Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изсушаване на кола...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изсушаване на кола...

    Здравейте,Имам проблем с вода в колата. След дъжда снощи, ясно по колата се вижда как водата е стигала над прага. В резултат имаше 1 см вода от едната страна, от другата наполовина по-малко. Сега въпроса е как да изсуша всичко. Нямам гараж и няма как да я оставя отворена да се проветрява. Мисля си сега за един ден да изсипя ориз вътре. След това утре да опитам със сешоар или духалка за отопление. Ще се радвам ако дадете някоя идея. Предполагам че ако се разглоби колата и махна мокета навън ще изсъхне ама да махам седалки и т.н. при положение, че не съм го правил не ми се струва добра идея...Колата е Фиат Стило комби.

    #2
    На първо място трябва да откриеш от къде ти влиза вода, а после става и така.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Под мокета има една вата която се напива с вода и теудно ще я изсушиш ако не е я извадиш. Иначе включваш една духалка и оставяш 1 прозорец леко отворен и оставяш да прави баня вътре.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #4
        Чувал съм че котешка тоалетна силиконова прави разни чудеса. Тоалетната трябва да не е използвана и да се сложи в нещо например в чорап. Не изпробвано лично но звучи логично. Един познат с Ауди 100 комби си вози такова нещо в багажника да не му се потят задните стъкла през зимата и казва че работи екстра... Но при толкова много вода не знам.
        Fiat Croma 1.9Mjet 8V

        Коментар


          #5
          trota написа:
          Чувал съм че котешка тоалетна силиконова прави разни чудеса. Тоалетната трябва да не е използвана и да се сложи в нещо например в чорап. Не изпробвано лично но звучи логично. Един познат с Ауди 100 комби си вози такова нещо в багажника да не му се потят задните стъкла през зимата и казва че работи екстра... Но при толкова много вода не знам.
          Настъпва сезона в който започваме да мислим как да си сушим прозорците. Добра идея на колегата,нещо такова ли http://www.zoozona.net/bg/catalog/cid/18/id/4315.html , а м/у другото и бебешкия памперс е хигроскопичен, няма ли да свърши същата работа.Малко допълнение:Тук http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...&part=all&vc=1 се води дискусия за регенериране на селикагела, дали има нужда да се регенерира в нашия слуай незнам, но не е лошо да се знае кога вече не е ефективен.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Те таолетните са имено силика гел,но е едрораздробен. На моята и взимам от тази-http://www.zoostrast.com/kitty-sand-...etna-7-6l.htmlИма и по малки опаковки и на по добра цена от тази. Тази я давам само са онагледяване на продукта.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Без надигане на мокета нищо няма да стане. Тези котешки тоалетни няма как да изкарат влагата под постелките.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                кола

                Котешката тоалетна ще ти развали мокета и ламаринатаи мирише после дори и само вода да абсорбираСвали ако можеш пластмасовите лайсни и надигни мокета колкото можеш
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Няма "не мога". Имаш два дена. На третия я брой вкиснала, до седмица-мухлясала. Натам сам си преценявай кое може и кое не. Навън, отворена, да се изпарява. Няма друг начин. Котешки тоалетни, силикагели...това не е чиста вода. Всяка минута, в която стои мокра, бактериите и гъбите се развиват и малко по малко започват да смърдят. На паркинг, отворена, да съхне. Това е начина.

                  Коментар


                    #10
                    Под тия постелки трябва да има тапа, която като се отвори може да се източи водата от купето.
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар


                      #11
                      Котешките тоалетни според мен са само за влага, а не за вода в литри. И аз съм се наводнявал и както казват колегите вадиш всичко, даже се наложи да изхвърля левите вати под мокета, после със сешоара и нови изолации, но този път сложих изолация за ламинат, това успях да намеря.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Какви печки, какви пет лева . Времето тези дни го дават да е слънево и топло. Една кола съхне най-бързо като се отворят всички врати. С печка и леко отворен прозорец вътре след като изсъхне ще замирише на стара баба. Само дръпни уплътненията на всеки праг, да диша самия мокет и на слънце с отворени врати.

                        Коментар


                          #13
                          До сега не съм имал случай да ми мухляса и да се усмърди колата. Аудито, което карах преди имаше лляк,от запушен дренаж се пълнеше с вода здравата от към задните седалки. И понеже там рядко се качва някой си карах доста време докато баща ми един ден вика абе тука нещо жвака. Като отидох, като натиснах килима и отгоре излиза вода. Това се случва късна есен. Никакви печки никакви тоалетни, само му оставях по два пръста отворен прозореца и си изсъхна и така 2-а пъти. Съхне почти месец. Да не говориме че в снежна зима предният мокет е вечно мокър, ако не си с гумени стелки. Пък мога да кажа, че на Ауди-то кичето му е поне с един пръст и нещо по-дебело. Тези неща според мене са обработени здравата с някакви химикали и не загниват лесно. Така че свиркай ако намериш дренажния отвор да изтече каквото има и то после ще си изсъхне.
                          Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                          Коментар


                            #14
                            Отиваш на някоя автомивка и им кажи да ти изтеглят хубаво водата от мокета след това я оставяш на слънце ден или 2, за през ноща 2 проззореца поне малко отворени и на другият ден пак докато изсъхне. Гарантирам че няма да асмърди така сме изсушавали коли който са били наводнени и после не е имало никога проблеми или са били вмирисани. След 2-я ден остави в колата силика гел да дръпне влагата и го сменяй всеки ден в продължение на седмица и предполагам ще дръпне по голямата част или поне остатъчата влага.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #15
                              Тия дни я понапече слънцето. Резултата е че мокета отгоре е сух, все едно нищо няма. Но ватата отдолу или каквото е като я стисна излиза вода... мътна вода...Честно казано не ми се рискува да я оставя така с вода. Сега през почивните дни, които идват мисля да се ориентирам към разглобяване. Огледах положението откъм махането та седалките... Кофти работа... Има кабели, които влизат в тях, трябва да се махат и те. Отделно нямам и ключ за отвиване на седалките. Май е някаква индийска звезда. Четох в нета, че трябва да махна акумулатора поне 30 минути прези да махна седалките, заради еърбеците. Така ли е? Ще има ли проблем с въздушните възглавници? Друг проблем, как се махат пластмасите около скоростния лост? Дали да не пусна отделна тема за разглобяването. Ако някой ми обясни мисля, че ще мога да се справя, просто нямам идея дори как се махат повечето неща... Лайсните около вратите май няма нужда да ги махам, от едната страна като подръпна мокета май излиза. Ако трябва да ги махна, как да го направя? Има ли някъде ръководство как се махат тези части, които ме интересуват. Предполагам има тук там някакви щипки, ала бала...

                              Коментар

                              Working...
                              X