Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан маркуч за турбо - Fiat Punto 1.9 JTD 2003 помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан маркуч за турбо - Fiat Punto 1.9 JTD 2003 помощ

    Незнам има ли подобна тема, затова ще пусна такава. Спука ми се маркуча на турбото. Приятел, който има сервиз го снади като подмени скъсаната част с нова гума... вече 2 пъти ми се откача в рамките на 10 минути. От скобата ли е? От новия маркуч ли е... Струва ли си да си купувам нов маркуч, а и каква е цената му г/д ?
    Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

    #2
    Аз бих купил и сменил с нов маркуч, сам виждаш ефекта на снаждане и темподобни.
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Струва около 25-30лв
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Зависи за кой маркуч говориш. Щом ти се къса значи там надува, демек ще да е някой след турбото. Там имаш поне 2 - между турбото и кулера и между кулера и колектора.Въпросните маркучи не са скъпи, но често просто не се продават в бг. При мен като вдигнах 200 и се спраска между кулера и колектора - търсих много и успях да го намеря само в Германия и Украйна на цена около 10 евро, но магазините работеха само с банков превод и като сложиш и доставка цената става дебела, така че купих от морга и вече имам едно на ум, че не е за такава скорост.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Зависи за кой маркуч говориш. Щом ти се къса значи там надува, демек ще да е някой след турбото. Там имаш поне 2 - между турбото и кулера и между кулера и колектора.Въпросните маркучи не са скъпи, но често просто не се продават в бг. При мен като вдигнах 200 и се спраска между кулера и колектора - търсих много и успях да го намеря само в Германия и Украйна на цена около 10 евро, но магазините работеха само с банков превод и като сложиш и доставка цената става дебела, така че купих от морга и вече имам едно на ум, че не е за такава скорост.
          Не разбирам много от коли, затова питам за съвет. Незнам кой от двата маркуча е. Като легна под колата и се навра зад пластмасата на бронята, тоя маркуч е точно над главата ми, по-близо до лява предна гума. А симптомите - преди голям баир набирам 120 км/ч, посредата на баира - 70 км/ч . Сега съм го сложил пак, уж стегнат здраво със скоби, но незнам до кога ще ме избута и къде ще падне по пътя благодаря ви за отговорите. Явно ще се гледа по автоморгите...
          Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

          Коментар


            #6
            Снадете го хубаво с твърди тръби или търси употребяван.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Снадете го хубаво с твърди тръби или търси употребяван.
              Като се скъса забелязах, че вече маркучът е бил наден - с метална тръба... Сега просто подмених парчето гума, която са сложили преди мен. Беше захваната с метални скоби и не се е откачала до сега. Незнам защо сега се откача...
              Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

              Коментар


                #8
                Свали маркуча, колкото и да е снаждан все малко ще прилича на оригиналния, отиди с него до някой магазин вземи си нов или втора употреба иначе със тия снадки ще си имаш по големи проблеми, имай в предвид че дори малък спад в налягането от турбото към входящия колектор ти причинява спад на мощността и непълноценна работа на мотора.
                FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                Коментар

                Working...
                X