Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Qubo 1.3 дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за Qubo 1.3 дизел

    Здравейте, предстои ми покупка на нов (употребяван) автомобил.Търся здрава за нашите пътища, икономична, голяма/семейна кола със сравнително евтина поддръжка.Спрял съм се на следните двигатели 1.3 multijet на Фиат, 1.4TDI на VW Group и 1.4 TDCi на Ford.Марките и моделите на автомобилите са: Fiat Qubo, Skoda Roomster, Ford FusionМоля за мнения относно Qubo 1.3 дизел. Хората, които ще започнат да я плюят колко е грозна и как не върви да не пишат в темата. Не търся спортна кола красавица.Преместена в правилния раздел!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Имам наблюдение над Ситроен Немо което е същото. Изглежда голяма и просторна кола но в действителност не събира кой знае колко много багаж. Иначе 1.3д на Фиат си е класика в жанра. Мисля ,че е с верига(което едоста рентабилно) и не харчи много ако галиш педала на гаста. От трите най-голямо пространство е Шкодето но нямам преки наблюдения.
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    Коментар


      #3
      Имаш ли идея как се справя този двигател с тежестта на Кубчето по баири...?

      Коментар


        #4
        Ако си карал или си свикнал да караш по-голям дизелов ДВГ този ще ти се стори много муден.С натоварено Кубо по баир и евентуално климатик...мъчно ще да е. Иначе това са ДВГ монтирани и в Опел Корса и в Сузуки Суифт...Не случайно са монтирани в компактните им модели. Иначе и част от братчетата на Фиат Кубо от марките Пежо и Ситроен имат същите ДВГ, но притежават и 1.4 ХДИ ( според мен по-добър вариант), а ако КУБО има 1.9 си е песен, но мисля, че не вграждат този ДВГ.ПС: И друго: Малкия дизелов ДВГ в повечето случаи не е толкова икономичен.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          Вземи си Шкода Румстър с 1.6TDI и си решаваш проблема за доста дълго време.С подобна кола над 12к.никакви ядове,доколкото с нов Фиат не мога да кажа нищо подобно.
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            MartoModev написа:
            Вземи си Шкода Румстър с 1.6TDI и си решаваш проблема за доста дълго време.С подобна кола над 12к.никакви ядове,доколкото с нов Фиат не мога да кажа нищо подобно.
            Колега ти колко нови фиати си карал че да си имал проблем за 12 хил. км. Лични наблюдения имам от 1,3 мулти джет . Имах служебна такава нова и до 150 хил .км. знам само смяна на консумативи. 1,3 мотора дърпа много добре и въпреки че съм го карал на Фиат Добло ( което е по тежко от Кубото) имаше много добра динамика. Върви си доволно и с над 180 км/ч. При кротко каране извън града разход може и под 4. А що се отнася до 1,4 ТДИ немското съм карал ново Поло с такъв мотор и мога да кажа СМЕЛО че е пълно дърво. Няма такава умряла кола. Ако това нещо е на купе на Румстър не ми се мисли какъв куц кон ще е. Имам приятел който си купи чисто нов Румстър и точно заради убития мотор избра 1,9 което вече бива но пък като интериор .... няма такава теснотия и друсане. Конкретно на Кубо не съм се возил , но за мотора 1,3 пак мога да кажа само суперлативи. Смяна на масло и хубава нафта. Возил съм се на Ситроенското копие на Кубо , което е Немо и чесно казано е прилично и откъм пространство и возене и смятам , че и с Фиата ще е така. Все пак лукс на лимузина едва ли ще има, но говорим за баничарки.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #7
              MartoModev написа:
              Вземи си Шкода Румстър с 1.6TDI и си решаваш проблема за доста дълго време.С подобна кола над 12к.никакви ядове,доколкото с нов Фиат не мога да кажа нищо подобно.
              Ще подкрепя колегата,новите фиати са си като старите.Имат си обичайните проблеми които ти късат нервите.Бях карал чисто нов товарен фиат и то доста км и редовно посещавах сервиза по гаранция.Иначе двигателя беше много добър,но това понякога не е достатъчно.
              Peugeot 307 2.0i ГИ
              ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

              Коментар


                #8
                Ами подкрепяйте се в някой по немски форум. Не виждам за какво пишете тук. В интерес на истината новите коли по принцип са боклуци и няма нищо общо с едновремешните изработки без да ангажирам конкретни марки
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #9
                  да ,ама 1,6 или 1,4 тди ,защото всичко от ваг е боклук в дизеловите мотори-това докато не сложиха комън-рейла

                  Коментар


                    #10
                    1.4 май е три цилиндров,и няма много общо с 1.6.Иначе съм карал два чисто нови Фиата и не мога да изкажа положитилни мнения.Особенно от последното Добло.
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар

                    Working...
                    X