволяваха да се местят.Ако натиснеш леко лоста и поотпуснеш съединителя влиза ли 3та ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Момчета, сега проверих, пробвах да пусна.съединителя и пак да опитам да вкарам 3та, почва да хърка, не знам каква е идеята, разгледах и лостовата система, всичко изглежда нормално, на ръка,.като дърпам пръта за 3та и 4та, на 4та си влиза, но на 3та по никакъв начин, все едно няма ход, бутам го и до там, защо ако е синхронизатор на място също не влиза, докато си на място абсолютно невъзможно да вкараш 3та, защокара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Имах такъв проблем с 4-та на Брава 1.6 с метален колектор като при теб. При мен понякога не искаше да влиза или по-точно не се задържаше и излизаше. Ако задържиш като я вкараш нещо изхърква и влиза. Честно казано не ми беше проблем, защото на тази кутия 3-та е дълга, а 5-та къса, така че просто не я ползвах.При теб точно 3-та е кофти... както и да е, може проблемът да се окаже същия. Бях се заиграл един ден с майстора да я оправим и я оправихме. Лоста на свободна има ли луфт? Ако да, то проблемът ти е в една втулка, която просто се е скъсала или измъкнала и паднала. Сложих първо парче от маркуч, но държи ден-два и се измъква. Въпросната втулка отвътре е разширена, за да пасне ябълката, а отвън има жлеб, за да законтря в отвора. Това нещо как се сменя не питай... луда работа. След смяната скоростите станаха като чисто нови - без грам луфт и влизат всички мазно и точно.
Коментар
-
То е ясно, че за окончателно мнение трябва да се отиде на майстор, ама не знам кой се занимава с фиати и знае какво може да е. Говорих с един, без да я видял вика - скоростна кутия. Защо на загасен двигател не влиза лоста ако е синхронизатор не знам, това ми е Х. Никакви добавки не съм слагал все още или каквото и да е. Това е интересното, че като задържа по дълго време натиснат съединителя си влиза 3та без звук, нормално, при другите скорости няма значение. Няма свободен ход лоста, не усещамкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Момчета, ходих при майсторите днес и казаха, че най-вероятно проблема е в скоростната кутия, там където свърша лоста имало някаква ос с лагер и насочвала скоростите, този лагер се чупел. Свалял се като отгоре под лоста се развият два болта и се дърпа нагоре, но в момента ми изскочи името на това нещо от главата. Дали е възможно и някой имал ли е такъв проблем? Явно трябва да търся скоростна кутия втора ръка, счупена, за да извадя това, което ми трябва. На място се прави, без да се демонтира кутията. Нещо, като насочвач, ама как му беше името П.С. сетих се, че се казва превключвателкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар