Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джанти от Фиат на Опел?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Джанти от Фиат на Опел?

    Колеги,продавам си зимните гуми с джантите и днес ми се обади един клиент с въпрос. Дали ще станат на Опел астра със междуболтово разстояние 4х100.Знам ,че обратната процедура става със фланци и ексцентрични болтове. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно?Принципно сме се уговорили да му смъкна една гума и да мери на място,но едва ли ще се разбере дали става с болтове или с фланци.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    #2
    Ще станат, ама вижте централния отвор.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      От Темпра стават на Опел Астра.Тествано.

      Коментар


        #4
        Промяна налага ли се някаква или стават само със смяна?
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          Не знам на опелите какво им е разстоянието...Ако е по-голямо от 57.1 ли беше, 58 ли, трябва да се направят втулки, ако е по-малко, трябва да се пилнат джантите
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Astra/Kadett/Corsa---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmPunto/Tipo/Brava/Marea---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm?
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Не, няма да станат.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Пробвахме ги тази вечер. Момчето монтира едната гума на мястото на предна лява,направи едно кръгче из махалата и каза ,че не намира проблем. Живот и здраве утре трябва да се чуем дали ще ги взима. Благодарности на отзовалите се в темата.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  Двата милиметра разлика в делителната осигуряват комфортно разбиване на резбите на болтовете и главината, получава се след няколко сваляния на джантата. Тъй като съм се занимавал и със гумарство, имам маблюдение върху нещата. Ако ще продаваш джантите, не виждам смисъл да питаш, щом купувача е достатъчно неграмотен да ги вземе.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Е как да няма смисъл да питам? Все още се имам за човек. Не съм опрял на тая сума от джантите. Хляб и вода не иска и предпочитам да ги дам на някой,който да е доволен от покупката.Освен твоето мнение ,че не стават има и противоположно мнение.Та нормално е да питам.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #11
                      За разбиванего градския принципно е прав, още повече, че в гумаджийниците завиват болтовете последователно...При правилен монтаж, със сигурност ще карат доста.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Колеги,чета и се чудя на отговорите ви.Така наречените ексцентрични болтове са самонагаждащи.Ако центриращият отвор за главината е по голям и не се сложи преходна втулка какво се получава.Първият стегнат болт от така наречените ексцентрични се нагажда по най малкото съпротивление,а останалите се нагаждат по изместването на отворите и гумата си бие радиално.Няма как да се стегнат четирите болта и джантата да е центрована щом центриращият отвор е по голям от главината и не се използва преходна втулка.Изводът е че джантите не стават за Опела,но при спазени определени условия може и да станат,в случаят както е описано тези условия няма да се спазят.Не знам кой гений е измисли раздвижените болтове,но според мен това си е доста опасно.Джантата първо се центрира на главината и след това конусните болтове допълнително е държат на мястото,а не обратното. Всеки гумаджия може да го каже.
                        Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                        Коментар


                          #13
                          На всички Фиат-и ли е 4Х98 междуболтовото?

                          Коментар


                            #14
                            Не, на Гранде Пунто е 4х100
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Централните отвори са различни. Не вярвам човеко да тръгне да прави втулки, така, че по-добре не му ги давай, ако ти е мило за него Без втулки просто няма как да стане. При наличие на втулки може и да игнорираш проблема с междуболтовото.Хич не съм фен на тези раздвижените болтове... Първо, че са скъпи, второ, че не ми се струват сигурни.
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X