Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво хгт пистов ремък свири

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво хгт пистов ремък свири

    Здравейте. От известно време имам много дразнещ проблем с късия пистов ремък,на студен двигател свири.Изключвам другите възли по колата,защото като го намокря и спира да свири. Сменени са всички ролки,лагери и ремъци,включително на алтернатора,компресора и големия лагер на хидравликата,но свиренето си остана. Въпроса е дали може да е от ремъчната шайба на КВ,нещо да се е прецакала? Колата е 97ма година,147 к.с.

    #2
    Пробва ли да го натегнеш малко?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Пробвах. Опъвах го,но ефект няма.

      Коментар


        #4
        Този ремък сменен ли е ?

        Коментар


          #5
          Да

          Коментар


            #6
            Стягай още и виж дали стагаш на правилното място Ролката трябва да е блокирала, че да свири ремъка, ако е стегнат добре.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Всичко е сменено. Прави го и със старите ролки и с новите. 2 ремъка смених и пак свири. Не е от стягането,защото пробвах много яко да го стегна и пак свири.

              Коментар


                #8
                Идеята за пренатягане точно на този ремък не е добра и обикновено води до резултат 20:0 в полза на двигателя.Ако свиренето от ремъците е упорито(явно в този случай е такова) то причините може да са няколко и ще се опитам да ги изброя:1. Стар ремък(макар и купен нов от магазина),2. Износен или дефектирал лагер в предната конзола(там където лагерува хидравличната помпа)или проблем в самата хидравлична помпа,3. Недостатъчно опънат "заден" ремък(този който има канали двустранно),4. Повреден агрегат задвижван от втория(задния) ремък(алтернаторите имат склонност да пукат корпуси и всички произлизащи от това проблеми)

                Коментар


                  #9
                  За сега този проблем остава на заден план,че гарнитурата на главата си замина,след късане на водно съединение в движение. Но като събирам главата,ще взема друг ремък,да видя дали ще се оправи. А въпросният лагер на конзолата за хидравликата е сменен.

                  Коментар


                    #10
                    Проблемът е решен. След поредна смяна на ремък нещата се оправиха. Благодаря на отзовалите се.

                    Коментар

                    Working...
                    X