Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслена помпа ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маслена помпа ???

    Здравейте колеги! От няколко дни имам следния проблем. На празен ход се чува едно чукане, помислихме че е от ролките (сменихме ги всичките), направихме центровка на анг.ремък ..всичко, но пак се чува, открихме че е от маслената помпа. Аз понеже не съм много в час и през по-голямата част от времето бях наблюдател :D Има нещо като ролка (която има луфт ) , която при въртене пак чука ... Та вапроса ми е дали трябва незабавно да се смени тази маслена помпа ..майсторите казаха че по принцип е много работа, но няма невъзможни неща.. Колата ми е Браво 1.6 16В. Благодаря много на отзовалите се !!!
    Fiat Punto GT

    #2
    Че защо да чука само на празен ход ако е ролка с луфт По-скоро се замислям данеби да ти чукат клапаните ако налягането на маслото пада доста при ниски обороти.Аз не съм виждал помпа на Браво/Брава ама предполагам че си е като нормалнте помпи - две зъбни колела с малко разстояние между себе си.Не ми е ясно за коя ролка говориш и дали се вижда отвън някъде или?Чудя се дали не може да се смени само тя накак и изобщо отделен елемент ли е.На какви км е маслото?
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      Ами поне на празен ход го чувам това чукане... Иначе и аз незнам какво представляла тази помпа и ако трябва да се сменя колко ще се изръся.. Иначе маслото ми е на 10000хил. км, ама на пръчката си си показва малко под макс.
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #4
        помпа

        според мен не е маслена помпа аз преди бях ударил картера и едва вървеше да 40 км.от всичко говорено за смяна на картер - нали там е помпата че била се счупила и не качвало масло сам си я направих с помощ от Веско и други от форума оказа се че половината бобина е с нарушена изолация и работи на два цилиндара смених е с вора употреба и сега е добре никой от майсторите не позна повредата.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ами мисля че му е време да го смениш.То хубаво е на max ама с времето и експлоатацията се разрежда и като загрее колата става почти като вода и налягането му става по-ниско отколкото при ново масло и може оттам да ти се явява проблема.Заслушай се горе-долу от коя част на двигателя идва шумът (дали отгоре някъде или отдолу като за начало)Някой колега с повече опит дано успее да разясни помпата изобщо може ли да се повреди по такъв начин...Успех!
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Отдолу идва чукането ... сигурен съм, защото има едно зъбно колело на помпата, което има луфт и най-вероятно като върти ремъка то тропа..
            Fiat Punto GT

            Коментар


              #7
              Т.е. доколкото те разбирам при теб е гор-еодлу като при мен - помпата е нанизана отпред на коляновия вал и след нея отпред е зъбното колело,на което се зацепва ремъка.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар

              Working...
              X