Незнам има ли подобна тема, затова ще пусна такава. Спука ми се маркуча на турбото. Приятел, който има сервиз го снади като подмени скъсаната част с нова гума... вече 2 пъти ми се откача в рамките на 10 минути. От скобата ли е? От новия маркуч ли е... Струва ли си да си купувам нов маркуч, а и каква е цената му г/д ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан маркуч за турбо - Fiat Punto 1.9 JTD 2003 помощ
Collapse
X
-
Скъсан маркуч за турбо - Fiat Punto 1.9 JTD 2003 помощ
Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 AutomatЕтикети: –
-
Зависи за кой маркуч говориш. Щом ти се къса значи там надува, демек ще да е някой след турбото. Там имаш поне 2 - между турбото и кулера и между кулера и колектора.Въпросните маркучи не са скъпи, но често просто не се продават в бг. При мен като вдигнах 200 и се спраска между кулера и колектора - търсих много и успях да го намеря само в Германия и Украйна на цена около 10 евро, но магазините работеха само с банков превод и като сложиш и доставка цената става дебела, така че купих от морга и вече имам едно на ум, че не е за такава скорост.
Коментар
-
wwalker написа:Зависи за кой маркуч говориш. Щом ти се къса значи там надува, демек ще да е някой след турбото. Там имаш поне 2 - между турбото и кулера и между кулера и колектора.Въпросните маркучи не са скъпи, но често просто не се продават в бг. При мен като вдигнах 200 и се спраска между кулера и колектора - търсих много и успях да го намеря само в Германия и Украйна на цена около 10 евро, но магазините работеха само с банков превод и като сложиш и доставка цената става дебела, така че купих от морга и вече имам едно на ум, че не е за такава скорост.Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat
Коментар
-
M5kov написа:Снадете го хубаво с твърди тръби или търси употребяван.Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat
Коментар
-
Свали маркуча, колкото и да е снаждан все малко ще прилича на оригиналния, отиди с него до някой магазин вземи си нов или втора употреба иначе със тия снадки ще си имаш по големи проблеми, имай в предвид че дори малък спад в налягането от турбото към входящия колектор ти причинява спад на мощността и непълноценна работа на мотора.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар