Колеги,продавам си зимните гуми с джантите и днес ми се обади един клиент с въпрос. Дали ще станат на Опел астра със междуболтово разстояние 4х100.Знам ,че обратната процедура става със фланци и ексцентрични болтове. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно?Принципно сме се уговорили да му смъкна една гума и да мери на място,но едва ли ще се разбере дали става с болтове или с фланци.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Джанти от Фиат на Опел?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Не знам на опелите какво им е разстоянието...Ако е по-голямо от 57.1 ли беше, 58 ли, трябва да се направят втулки, ако е по-малко, трябва да се пилнат джантите"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Двата милиметра разлика в делителната осигуряват комфортно разбиване на резбите на болтовете и главината, получава се след няколко сваляния на джантата. Тъй като съм се занимавал и със гумарство, имам маблюдение върху нещата. Ако ще продаваш джантите, не виждам смисъл да питаш, щом купувача е достатъчно неграмотен да ги вземе.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
За разбиванего градския принципно е прав, още повече, че в гумаджийниците завиват болтовете последователно...При правилен монтаж, със сигурност ще карат доста."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колеги,чета и се чудя на отговорите ви.Така наречените ексцентрични болтове са самонагаждащи.Ако центриращият отвор за главината е по голям и не се сложи преходна втулка какво се получава.Първият стегнат болт от така наречените ексцентрични се нагажда по най малкото съпротивление,а останалите се нагаждат по изместването на отворите и гумата си бие радиално.Няма как да се стегнат четирите болта и джантата да е центрована щом центриращият отвор е по голям от главината и не се използва преходна втулка.Изводът е че джантите не стават за Опела,но при спазени определени условия може и да станат,в случаят както е описано тези условия няма да се спазят.Не знам кой гений е измисли раздвижените болтове,но според мен това си е доста опасно.Джантата първо се центрира на главината и след това конусните болтове допълнително е държат на мястото,а не обратното. Всеки гумаджия може да го каже.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Централните отвори са различни. Не вярвам човеко да тръгне да прави втулки, така, че по-добре не му ги давай, ако ти е мило за него Без втулки просто няма как да стане. При наличие на втулки може и да игнорираш проблема с междуболтовото.Хич не съм фен на тези раздвижените болтове... Първо, че са скъпи, второ, че не ми се струват сигурни."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар