Здравейте колеги,когато се натисне бутона за външна температура - тя се визуализира на дисплея с километража и дневния километраж. Показанието трябва да седи около 20 секунди и след това да се върне показанието за километраж. При мен не се връща и остава показанието за температура, което е много досадно. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? Всъщност какъв е принципа на работа на самия бутон - обикновен контакт ли е или превключващ? Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Външна температура на дисплей на таблото .Фиат Мареа 1.6 16в
Collapse
X
-
И аз съм срещал този проблем, но за съжаление така и не разбрах как се оправи :/Пробвай да задържиш бутона за температурата повече време или пък бутона за километража.Откачи двете клеми на акумулатора за 3-4 минути и виж дали няма да тръгне."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Принципно това му е работата :DДо колкото си спомням, май се оправи след като откачах таблото, че нещо му беше превъртяла стрелката за горивото Можеш да пуснеш и диагностика на климатика, има тема как се прави, знам ли, може пък да нулира някаквите насройки."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Проблема е в бутона за температурата. Работи на принципа на контакт, а не на превключване. При мен от скоро го има този проблем. Оправям го като натисна бутона за температурата и се опитам да го разместя да излезе по-навън. Уморена пружинка или не знам какво има вътре, но не изкача хубаво и от там виждам температура, а не км.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
аз съм свалял целия панел с бутоните, пръскал съм с контактен спрей, но ефект нямаше. щях да сменям панела от др фиат да видя къде е проблема, но не ми се занимаваше. Задържал съм бутона, дърпал съм го и все си седеше на дисплея Т.Със забраната да натискам бутона всичко се оправи :Д :Д :ДFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Нека посъживя малко тази стара тема. При мен проблемът вече е на следващо ниво. :D Още с даването "на контакт" ми излиза външната температура и си остава дълго време. По някое време се оправя за пет-шест секунди, после пак зяпам градуси няколко минути и по някое време си се връща пробегът. И така до следващото палене. Пробвах да дърпам бутона, пробвах да го извадя внимателно, а пробвах и хамалската. :D Не ми се получи по нито един от двата начина. Сега вече даже не може да се натисне като хората (виноват :D), но проблемът пак си се появява и изчезва през няколко дни. Не е нещо фатално, но е изключително дразнещо и ми лази по нервите. Има ли как да се свали бутонът, без да трябва да се разглобява цялото табло ?1999 Marea Weekend 1.6 16v
2000 Alfa Romeo 166 2.0 TS
Коментар
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоедна кръстата видия.
Коментар
-
Мислел съм си да напиша и съм останал с мисълта...
Бутонът е с нормално отворен контакт. Лесно се проверява с мултицета, само че не ми е наоколо компютъра със схемата, за да кажа на кои пинове от коя букса се мери. А възможен проблем е и самият кабел да е с нарушена изолация. Само че не съм сигурен дали прави верига към маса или връща към модула на климатика.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар